Στην επέκταση του δικτύου των πωλήσεών της με τη δημιουργία on-line τράπεζας και στη διεύρυνση των υπηρεσιών που προσφέρει στους πελάτες της μέσω της ηλεκτρονικής τραπεζικής προχωρεί η Τράπεζα Πειραιώς. Βασικός στόχος της νέας προσπάθειας αποτελεί η ανάπτυξη νέων καναλιών διανομής τραπεζικών υπηρεσιών χωρίς κόστος, αλλά και η αύξηση του μεριδίου της τράπεζας στην εγχώρια αγορά του internet banking, η οποία αριθμεί σήμερα περί τους 750 χιλιάδες χρήστες. Η διοίκηση του ομίλου ανακοίνωσε χθες, με αφορμή την επέτειο 10 χρόνων από την έναρξη λειτουργίας της πλατφόρμας εναλλακτικών δικτύων εξυπηρέτησης winbank, τη δημιουργία ενός νέου εικονικού «καταστήματος» στη διεύθυνση www. winbankdirect.gr.

Μέσω της ιστοσελίδας θα διατίθενται στην εγχώρια αγορά προϊόντα της τράπεζας με προνομιακούς όρους και ευέλικτες διαδικασίες, που θα εξασφαλίζουν ελαχιστοποίηση της γραφειοκρατίας που ακολουθείται σε μια τυπική πώληση. «Στόχος μας αποτελεί η γεωγραφική επέκταση του δικτύου μας, χωρίς να δαπανήσουμε κεφάλαια» τόνισε σχετικά ο κ. Σπ. Παπασπύρου, αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Τράπεζας Πειραιώς, ο οποίος πρόσθεσε ότι με τον τρόπο αυτόν μπορεί να επιτευχθεί άνοδος των πωλήσεων χωρίς την επιβάρυνση των λειτουργικών εξόδων.

Ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής της τράπεζας κ. Σ. Συρμακέζης επεσήμανε ότι το συγκεκριμένο έργο θα υλοποιηθεί και στις υπόλοιπες αγορές που δραστηριοποιείται ο όμιλος στο εξωτερικό. Παράλληλα, ανακοίνωσε το πρώτο προϊόν για το οποίο θα μπορούν να γίνονται αιτήσεις μέσω της νέας ιστοσελίδας. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που συνδυάζει τρεχούμενο λογαριασμό και προθεσμιακή κατάθεση, δίνοντας στον χρήστη της υπηρεσίας ανά πάσα στιγμή τη δυνατότητα να κατανέμει τα κεφάλαιά του μεταξύ των δύο προϊόντων ανάλογα με τις ανάγκες του. Μάλιστα, για τους πρώτους 2.000 πελάτες που θα ανοίξουν τον σχετικό λογαριασμό από την ερχόμενη Κυριακή 30 Μαΐου θα προσφέρεται επιτόκιο 5% για ποσά ως 20.000 ευρώ.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε ο κ. Συρμακέζης, σήμερα σχεδόν 150.000 πελάτες επισκέπτονται τη winbank περίπου 12.000.000 φορές ετησίως εκτελώντας online το μεγαλύτερο μέρος των περισσότερων συναλλαγών της τράπεζας.