Όλο και περισσότεροι Έλληνες χρησιμοποιούν καθημερινά την κορυφαία διαδικτυακή μηχανή αναζήτησης Google, ενώ ιδιαίτερα αυξητική τάση παρουσιάζουν οι Online αγορές μέσω του διαδικτύου. Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από τις τοποθετήσεις που παρουσιάστηκαν στη διάρκεια εκδήλωσης που πραγματοποίησε η Google Ελλάδος με θέμα την εξέλιξη της Διαδικτυακής Διαφήμισης.

Σύμφωνα με τον Γενικό Διευθυντή του Google Ελλάδος, Στέφανο Λουκάκο, τo 2010 είναι η χρονιά που η αποτελεσματικότητα των ενεργειών marketing μετατρέπεται από επιλογή σε αναγκαιότητα και θα επιτρέψει στις Ελληνικές επιχειρήσεις να επενδύσουν σε τομείς που παρουσιάζουν προοπτικές ανάπτυξης και να αυξήσουν τα έσοδά τους στη διάρκεια της παρούσας ύφεσης οικονομικής ύφεσης.

Στην εκδήλωση τονίστηκε ότι σήμερα 3 εκατομμύρια Έλληνες είναι συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο, το 22% των Ελληνικών νοικοκυριών έχουν ευρυζωνική σύνδεση, ο μισός Ελληνικός πληθυσμός (51%) χρησιμοποιεί υπολογιστή τακτικά, οι Έλληνες καταναλωτές μένουν συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο κατά μέσο όρο 7 ώρες την εβδομάδα, ενώ οι online αγορές παρουσιάζουν αυξητική τάση της τάξης του 26,1% σε ετήσια βάση.

Όπως προκύπτει από τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα, εξετάζοντας τις αναζητήσεις που πραγματοποιούν στο Internet οι Έλληνες χρήστες τους τελευταίους 6 μήνες μέσω του δωρεάν εργαλείου Google Insights for Search, παρατηρείται μεγάλη ανοδική τάση σε λέξεις-κλειδιά που αφορούν: προσφορές και εκπτώσεις, τραπεζικές συναλλαγές και καταθέσεις καθώς και τιμές καυσίμων και βενζίνης.

Σημαντική αύξηση παρουσιάζουν επίσης αναζητήσεις αναφορικά με ταξιδιωτικές επιχειρήσεις, ξενοδοχεία και προσφορές για καταναλωτικά αγαθά όπως τηλεοράσεις και είδη ρουχισμού. Επίσης, κατά την περίοδο των χειμερινών εκπτώσεων ο όρος αναζήτησης «εκπτώσεις 2010» σημείωσε εντυπωσιακή αύξηση.

Κατά τον κ. Λουκάκο, παρά την οικονομική κρίση υπάρχουν σημαντικές ευκαιρίες για τις ελληνικές επιχειρήσεις να αναπτυχθούν μέσω του διαδικτύου με σύγχρονα εργαλεία όπως το online search που τους επιτρέπουν να στοχεύσουν στο κοινό στο οποίο απευθύνονται και έτσι καθιστούν το marketing μια μετρήσιμη και αποδοτική επένδυση και όχι μια απλή δαπάνη.

Οι 5 σημαντικότερες συμβουλές της Google για επιχειρήσεις που θέλουν να επιτύχουν ανάπτυξη σε μία εποχή οικονομικής κρίσης είναι:
– Υλοποίηση επενδύσεων σε τομείς που παρουσιάζουν προοπτικές ανάπτυξης ακόμα και κατά τη διάρκεια της ύφεσης.
– Έμφαση στο marketing των προϊόντων και υπηρεσιών με τα υψηλότερα περιθώρια κέρδους.
– Επένδυση σε κανάλια πωλήσεων χαμηλού κόστους.
– Στόχευση προϊόντων και υπηρεσιών στο σωστό κοινό την σωστή στιγμή.
– Διαρκής μέτρηση της αποτελεσματικότητας και δυνατότητα προσαρμογής στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς

Οι καινοτόμες τεχνολογίες αναζήτησης της Google συνδέουν σε καθημερινή βάση εκατομμύρια ανθρώπους με την πληροφορία σε ολόκληρο τον κόσμο.

Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1998 από τους Larry Page και Sergey Brin, μεταπτυχιακούς φοιτητές οι οποίοι έκαναν το διδακτορικό τους στο πανεπιστήμιο του Stanford. Η Google αποτελεί σήμερα κορυφαία αξία του παγκόσμιου ιστού σε όλες τις μεγάλες αγορές του πλανήτη. Το πρόγραμμα στοχευμένης διαφήμισης της Google προσφέρει σε επιχειρήσεις κάθε μεγέθους μετρήσιμα αποτελέσματα και κάνει το διαδίκτυο μία πολύ πιο ευχάριστη εμπειρία για τους χρήστες.