Τη φετινή χρονιά οι αμερικανικές εταιρείες θα δαπανήσουν περισσότερα χρήματα στην ψηφιακή και online διαφήμιση από ό,τι στην έντυπη, για πρώτη φορά στην ιστορία, προβλέπει εταιρεία έρευνας και συμβουλευτικών υπηρεσιών, χαρακτηρίζοντας την αλλαγή ισορροπιών «ορόσημο».
Οι δαπάνες για ψηφιακή διαφήμιση και μάρκετινγκ θα ανέλθουν το 2010 στα 119,6 δισεκατομμύρια δολάρια, συγκριτικά με 111,5 δισ. δολάρια για τις καταχωρήσεις σε εφημερίδες, περιοδικά και άλλα έντυπα μέσα, προβλέπει η εταιρεία Outsell.
Οι δαπάνες για τηλεοπτική διαφήμιση προβλέπεται να υποχωρήσουν κατά 6,5% στα 59,6 δισ.
Συνολικά οι δαπάνες για διαφήμιση και μάρκετινγκ σε όλα τα μέσα θα αυξηθούν κατά 1,2% στα 368 δισ.
«Το 2010 δεν θα σβήσει ξαφνικά τις οδυνηρές αναμνήσεις από την κατάρρευση των διαφημιστικών δαπανών το 2009, θα είναι όμως μια σχεδόν «επίπεδη» χρονιά για πολλά από τα παραδοσιακά μέσα» αναφέρει ανακοίνωση της Outsell που αναμεταδίδει το Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Σύμφωνα με την ίδια πρόβλεψη, το 52,8% της φετινής δαπάνης για online διαφήμιση, δηλαδή 63 δισ. δολάρια, αντιστοιχεί σε διαφημίσεις τις οποίες οι διαφημιζόμενες εταιρείας θα καταχωρήσουν στους δικούς τους δικτυακούς τόπους.
Πρόκειται για μια «πανίσχυρη μορφή μάρκετινγκ απευθείας στους πελάτες» σχολιάζει η Outsell.