Μείωση στις ενοποιημένες πωλήσεις και στην κερδοφορία παρουσίασε ο όμιλος Σαράντη για τη χρήση 2009. Ωστόσο τα οικονομικά μεγέθη του ομίλου συμφωνούν με τις εκτιμήσεις της διοίκησης, ενώ σε επίπεδο κερδοφορίας είναι λίγο υψηλότερα από τους στόχους.
Οι πωλήσεις του ομίλου παρουσίασαν μείωση 14,93% και διαμορφώθηκαν σε 220,65 εκατ. ευρώ το 2009 από 259,37 εκατ. ευρώ το 2008. Τα κέρδη προ φόρων και τόκων ανήλθαν σε 23,44 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 30,6%, ξεπερνώντας τις προσδοκίες της διοίκησης. Τα κέρδη μετά τους φόρους και τα δικαιώματα μειοψηφίας διαμορφώθηκαν στα 16,88 εκατ. ευρώ, σε σύγκριση με την εκτίμηση των 15 εκατ. ευρώ.
Η αρνητική πορεία των οικονομικών μεγεθών του ομίλου οφείλεται στο ότι όλες οι προϊοντικές κατηγορίες και οι γεωγραφικές αγορές επηρεάστηκαν αρνητικά από το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον το 2009. Η καθοδική πορεία περιορίστηκε ιδιαίτερα το τέταρτο τρίμηνο του 2009.