Το μετρό της Θεσσαλονίκης… δεν περπατάει

Σημαντικές καθυστερήσεις στην κατασκευή του μετρό Θεσσαλονίκης ανέφερε χθες ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύωνκ. Ι. Μαγκριώτης μιλώντας σε εκδήλωση που διοργάνωσε το Τμήμα Κεντρικής Μακεδονίας του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας με θέμα: «Μετρό Θεσσαλονίκης. Πορεία- Προοπτικές», όπου αποκάλυψε ότι σε πέντε σημεία του έργου δεν έχουν καν ξεκινήσει οι εργασίες. Δεν εκτελούνται εργασίες, όπως είπε, στους σταθμούς:…

Το μετρό της Θεσσαλονίκης… δεν περπατάει | tovima.gr

Σημαντικές καθυστερήσεις στην κατασκευή του μετρό Θεσσαλονίκης ανέφερε χθες ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύωνκ. Ι. Μαγκριώτης μιλώντας σε εκδήλωση που διοργάνωσε το Τμήμα Κεντρικής Μακεδονίας του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας με θέμα: «Μετρό Θεσσαλονίκης. Πορεία- Προοπτικές», όπου αποκάλυψε ότι σε πέντε σημεία του έργου δεν έχουν καν ξεκινήσει οι εργασίες.

Δεν εκτελούνται εργασίες, όπως είπε, στους σταθμούς:

Παπάφη, όπου έπρεπε να είχαν ξεκινήσει τον Νοέμβριο του 2006. Πατρικίου, όπου θα έπρεπε να είχαν ξεκινήσει τον Φεβρουάριο του 2008 προκειμένου να ολοκληρωθούν τον Ιούλιο του 2011.

Βούλγαρη, όπου οι εργασίες θα έπρεπε να είχαν ξεκινήσει τον Μάρτιο του 2008 προκειμένου να ολοκληρωθούν τον Σεπτέμβριο του 2011. Νέας Ελβετίας, όπου δεν έχει οριστικοποιηθεί η χωροθέτησή του ενώ θα έπρεπε να έχουν ξεκινήσει οι εργασίες κατασκευής τον Απρίλιο του 2008 προκειμένου να ολοκληρωθούν τον Ιούνιο του 2011.

Επίσης δεν έχουν ξεκινήσει οι εργασίες κατασκευής του αμαξοστασίου , οι οποίες θα έπρεπε να είχαν αρχίσει τον Φεβρουάριο του 2008 προκειμένου να ολοκληρωθούν τον Νοέμβριο του 2010.

Ο κ. Μαγκριώτης τόνισε ότι η «Θεσσαλονίκη θα έπρεπε σήμερα να έχει σε λειτουργία τη βασική γραμμή του μετρό. Η κυκλοφοριακή και περιβαλλοντική της επιβάρυνση την τελευταία 10ετία είναι πολύ μεγάλη» και τόνισε ότι το μετρό ξεκίνησε να κατασκευάζεται και κανείς δεν μπορεί να σταματήσει τη συνέχεια της ολοκλήρωσής του. Ωστόσο, είπε, παρουσιάστηκαν προβλήματα που οδήγησαν την κατασκευή του σε σημαντικές καθυστερήσεις. Οι πηγές των προβλημάτων ήτανη υποχρηματοδότηση, η γραφειοκρατία, η αδυναμία αποτελεσματικής διοίκησης και εποπτείας του μετρό από την Αθήνα και τα εσωτερικά προβλήματα της Κοινοπραξίας που κατασκευάζει το έργο.

Ως το τέλος του 2009, όπως φαίνεται από τη Σύμβαση και την εξέλιξη του έργου, είχε περάσει περίπου το 58% του συμβατικού χρόνου κατασκευής της Γραμμής και είχε κατασκευαστεί περίπου το 13% του φυσικού αντικειμένου. Απορροφήθηκαν περίπου 104 εκατ. ευρώ για το κυρίως έργο και 20 εκατ. ευρώ περίπου για τις αρχαιολογικές εργασίες.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
  • Βηματοδότης Περί εκπροσώπων…έρημων και απρόσωπων Με αφορμή τα επαναλαμβανόμενα φαινόμενα πολιτικής κακοφωνίας και, αν μη τι άλλο, ατυχούς ενημέρωσης και... ΒΗΜΑτοδότης |
Σίβυλλα
Helios Kiosk