«Τα μέλη μας έχουν πάντα παράπονα με τους Τούρκους, διότι υπάρχει μόνιμη κρατική προσπάθεια ενίσχυσης των εξαγωγών τους και στην Ευρωπαϊκή Ενωση» δηλώνει προς «Το Βήμα» ο πρόεδρος Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος κ. Β. Θωμαΐδης . Και συνεχίζει: «Ο ανταγωνισμός έχει γίνει πολύ δύσκολος. Π.χ., ο κλάδος του επίπλου στην Ελλάδα δυσκολεύεται πολύ λόγω του φτηνού εμπορεύματος που έρχεται από την Τουρκία, το οποίο επιδοτείται. Από την άλλη, όταν θέλουμε να κάνουμε εξαγωγές προς την Τουρκία, συναντούμε δασμούς καιδυστυχώςαυτό ισχύει για όλους τους κλάδους. Π.χ. στην αυτοκινητοβιομηχανία όλα τα παρελκόμενα ανταλλακτικά υπόκεινται σε δασμούς ή τεχνικές δυσκολίες. Επικρατεί, δηλαδή, μία πονηρή τακτική προστατευτισμού που θέτει εμπόδια με τη χρήση απίθανων κινήτρων. Επί παραδείγματι, υπάρχει ευρωπαϊκή οδηγία που περιορίζει την ποσότητα καυσίμων που φέρουν τα φορτηγά τρίτων χωρών στα 200 λίτρα. Τα τουρκικά μπαίνουν στην Ελλάδα με 1.500! Αυτό είναι γεγονός!».
«Εισάγουμε φθηνά, εξάγουμε με δασμούς»
«Τα μέλη μας έχουν πάντα παράπονα με τους Τούρκους, διότι υπάρχει μόνιμη κρατική προσπάθεια ενίσχυσης των εξαγωγών τους και στην Ευρωπαϊκή Ενωση» δηλώνει προς «Το Βήμα» ο πρόεδρος Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος κ. Β. Θωμαΐδης . Και συνεχίζει: «Ο ανταγωνισμός έχει γίνει πολύ δύσκολος. Π.χ., ο κλάδος του επίπλου στην Ελλάδα δυσκολεύεται πολύ λόγω του φτηνού εμπορεύματος που έρχεται από την Τουρκία, το οποίο επιδοτείται. Από την άλλη, όταν θέλουμε να κάνουμε εξαγωγές προς ...
«Τα μέλη μας έχουν πάντα παράπονα με τους Τούρκους, διότι υπάρχει μόνιμη κρατική προσπάθεια ενίσχυσης των εξαγωγών τους και στην Ευρωπαϊκή Ενωση» δηλώνει προς «Το Βήμα» ο πρόεδρος Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος κ. Β. Θωμαΐδης . Και συνεχίζει: «Ο ανταγωνισμός έχει γίνει πολύ δύσκολος. Π.χ., ο κλάδος του επίπλου στην Ελλάδα δυσκολεύεται πολύ λόγω του φτηνού εμπορεύματος που έρχεται από την Τουρκία, το οποίο επιδοτείται. Από την άλλη, όταν θέλουμε να κάνουμε εξαγωγές προς ...
Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.