Ζητείται… συνεργάτης για τα Βρετανικά Ταχυδρομεία

Σε αναζήτηση στρατηγικού επενδυτή βρίσκονται από χθες τα Βρετανικά Ταχυδρομεία (Royal Μail) σύμφωνα με ανακοίνωση της νέας κυβέρνησης. ΟΝτέιβιντ Κάμερονξεκινά το πρόγραμμα περικοπών του δημόσιου τομέα από τα δύσκολα, αφού ούτε ηΜάργκαρετ Θάτσερούτε οΤόνι Μπλερκατάφεραν να ιδιωτικοποιήσουν την ταχυδρομική υπηρεσία της χώρας. Η κυβέρνηση κάνει λόγο για «μερική ιδιωτικοποίηση», καθώς σύμφωνα με το προεκλογικό πρόγραμμα σκοπεύει να κρατήσει το 51% των μετοχών παραχωρώντας στον ιδιώτη το υπόλοιπο 49%.

Σε αναζήτηση στρατηγικού επενδυτή βρίσκονται από χθες τα Βρετανικά Ταχυδρομεία (Royal Μail) σύμφωνα με ανακοίνωση της νέας κυβέρνησης. ΟΝτέιβιντ Κάμερονξεκινά το πρόγραμμα περικοπών του δημόσιου τομέα από τα δύσκολα, αφού ούτε ηΜάργκαρετ Θάτσερούτε οΤόνι Μπλερκατάφεραν να ιδιωτικοποιήσουν την ταχυδρομική υπηρεσία της χώρας. Η κυβέρνηση κάνει λόγο για «μερική ιδιωτικοποίηση», καθώς σύμφωνα με το προεκλογικό πρόγραμμα σκοπεύει να κρατήσει το 51% των μετοχών παραχωρώντας στον ιδιώτη το υπόλοιπο 49%.«Παλαιά σχέδια, νέο περιτύλιγμα» σχολίασε ο εκπρόσωπος του συνδικάτου εργαζομένων, προαναγγέλλοντας κινητοποιήσεις. Μόλις την περασμένη χρονιά η κρατική εταιρεία κατάφερε να επανέλθει στην κερδοφορία έπειτα από είκοσι χρόνια ζημιογόνας πορείας. Βέβαια, η προβληματική οικονομική κατάστασή της λειτουργούσε ως σήμερα αποτρεπτικά για τους ιδιώτες. Τώρα όμως που η Royal Μail εκσυγχρονίστηκε και οι ταχυδρόμοι άφησαν τα ποδήλατα και κινούνται με ηλεκτρικά οχήματα (όπως αυτό της φωτογραφίας) η επιχείρηση έγινε και πάλι πολύφερνη νύφη. (ΕΡΑ/ FΙΟΝΑ ΗΑΝSΟΝ)

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk