Τα απαραίτητα «ρεφλέξ» του επιχειρηματικού κόσμου ενάντια στην οικονομική κρίση επιτέλους εμφανίζονται σιγά σιγά στην ελληνική αγορά. Πολλές επιχειρήσεις που προέρχονται από τον προσφιλή χώρο της εστίασης προχωρούν σε μείωση τιμών, σε θέσπιση ειδικών προσφορών και σε απορρόφηση της έμμεσης φορολογίας χάριν της διατήρησης της πελατείας τους σε περίοδο οικονομικής καχεξίας. Οπως παραδέχονται επιχειρηματίες, λίγα έχουν πια να χάσουν μέσα από μια νέα «επιθετική» πολιτική, καθώς στην παρούσα συγκυρία κυριαρχούν τρεις κλασικές διαπιστώσεις: Πρώτον, ότι σε περιόδους οικονομικής δυσχέρειας το πρώτο πράγμα που σταματούν οι καταναλωτές είναι τα περιττά έξοδα. Δεύτερον, ότι όποιος επιβιώσει μέσα στην κρίση θα βελτιώσει τη μελλοντική θέση του στην αγορά. Και, τρίτον, ότι, κακά τα ψέματα, αν διατηρείς επιχείρηση για πολλά χρόνια- και δη καλή-, τότε η συνέχισή της καθίσταται αυτοσκοπός. Και αυτό διότι πρόκειται για έναν αγώνα επιβίωσης.
Η όρεξη ανοίγει με… κεράσματα
Τα απαραίτητα «ρεφλέξ» του επιχειρηματικού κόσμου ενάντια στην οικονομική κρίση επιτέλους εμφανίζονται σιγά σιγά στην ελληνική αγορά. Πολλές επιχειρήσεις που προέρχονται από τον προσφιλή χώρο της εστίασης προχωρούν σε μείωση τιμών, σε θέσπιση ειδικών προσφορών και σε απορρόφηση της έμμεσης φορολογίας χάριν της διατήρησης της πελατείας τους σε περίοδο οικονομικής καχεξίας. Οπως παραδέχονται επιχειρηματίες, λίγα έχουν πια να χάσουν μέσα από μια νέα «επιθετική» πολιτική, καθώς στην παρούσα συγκυρία κυριαρχούν τρεις κλασικές διαπιστώσεις: Πρώτον, ότι σε περιόδους οικονομικής δυσχέρειας το πρώτο πράγμα που σταματούν οι καταναλωτές είναι τα περιττά έξοδα.
Τα απαραίτητα «ρεφλέξ» του επιχειρηματικού κόσμου ενάντια στην οικονομική κρίση επιτέλους εμφανίζονται σιγά σιγά στην ελληνική αγορά. Πολλές επιχειρήσεις που προέρχονται από τον προσφιλή χώρο της εστίασης προχωρούν σε μείωση τιμών, σε θέσπιση ειδικών προσφορών και σε απορρόφηση της έμμεσης φορολογίας χάριν της διατήρησης της πελατείας τους σε περίοδο οικονομικής καχεξίας. Οπως παραδέχονται επιχειρηματίες, λίγα έχουν πια να χάσουν μέσα από μια νέα «επιθετική» πολιτική, καθώς στην παρούσα συγκυρία κυριαρχούν τρεις κλασικές διαπιστώσεις: Πρώτον, ότι σε περιόδους οικονομικής δυσχέρειας το πρώτο πράγμα που σταματούν οι καταναλωτές είναι τα περιττά έξοδα.
Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.