* Δεν γνωρίζω αν οι Γερμανοί σκοπεύουν (ένεκα οικονομικής κρίσης) να εξαντλήσουν την αυστηρότητά τους προς την Ελλάδα· οι Γερμανοί πάντως του Αlpha εξάντλησαν τη δική τους αυστηρότητα στη Ρούλα Κορομηλά: πετώντας τη στην τηλεοπτική αρένα ύστερα από τέσσερα χρόνια απουσίας, ως υπερ-παρουσιάστρια του «Greek idol live», όχι για να την αναδείξουν, αλλά για να την καταβαραθρώσουν.

Φάνηκε αυτό και από το πώς την έντυσαν στο πρώτο, πολυδιαφημισμένο επεισόδιο και από το πώς ζούμαραν επάνω στις ατέλειές της οι κάμερες. Φάνηκε και από τον υπερβολικό και αδέξιο τρόπο με τον οποίο «ενορχηστρώθηκε» (τις προηγούμενες ημέρες) η επιστροφή της.

* Η εξαντλητική διαφήμιση που ξεκίνησε με το που έσκασε η είδηση («Roula is back!») το μόνο που κατάφερε ήταν να μας κάνει να βαρεθούμε τη Ρούλα προτού καν πατήσει στο στούντιο. Ούτε μια διεθνών προδιαγραφών σοουγούμαν α λα Νταλιντά ή Ραφαέλα Καρά να επέστρεφε δεν θα γινόταν τόσος ντόρος- έβαλαν το χεράκι τους, ή μάλλον τη γλωσσάρα τους, και οι τηλεμπλαμπλάδες των άλλων καναλιών. Ως Ραφαέλα Καρά (και βάλε) παρουσίασαν οι του Αlpha τη Ρουλίτσα της διπλανής πόρτας, που κάποτε διασκέδαζε τα πλήθη με αφελή παιχνίδια, με αδέξια χορευτικά, με κακόγουστα σόου.

Κάποτε… Γιατί οι εποχές άλλαξαν.

Οχι απαραιτήτως προς το καλύτερο, τόσο όμως ώστε το μοντέλο Κορομηλά να είναι πλέον παρωχημένο, ντεμοντέ, β΄ κατηγορίας.

* Εν προκειμένω, δεν ήταν μόνο η αφελής λογοδιάρροια της παρουσιάστριας(«για να δω πόσο δυνατοί και ζωντανοί είμαστε, για φωνάξτε όλοι μαζί!», «Συνάδελφοί μου, αξιόλογοι όλοι, σας ευχαριστώ που είστε όλοι μαζί μου απόψε» κ.λπ.) που έκανε το σόου να μοιάζει με σκονισμένη παρωδία που ερχόταν από άλλες εποχές. Ηταν και η εμφάνιση της Ρούλας, την οποία είχαν ντύσει για να την εκθέσουν, υπερπροβάλλοντας τις ατέλειες του σώματός της: το ασυμμάζευτο στήθος, τα επιπλέον κιλά, την πεταχτή κοιλιά…

* Φταίνε για όλα οι Γερμανοί, ή και η ίδια η οποία μέσα στη μανία της να επιστρέψει δεν πήρε τα μέτρα της; Οπως και αν έχει, η πρόσφατη εμφάνισή της επιβεβαίωσε ότι το πιο σωστό πράγμα που είχε κάνει για την καριέρα της τα τέσσερα τελευταία χρόνια ήταν η αποχή της από τις κάμερες.

* Θύμα εκείνων που είδαν στην επιστροφή της Ρούλας το γεγονός που θα αναστήσει τον Αlpha, και το… εργατικό προσωπικό του καναλιού, το οποίο υποχρεώθηκε να περάσει όλο το βράδυ στο στούντιο, καθισμένο στις θέσεις των θεατών για να αποθεώνει την πολυαγαπημένη του (λέμε τώρα…) Ρούλα. Η βαρεμάρα στα μάτια της Ελένης Μενεγάκη κάτι παραπάνω από εμφανής- εξάλλου, οι γνώστες της (τηλεοπτικής) ιστορίας γνωρίζουν ότι οι δύο γυναίκες δεν είναι σε καμία περίπτωση φίλες καρδιακές. Παραδίπλα η Βίκυ Χατζηβασιλείου ως… υπερπαραγωγή: ντυμένη και στολισμένη λες και ήταν η επίτιμη προσκεκλημένη του «Χορού των ρόδων» στο πριγκιπάτο του Μονακό. Κατερίνα Καραβάτου, Μαρία Ηλιάκη, Νίκος Μουτσινάς, Σίσυ Χρηστίδου, έκαναν ό,τι μπορούσαν για να δείξουν πόσο ενθουσιασμένοι ήταν που… η ασφυκτικά στριμωγμένη μέσα σε ένα μαύρο πουκάμισο και μια μάξι κόκκινη φούστα Ρούλα (τους) ήταν πάλι εδώ. Οσο για τον Γιώργο Τσαλίκη και τον Θέμη Γεωργαντά, αναδείχθηκαν στους βασιλιάδες της υπερβολής, χοροπηδώντας σαν τα κατσίκια κάθε φορά που το πλήθος καλούνταν να αποθεώσει τη βασίλισσα.

* Με αυτά και αυτά, το κανάλι αλλά και οι τηλεθεατές ξέχασαν ότι το «Greek idol» είναι μια εκπομπή η οποία αναδεικνύει (υποτίθεται) νέα, ταλαντούχα παιδιά. Εν προκειμένω, τα παιδιά αδικήθηκαν, πέρασαν σε δεύτερη μοίρα. Το idol (είδωλο) ήταν η Ρούλα. Μόνο που, δυστυχώς για εκείνη αλλά και για όσους επένδυσαν στο όνομά της, επρόκειτο για ραγισμένο είδωλο…