Διαφωνία της ΠΝΟμε την άρση του καμποτάζ

Την πλήρη αντίθεσή της στις σχεδιαζόμενες μεταβολές στο νομοθετικό πλαίσιο που αφορά τη δραστηριότητα των κρουαζιεροπλοίων στην Ελλάδα, εξέφρασε ο γενικός γραμματέας της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας κ. Γιάννης Χαλάς προς τον κ. Γιώργο Ανωμερίτη, πρόεδρο της Ειδικής Επιτροπής που συνέστησε η υπουργός Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας κυρία Λούκα Κατσέλη για την άρση των αντικινήτρων στην κρουαζιέρα. Ο κ. Χαλάς επανέλαβε προς τον κ. Ανωμερίτη για άλλη μία φορά τις ήδη γνωστές θέσεις της ΠΝΟ οι οποίες είχαν γίνει ευθύς εξαρχής γνωστές από της γνωστοποιήσεως της πρόθεσης της κυβέρνησης να άρει το καμποτάζ, τις οποίες και εξειδίκευσε αναλυτικά.

Διαφωνία της ΠΝΟμε  την άρση του καμποτάζ | tovima.gr

Την πλήρη αντίθεσή της στις σχεδιαζόμενες μεταβολές στο νομοθετικό πλαίσιο που αφορά τη δραστηριότητα των κρουαζιεροπλοίων στην Ελλάδα, εξέφρασε ο γενικός γραμματέας της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας κ. Γιάννης Χαλάς προς τον κ. Γιώργο Ανωμερίτη, πρόεδρο της Ειδικής Επιτροπής που συνέστησε η υπουργός Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας κυρία Λούκα Κατσέλη για την άρση των αντικινήτρων στην κρουαζιέρα.

Ο κ. Χαλάς επανέλαβε προς τον κ. Ανωμερίτη για άλλη μία φορά τις ήδη γνωστές θέσεις της ΠΝΟ οι οποίες είχαν γίνει ευθύς εξαρχής γνωστές από της γνωστοποιήσεως της πρόθεσης της κυβέρνησης να άρει το καμποτάζ, τις οποίες και εξειδίκευσε αναλυτικά.

Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια της πολύωρης συνάντησης με τον πρόεδρο της Ειδικής Επιτροπής, ο κ. Χαλάς σχολίασε και αντέκρουσε τις κατατεθείσες θέσεις των φορέων του τουρισμού και της ναυτιλίας. Στα θέματα και ερωτήματα που τέθηκαν από τον κ. Ανωμερίτη σχετικά με τους όρους τους οποίους θέτει η ναυτεργασία για την άρση του καμποτάζ και σε πλοία τα οποία φέρουν σημαία μη κοινοτική, η ΠΝΟ κατέθεσε απόψεις τις οποίες τα σωματεία της θα αποστείλουν και γραπτώς προς την Επιτροπή.

Οι άξονες των κυριότερων θεμάτων για τα οποία ζητήθηκε η συμπερίληψή τους στο πόρισμα της Επιτροπής ήταν:

* Η ανταγωνιστικότητα των ελληνικών πληρωμάτων στις θέσεις εργασίας των σύγχρονων και μεγάλων σημερινών κρουαζιεροπλοίων. * Η αυτονόητη άρση του καμποτάζ για όλα τα κρουαζιερόπλοια τα οποία φέρουν κοινοτική σημαία, με επιφυλάξεις για ιδιότυπο καθεστώς σημαιών ευκαιρίας (Μάλτα, Κύπρος), το οποίο έφεραν ως την ένταξή τους στην Ευρωπαϊκή Ενωση οι χώρες αυτές.

Ο κ. Ανωμερίτης από τη πλευρά του ανέφερε ότι «χρέος της Επιτροπής είναι να συνθέσει τα συμφέροντα της τουριστικής βιομηχανίας, της ναυτιλίας και της ναυτεργασίας, γιατί, όπως είπε και ο Πρωθυπουργός, δεν σκοπεύουμε να φέρουμε πλούτο στη χώρα, χωρίς να αποδεικνύουμε παράλληλα την κοινωνική μας ευαισθησία».

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
  • Κινήσεις κρυφές Είναι πλέον αποφασισμένος να σταματήσει να... κρύβει τα πούρα του μέσα στα ροζ ρόλεϊ της Τίτι Βανίλι. ΣΙΒΥΛΛΑ |
Helios Kiosk