Στον απροσπέλαστο σκόπελο του νόμου περί ευθύνης υπουργών προσκρούει η ποινική δικογραφία για τις άγονες αερογραμμές, η οποία διαβιβάστηκε χθες στη Βουλή και της οποίας, όπως όλα μαρτυρούν, ο τελικός προορισμός δεν θα είναι άλλος από το… αρχείο της αρμόδιας κοινοβουλευτικής υπηρεσίας.

Η δικογραφία που σχηματίστηκε έπειτα από καταγγελίες του προέδρου της Οlympic Αir κ. Α.Βγενόπουλου μετά την απόρριψη, τον περασμένο Νοέμβριο, από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων προσφοράς της εταιρείας του για την ανάθεση 15 άγονων αερογραμμών δεν ολοκληρώθηκε, καθώς το άρθρο 86 του Συντάγματος αλλά και ο εκτελεστικός νόμος περί ευθύνης υπουργών υποχρεώνουν τον διενεργούντα την ανάκριση εισαγγελικό λειτουργό να αποστείλει «αμελλητί» στη Βουλή τον φάκελο μόλις αναφερθεί το όνομα κυβερνητικού στελέχους.

Αυτό ακριβώς έγινε και στην προκειμένη περίπτωση, κατά την οποία ο μόνος τρόπος, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, για να δοθεί συνέχεια στη δικαστική έρευνα και για να μην παραμείνει εσαεί στο αρχείο της Βουλής η δικογραφία είναι να αναληφθεί πρωτοβουλία 60 βουλευτών για τη σύσταση Εξεταστικής Επιτροπής ή 30 για τη σύσταση προανακριτικής επιτροπής με εγκαλούμενο τον υπουργό κ. Δ. Ρέππα.