η ΜΑΕRSΚ LΙΝΕ

Μάχη με τη γραφειοκρατία κατά της κρίσης

Μάχη με την εσωστρέφεια και τη γραφειοκρατία δίνει η διοίκηση της Μaersk Line ως αντίδοτο στην κρίση που βιώνει την τελευταία διετία, καθώς η εικόνα των πλοίων τους που έδεναν πέρυσι τέτοιο καιρό το ένα πίσω από το άλλο στα αγκυροβόλια της Σιγκαπούρης σόκαρε πολλούς στα κεντρικά γραφεία της στην Κοπεγχάγη. Η αδράνεια σε αυτές τις περιπτώσεις είναι καταστρεπτική, ιδιαίτερα όταν στο επίκεντρο αυτής της κρίσης βρίσκονται ναυτιλιακοί όμιλοι όπως η Μaersk Line, διότι, αν ισχύει αυτό που λέει η εμπορική διευθύντρια της εταιρείας κυρία Χάννα Β.

Μάχη με τη γραφειοκρατία κατά της κρίσης | tovima.gr

Μάχη με την εσωστρέφεια και τη γραφειοκρατία δίνει η διοίκηση της Μaersk Line ως αντίδοτο στην κρίση που βιώνει την τελευταία διετία, καθώς η εικόνα των πλοίων τους που έδεναν πέρυσι τέτοιο καιρό το ένα πίσω από το άλλο στα αγκυροβόλια της Σιγκαπούρης σόκαρε πολλούς στα κεντρικά γραφεία της στην Κοπεγχάγη.

Η αδράνεια σε αυτές τις περιπτώσεις είναι καταστρεπτική, ιδιαίτερα όταν στο επίκεντρο αυτής της κρίσης βρίσκονται ναυτιλιακοί όμιλοι όπως η Μaersk Line, διότι, αν ισχύει αυτό που λέει η εμπορική διευθύντρια της εταιρείας κυρία Χάννα Β. Σόρενσεν μιλώντας προς «Το Βήμα» πως «η Μearsk είναι η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία του κόσμου», τότε και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει εξαιτίας της κρίσης δυνητικά είναι «τα μεγαλύτερα του κόσμου».

Ετσι η Μearsk Line αποφάσισε να γυρίσει πίσω στις ρίζες της για να αναζητήσει τρόπους που θα τη βοηθούσαν να ανανεώσει τη σχέση της με την αγορά και κυρίως με τον χρήστη των υπηρεσιών που παρέχει.

«Κάναμε εκτεταμένες έρευνες και είδαμε πως έχουμε γίνει ως εταιρεία πολύ εσωστρεφής και γραφειοκρατική. Είχαμε κρατήσει τον πελάτη σε απόσταση και καταλάβαμε ότι για να αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά τόσο την κρίση όσο και τις προκλήσεις του μέλλοντος θα έπρεπε να ακούμε τον πελάτη μας. Θα έπρεπε να τον βάλουμε στο κέντρο των εξελίξεων» επισημαίνει η κυρία Σόρενσεν.

Λένε ότι η κρίση είναι ένα πολύ σοβαρό πράγμα για να το αφήσεις να περάσει ανεκμετάλλευτο και προφανώς το ίδιο πιστεύουν και στην Κοπεγχάγη, γι΄ αυτό προβλέπουν άλλωστε και μια ελαφρά αύξηση στον κλάδο των κοντέινερ από 3% ως 5% κατά τη διάρκεια του 2010 σε σύγκριση με το 2009. Οπως αναφέρει η κυρία Σόρενσεν: «Ημασταν τυχεροί διότι είχαμε ξεκινήσει την αλλαγή στρατηγικής δύο χρόνια πριν από την εκδήλωση της κρίσης. Αυτή η αλλαγή στρατηγικής», προσθέτει, «μας επιβάλει αφενός να εστιάσουμε πλέον στον πελάτη και αφετέρου να μη δεχόμαστε αδικαιολόγητα κόστη σε όλα τα επίπεδα. Με αυτόν τον τρόπο», συνεχίζει, «το 2009, που υπήρξε και μείωση του κόστους των καυσίμων, καταφέραμε και να εξοικονομήσουμε χρήματα και να μειώσουμε τις εκπομπές διοξειδίου του θείου στην ατμόσφαιρα. Σήμερα είμαστε 10% χαμηλότερα στις εκπομπές ρύπων από τον μέσον όρο του κλάδου».

Ειδικά για τους πελάτες της όμως η Μaersk, όπως αναφέρει η εμπορική διευθύντρια της εταιρείας, πραγματοποιεί τρεις έρευνες τον χρόνο για να δει τον δείκτη ικανοποίησής τους από τις υπηρεσίες που παρέχει. Μέσω της διαδικασίας αυτής έχει τη δυνατότητα να παρεμβαίνει και να διορθώνει τα σημεία εκείνα όπου παρουσιάζονται προβλήματα. «Αυτή η διαδικασία μάς έχει βοηθήσει σημαντικά. Εχουμε γίνει πιο ουσιαστικοί. Κερδίζουμε χρόνο, μειώνουμε το κόστος και ενισχύουμε σταθερά τον δείκτη αξιοπιστίας μας απέναντι σε όλους εκείνους που μας εμπιστεύονται καθημερινά για να εξυπηρετήσουμε τις μεταφορικές τους ανάγκες από τη μια άκρη του κόσμου στην άλλη» καταλήγει.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
  • Βηματοδότης Περί εκπροσώπων…έρημων και απρόσωπων Με αφορμή τα επαναλαμβανόμενα φαινόμενα πολιτικής κακοφωνίας και, αν μη τι άλλο, ατυχούς ενημέρωσης και... ΒΗΜΑτοδότης |
Σίβυλλα
Helios Kiosk