Εγκλωβισμένοι 2.500 τουρίστες για ώρες σε κρουαζιερόπλοιο

Εγκλωβισμένοι για ώρες παρέμειναν χθες περίπου 2.500 τουρίστες του κρουαζιεροπλοίου «Νorwegian Jade» στον σταθμό κρουαζιεροπλοίων στο λιμάνι του Πειραιά εξαιτίας της απεργίας των τελωνειακών υπαλλήλων. Οι επιβάτες του πλοίου βγήκαν τελικά με πρωτοβουλία της εταιρείας που εκπροσωπεί στην Ελλάδα τη νορβηγική εταιρεία στην οποία ανήκει το πλοίο, εν γνώσει τους πως η απόφασή τους συνιστά τελωνειακή παράβαση, δεδομένου ότι ήταν αδύνατο να συνεχίσουν οι άνθρωποι αυτοί να μένουν μέσα στο πλοίο, καθώς δεν υπήρχε προσωπικό ασφαλείας των απεργών για να καλύψει την εταιρεία.

Εγκλωβισμένοι  2.500 τουρίστες  για ώρες σε  κρουαζιερόπλοιο | tovima.gr

Εγκλωβισμένοι για ώρες παρέμειναν χθες περίπου 2.500 τουρίστες του κρουαζιεροπλοίου «Νorwegian Jade» στον σταθμό κρουαζιεροπλοίων στο λιμάνι του Πειραιά εξαιτίας της απεργίας των τελωνειακών υπαλλήλων.

Οι επιβάτες του πλοίου βγήκαν τελικά με πρωτοβουλία της εταιρείας που εκπροσωπεί στην Ελλάδα τη νορβηγική εταιρεία στην οποία ανήκει το πλοίο, εν γνώσει τους πως η απόφασή τους συνιστά τελωνειακή παράβαση, δεδομένου ότι ήταν αδύνατο να συνεχίσουν οι άνθρωποι αυτοί να μένουν μέσα στο πλοίο, καθώς δεν υπήρχε προσωπικό ασφαλείας των απεργών για να καλύψει την εταιρεία.

Με αφορμή το περιστατικό αυτό διαπιστώθηκε ότι η κείμενη νομοθεσία δεν προβλέπει προσωπικό ασφαλείας σε περίπτωση απεργίας τελωνειακών για τα λιμάνια, σε αντίθεση με τα αεροδρόμια, δεδομένου ότι την ίδια ώρα που μερικές χιλιάδες τουρίστες δεν μπορούσαν να πατήσουν το πόδι τους επί ελληνικού εδάφους στο λιμάνι του Πειραιά και σε άλλα λιμάνια της χώρας στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» οι πτήσεις πραγματοποιούνταν κανονικά, χωρίς πρόβλημα εξαιτίας της ίδιας απεργίας.

Στο Λιμάνι
Η απεργία των τελωνειακών όμως δεν προκάλεσε προβλήματα μόνο στον τερματικό σταθμό κρουαζιεροπλοίων του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς, αλλά νέκρωσε και κάθε άλλη δραστηριότητα στο λιμάνι, καθώς όσα εμπορικά πλοία βρίσκονται στα τέρμιναλ οχημάτων και εμπορευματοκιβωτίων ήταν μεν δεμένα, πλην όμως τυπικά δεν κατέπλευσαν ποτέ στον Πειραιά, αφού δεν υπήρχε κανένας τελωνειακός για να βεβαιώσει τον κατάπλου.

Ετσι χθες παρέμειναν εντός πλοίου στον τερματικό σταθμό οχημάτων του ΟΛΠ ΑΕ περίπου 3.000 οχήματα ιδιωτικής χρήσης που δεν ξεφορτώθηκαν, αφού σύμφωνα με το γράμμα του νόμου το πλοίο που τα μετέφερε δεν κατέπλευσε ποτέ στον Πειραιά! Παρόμοια ήταν η κατάσταση και στον εμπορευματικό σταθμό του Νέου Ικονίου, όπου κανένα πλοίο δεν ξεφόρτωσε, αφού και αυτά τυπικά δεν έχουν έρθει ποτέ στον Πειραιά!

Η διοίκηση της ΟΛΠ ΑΕ υπό την προεδρία του κ. Γ. Ανωμερίτη πραγματοποίησε έκτακτη σύσκεψη με τους εκπροσώπους των χρηστών, οι οποίοι αιφνιδιάστηκαν, καθώς η απόφαση των τελωνειακών για απεργία ελήφθη αργά προχθές το βράδυ με ισχύ από χθες το πρωί.

Καθώς η ίδια απόφαση προβλέπει ότι οι κινητοποιήσεις θα συνεχιστούν καθ΄ όλη τη διάρκεια των επόμενων ημερών ως και τις 24 Φεβρουαρίου, με προοπτική να κλιμακωθούν, οι χρήστες βρίσκονται για άλλη μία φορά σε δεινή θέση, καθώς δεν μπορούν να εξηγήσουν τη νέα αδυναμία του λιμανιού του Πειραιά να εξυπηρετήσει τα πλοία, εμπορικά και επιβατηγά.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk