Σε συνεργασία με την ΤripΑdvisor, τη μεγαλύτερη και πιο δημοφιλή διαδικτυακή κοινότητα σχετικά με τα ταξίδια και τον τουρισμό, προχώρησε η Εταιρεία Τουριστικής και Οικονομικής Ανάπτυξης του Δήμου Αθηναίων (ΕΤΟΑΑ). Μέσω της συνεργασίαςεπιδιώκεται η προβολή του ποιοτικού ξενοδοχειακού δυναμικού της ελληνικής πρωτεύουσας καθώς και των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων του τουριστικού προϊόντος της, όπως πρόσβαση στη θάλασσα, σύγχρονα μουσεία, εναλλακτικές δραστηριότητες, κοντινοί προορισμοί κτλ. Ηδη στον διαδικτυακό τόπο περιλαμβάνονται σχόλια για περισσότερα από 300 ξενοδοχεία της Αθήνας, ενώ η ΤripΑdvisor προσελκύει 25 εκατ. επισκέπτες, έχει περισσότερα από 15 εκατ. μέλη και φιλοξενεί πάνω από 30 εκατ. γνώμες και κριτικές για αξιοθέατα καθώς και για 500.000 ξενοδοχεία σε ολόκληρο τον κόσμο. Η ΕΤΟΑΑ προβάλλει το περιεχόμενο των σχολίων του www. tripadvisor. com σε ειδική ενότητα της επίσημης τουριστικής ιστοσελίδας της Αθήνας www. breathtakingathens. com. Η συνεργασία με την ΤripΑdvisor καθώς και με την Joobili. Com πριν από δύο μήνες σηματοδοτούν το ξεκίνημα ενός στοχευμένου προγράμματος προβολής της Αθήνας σε επιλεγμένες αγορές και ομάδες δυνητικών επισκεπτών.