Η «Βild-Ζeitung» είναι η μεγαλύτερη εφημερίδα της Ευρώπης και η έκτη μεγαλύτερη στον κόσμο.Στη Γερμανία,ο αριθμός των αναγνωστών της προσεγγίζει τα 12 εκατομμύρια.Το τιράζ της πέφτει όμως συνεχώς- από 5 εκατ.καθημερινά το 1982 σε 3,2 εφέτος. Τα κέρδη της όμως αυξάνονται.«Δεν πουλάμε χαρτί,αλλά πληροφορίες » λέει ο αρχισυντάκτης τηςΚάι Ντίκμαν. Και οι πωλήσεις γίνονται μέσω των τεχνολογικά πιο εξελιγμένων μέσων,όπως το Διαδίκτυο.Πολιτικά η εφημερίδα ανήκει στο «αστικό στρατόπεδο »,όπως δηλώνει το στέλεχός τηςΝικολάους Μπλούμε. Αυτό είναι όμως μάλλον ευφημισμός: Η «Βild-Ζeitung» είναι από τα πιο δεξιά έως ακροδεξιά λαϊκίστικα ταμπλόιντ της ηπείρου.Οι καμπάνιες της εναντίον των ξένων (Τούρκων,Βαλκάνιων,Αφρικανών) στηρίζονται συνήθως σε ρατσιστικά στερεότυπα.

Από άποψη γραφής,έχει αναπτύξει ένα απαράλλακτο στυλ.Μια κεντρική λέξη της είναι το «εμείς»,με την οποία επιχειρεί να επιτύχει τη συνταύτιση των αναγνωστών.Ενα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το «Είμαστε όλοι Πάπας» το οποίο λάνσαρε όταν ο γερμανός καρδινάλιοςΓιόζεφ Ράτσινγκερέγινε νέος Ποντίφικας.Στο ίδιο μοτίβο και το «Φαλιρισμένοι Ελληνες, δεν θα πάρετε τα λεφτά μας».

Στόχος της γραφής είναι η συναισθηματική κινητοποίηση του αναγνώστη και μέσα επίτευξής της τα συνθήματα,οι συχνά γκροτέσκοι νεολογισμοί και τα υπερθετικά.Η «Βild-Ζeitung» συκοφαντεί, διαπομπεύει,καταστρέφει.Τα θύματα είναι αμέτρητα: Για πολλούς αποτελεί μέσο μαζικής εξόντωσης πρώτης γραμμής,στον ψυχικό τουλάχιστον τομέα. Γι΄ αυτό και βρίσκεται συνεχώς στα μαχαίρια με το γερμανικό Συμβούλιο Τύπου.Οι μομφές και επιπλήξεις πέφτουν βροχή.«Σιγά τα αίματα»σκέπτονται προφανώς οι ταγοί της εφημερίδας, οι οποίοι δεν δείχνουν διατεθειμένοι να αποκλίνουν ούτε κατά εκατοστό από την επιτυχημένη τους γραμμή.