Στα πράγματα

Δεύτερη χρονιά απωλειών για τα ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης

Την πτωτική τάση στις πληρότητες των ξενοδοχείων της Θεσσαλονίκης υπογραμμίζει ο κ. Αρ. Θωμόπουλος, πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης (ΕΞΘ), ενώ επισημαίνει προβλήματα στη λειτουργία του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ Θεσσαλονίκης (ΟΤΠΜΘ).

Την πτωτική τάση στις πληρότητες των ξενοδοχείων της Θεσσαλονίκης υπογραμμίζει ο κ. Αρ. Θωμόπουλος, πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης (ΕΞΘ), ενώ επισημαίνει προβλήματα στη λειτουργία του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ Θεσσαλονίκης (ΟΤΠΜΘ).

– Πώς εξελίχθηκε η πορεία της τουριστικής κίνησης στη Θεσσαλονίκη το 2009;

«Η πορεία της τουριστικής κίνησης στη Θεσσαλονίκη το 2009 δυστυχώς συνεχίστηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά με πτωτική τάση στις πληρότητες των ξενοδοχείων, κυρίως λόγω της συνεχιζόμενης εγχώριας και διεθνούς οικονομικής κρίσεως αλλά και εξαιτίας του δυσανάλογα μεγάλου αριθμού ξενοδοχείων που λειτουργούν στην πόλη τα τελευταία χρόνια (έχουν ήδη αρχίσει να λειτουργούν από το τέλος της προηγούμενης χρονιάς ακόμη δύο σύγχρονες μονάδες). Πιο συγκεκριμένα, σε σχέση με το 2008 παρουσιάστηκε πτώση της τάξεως του 3,5%, με αποτέλεσμα το 2009 να κλείσει με μέση ετήσια πληρότητα 47,5%».

– Ποιες είναι οι επιπτώσεις στα ξενοδοχεία της πόλης;

«Αμεσο επακόλουθο αυτού του γεγονότος υπήρξε η σημαντικότατη πτώση του κύκλου εργασιών των ξενοδοχείων της Θεσσαλονίκης, της τάξεως του 15%. Αντιμέτωποι με αυτή την κατάσταση, απεγνωσμένα οι ξενοδόχοι προέβησαν σε μειώσεις των τιμών τους και σε άλλες περικοπές-προσφορές οι οποίες ενδεχομένως να επιφέρουν υποβάθμιση της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών. Δυστυχώς τα προαναφερθέντα προβλήματα φαίνεται ότι συνεχίζονται και τη νέα χρονιά, επιδεινωμένα από τις τελευταίες αγροτικές κινητοποιήσεις αλλά και το κλείσιμο των Τεμπών, με αρνητική επίπτωση στις κρατήσεις για το επόμενο διάστημα».

– Ποια είναι τα προβλήματα στη λειτουργία του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ Θεσσαλονίκης;

«Το όραμα με τη συμμετοχή όλων των ενδιαφερομένων φορέων της πόλης, για τη δημιουργία ενός ενιαίου Οργανισμού Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ για την προβολή της Θεσσαλονίκης σε διεθνές επίπεδο, ενώ αρχικά φάνηκε ότι θα στεφόταν από επιτυχία, δεδομένης και της συγκέντρωσης ενός αξιόλογου ποσού ως εταιρικό κεφάλαιο, δυστυχώς τελικά φαίνεται να τελματώνει μέσα στον βωμό της αδιαφορίας των αρχικά εμπλεκομένων και σκοπιμοτήτων που δεν μπορούν να γίνουν κατανοητές. Δυστυχώς από την πλευρά μας ως Ενωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης και ενώ είχαμε πρωτοστατήσει στην ίδρυση του ΟΤΠΜΘ δεν εισακουστήκαμε σε αυτονόητα πράγματα, ενώ αντιμετωπίσαμε και την πλήρη αδιαφορία στο να δοθούν λύσεις σε μια σειρά εξαιρετικά δυσάρεστα γεγονότα και προβλήματα που υπήρξαν στον Οργανισμό από την άνοιξη της περασμένης χρονιάς. Ολες αυτές οι καταστάσεις με οδήγησαν στην παραίτησή μου από τη θέση του αναπληρωτή προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου του Οργανισμού, δηλώνοντας με αυτόν τον τρόπο τόσο εγώ όσο και η ΕΞΘ την οποία εκπροσωπώ την πλήρη αντίθεσή μας για τα τεκταινόμενα».

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk