O Μιχαήλ Μπαρίσνικοφ αγαπά τη μόδα. Στον ρόλο του Αλεξάντρ Πετρόφσκι, του γοητευτικού εικαστικού καλλιτέχνη ο οποίος- όπως το σενάριο του τηλεοπτικού «Sex and the city» θέλησε- κάποια στιγμή βρέθηκε στον δρόμο της πρωταγωνίστριας Κάρι Μπράντσο, κατάφερε να εντυπωσιάσει τη fashion icon αγαπημένη του χαρίζοντάς της το ροζ κοκτέιλ φόρεμα τουΟσκαρ ντε λα Ρέντα, το οποίο εκείνη είχε πριν από μερικές ημέρες θαυμάσει στις σελίδες της αμερικανικής «Vogue». Στα διαδοχικά βλέμματα ευγνωμοσύνης, συγκίνησης και έκπληξης της Κάρι, ο Πετρόφσκι απάντησε με χαρακτηριστική άνεση, λέγοντάς της με χαμόγελο και με μεγάλη δόση αυτοπεποίθησης: «Ο Οσκαρ είναι φίλος μου!».Απ΄ ό,τι φαίνεται όμως, ο Μιχαήλ Μπαρίσνικοφ αγαπά τη μόδα και εκτός τηλεοπτικού πλατό. Η διαθεσιμότητά του να συνεργαστεί με την Κέιτ Μοςσ΄ ένα χορευτικό ντουέτοέκπληξη, το οποίο θ΄ αποτυπωθεί σε μικρής διάρκειας κινηματογραφική ταινία με τον- προσωρινό ίσως- τίτλο «Βaryshnimoss», αποδεικνύει του λόγου το αληθές. Τη σκηνοθεσία και τη χορογραφία θα υπογράψει οΜάικλ Κλαρκ, ο τρίτος διάσημος της παρέας, ενώ προκειμένου ν΄ αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις του πρότζεκτ, το 36χρονο τοπ μόντελ δηλώνει έτοιμο ν΄ αφήσει στην άκρη την έντονη ζωή και να εργαστεί σκληρά. Αφενός μεν θα κάνει ιδιαίτερα μαθήματα μπαλέτου με τον Κλαρκ, αφετέρου δε θα μπει σε ειδικό, τρίμηνης διάρκειας, πρόγραμμα προετοιμασίας προτού αρχίσουν τα γυρίσματα στη Μασσαλία, τον προσεχή Ιούλιο.

«Η Κέιτ πρέπει να είναι σε φόρμα, υγιής και όμορφη κι έτσι τα ξενύχτια και τα πάρτι μέχρι πρωίας ενδείκνυται να περιοριστούν. Η ίδια δείχνει πολύ χαρούμενη με την προοπτική της συνεργασίας αυτής και είναι διατεθειμένη να κάνει ό,τι χρειάζεται»δήλωσε σε βρετανική εφημερίδα άνθρωπος της παραγωγής του φιλμ, χωρίς ωστόσο να πείσει απόλυτα, αφού με δεδομένο τον βίο και την πολιτεία της 36χρονης Βρετανίδας, τα περί υγιεινής ζωής προκαλούν πράγματι δυσπιστία. Οι προσδοκίες από την άλλη πλευρά ακούγονται ρεαλιστικές. Πρόκειται για ένα φιλμ «κομμένο και ραμμένο» επάνω στους δύο πρωταγωνιστές, επομένως η Μος δεν χρειάζεται να κατακτήσει επίπεδο αντίστοιχο με εκείνο μιας πρώτης χορεύτριας κάποιου μεγάλου συγκροτήματος. Στα 62 του χρόνια άλλωστε ο Μπαρίσνικοφ, ένας από τους σημαντικότερους χορευτές του 20ού αιώνα, σε ανάλογη κλίμακα με αυτή του Νιζίνσκικαι τουΝουρέγεφ, καίτοι παραμένει γοητευτικός και χορευτικά δραστήριος, δεν μπορεί πλέον να συναγωνιστεί το υπέρλαμπρο παρελθόν του. Το φιλμ αναμένεται να παρουσιαστεί σε κάποια φιλανθρωπικού χαρακτήρα εκδήλωση, ενώ επιδίωξη της παραγωγής είναι να υπάρξει η δυνατότητα να παιχθεί και για το ευρύ κοινό.

Μοντέλο -πολυτεχνίτισσα
Δεν είναι βεβαίως η πρώτη φορά που η Κέιτ Μος εκφράζει το ενδιαφέρον της για τον χώρο της τέχνης. Εκτός του ότι το πρόσωπό της έχει εμπνεύσει σημαντικούς σύγχρονους καλλιτέχνεςτον Λούσιαν Φρόιντ, για παράδειγμα, ο σχετικός πίνακας του οποίου πουλήθηκε αντί του ποσού των 3,93 εκατ. στερλινών σε δημοπρασία του οίκου Christie΄s το 2005-, η ίδια έχει κατά καιρούς δοκιμαστεί σε διάφορα πεδία πέραν αυτού του μοντέλου και της σχεδιάστριας μόδας. Εχει εμφανιστεί σε μουσικά βιντεοκλίπ- τουΕλτον Τζον, τηςΜάριαν Φέιθφουλ, τουΤζόνι Κας κ.ά.-, έχει κάνει φωνητικά σε συγκροτήματα (μεταξύ άλλων και σε αυτό του πρώην αγαπημένου τηςΠιτ Ντόερτι, με τον οποίο γνωρίστηκαν στο πάρτι γενεθλίων της το 2005 και χώρισαν επεισοδιακά τον Ιούλιο του 2007, παρ΄ ότι σχεδίαζαν να παντρευτούν) και έχει επίσης επιχειρήσει ένα σύντομο πέρασμα από το πλατό βρετανικών τηλεοπτικών σειρών. Καίτοι τίποτε εξ αυτών δεν γνώρισε αξιοσημείωτη επιτυχία, η ίδια φαίνεται ότι παραμένει ανοιχτή στις προκλήσεις. Αλλωστε, και παρά τις περί του αντιθέτου προβλέψεις, έχει αποδείξει εντυπωσιακή αντοχή στις «στραβοτιμονιές».

Μητέρα μιας οκτάχρονης κόρης και παράλληλα γνωστή για τους πολύκροτους δεσμούς της και για την αγάπη της για τη νυχτερινή ζωή, η Κέιτ Μος- το αντι-σούπερ μοντέλο της δεκαετίας του 1990, λόγω του ασυνήθιστα χαμηλού για το επάγγελμά της ύψους και της σχεδόν ανορεξικής φιγούρας της, η οποία μάλιστα κάποια στιγμή είχε προκαλέσει και την αρνητική κριτική του τότε προέδρου των ΗΠΑΜπιλ Κλίντον – έχει ποζάρει για περισσότερα από 300 εξώφυλλα σημαντικών περιοδικών, ενώ το 2007 κατατασσόταν 2η στη λίστα του «Forbes» με τα πλέον ακριβοπληρωμένα μοντέλα, με απολαβές εννέα εκατομμυρίων δολαρίων σε διάστημα ενός έτους. Δύο χρόνια νωρίτερα, είχε ξεσπάσει το πολυσυζητημένο σκάνδαλο της χρήσης κοκαΐνης, το οποίο της κόστισε βεβαίως την ακύρωση αρκετών σημαντικών συμβολαίων. Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία πάντως η Μος κέρδισε περισσότερα χρήματα μετά το σκάνδαλο απ΄ ό,τι πριν απ΄ αυτό, αφού ένα χρόνο μετά την αποκάλυψή του επανέκαμψε δριμύτερη και… περισσότερο ακριβοπληρωμένη.

Ο Μίσα και οι κάμερες
Ο ΜΠΑΡΙΣΝΙΚΟΦ, παρά την ήδη εξαιρετικά επιτυχημένη του πορεία ως χορευτή προτού ακόμη αυτομολήσει από την πάλαι ποτέ Σοβιετική Ενωση αρχικά στον Καναδά και αργότερα στις ΗΠΑ, ανακάλυψε αρκετά νωρίς τη γοητεία, αλλά και τη δύναμη της τηλεοπτικής και της κινηματογραφικής κάμερας. Τον πρώτο του ρόλο στη μεγάλη οθόνη μάλιστα τον ερμήνευσε λίγο μετά την άφιξή του στη Νέα Υόρκη, υποδυόμενος έναν ρώσο χορευτή στην ταινία τουΧέρμπερτ Ρος«Κρίσιμη καμπή» («Τurning Ρoint», 1977) και δη κερδίζοντας υποψηφιότητα για το βραβείο Οσκαρ… Εκτοτε το φλερτ του με τον φακό συνεχίστηκε σταθερά και στην περίπτωσή του μπορεί να πει κανείς ότι στέφθηκε με επιτυχία. Το αν, εν προκειμένω, η ηλικία του αποτελεί «άλλοθι» για τις περιορισμένες χορευτικές ικανότητες της λαμπερής παρτενέρ του θα φανεί στο πανί. Φυσικά, και στο χειροκρότημα…