Την αναβίωση του θεσσαλικού σιδηροδρόμου με νέα διαδρομή ζητούν οι πρόεδροι των ΤΕΕ Μαγνησίας και Κεντρικής και Δυτικής Θεσσαλίας κκ. Σ. Αναγνώστου και Ντ. Διαμάντος με επιστολές τους προς τη νέα διοίκηση του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος, ενώ τονίζουν ότι επείγουν τα έργα ηλεκτροκίνησης στη γραμμή Βόλου- Λάρισας.

Ειδικότερα, αναφέρουν ότι στα συνοδευτικά έργα του φακέλου ανάληψης των Μεσογειακών Αγώνων του 2013 περιλαμβάνεται και η ηλεκτροκίνηση της γραμμής Βόλου- Λάρισας, έργο που σχετίζεται άμεσα με τη διεξαγωγή τους. Το έργο αυτό επιβάλλεται και από τον χαρακτηρισμό του Βόλου και της Λάρισας ως διπόλου από το Γενικό Χωροταξικό Σχέδιο της χώρας. Δυστυχώς παρά τις δεσμεύσεις που υπήρχαν από την προηγούμενη διοίκηση του ΟΣΕ, διαφαίνεται πλέον ο κίνδυνος μη υλοποίησης των εξαγγελθέντων έργων. Πάντως, η ηλεκτροκίνηση της γραμμής Βόλου- Λάρισας πρέπει να είναι έτοιμη το 2013.

Εξάλλου, με δεύτερη επιστολή οι κκ. Αναγνώστου και Διαμάντος αναφέρουν ότι η σιδηροδρομική σύνδεση του λιμένος Βόλου με το εσωτερικό της Θεσσαλίας υπήρχε από τις αρχές του περασμένου αιώνα με τον παλαιό θεσσαλικό σιδηρόδρομο μετρικής γραμμής. Το δίκτυο αυτό καταργήθηκε και η γραμμή Παλαιοφάρσαλα- Καλαμπάκα επανακατασκευάστηκε. Η μη επανακατασκευή της γραμμής Βελεστίνου- Παλαιοφάρσαλα οδήγησε στην ανυπαρξία σιδηροδρομικής σύνδεσης του Βόλου με το εσωτερικό της Θεσσαλίας.