Στα πράγματα

Τραπεζικές συναλλαγές μέσω Διαδικτύου από «έξυπνα» κινητά

Πραγματικότητα στην Ελλάδα αρχίζει να γίνεται το mobile banking, στο πλαίσιο της ταχύτερης και άμεσης εξυπηρέτησης που επιθυμεί να προσφέρει ο τραπεζικός τομέας προς τους πελάτες του. Οπως αναφέρει προς «Το Βήμα» η κυρία Νέλλη Τζάκου-Λαμπροπούλου, γενική διευθύντρια λειτουργιών της Εθνικής Τράπεζας, η εφαρμογή mobile banking της τράπεζας ήδη είναι λειτουργική στο iΡhone, ενώ μέσα στον τρέχοντα μήνα θα υπάρχει διαθέσιμη και για άλλους τύπους «έξυπνων κινητών», όπως το Βlackberry, αλλά και για συσκευές που λειτουργούν με Windows Μobile.

Πραγματικότητα στην Ελλάδα αρχίζει να γίνεται το mobile banking, στο πλαίσιο της ταχύτερης και άμεσης εξυπηρέτησης που επιθυμεί να προσφέρει ο τραπεζικός τομέας προς τους πελάτες του. Οπως αναφέρει προς «Το Βήμα» η κυρία Νέλλη Τζάκου-Λαμπροπούλου, γενική διευθύντρια λειτουργιών της Εθνικής Τράπεζας, η εφαρμογή mobile banking της τράπεζας ήδη είναι λειτουργική στο iΡhone, ενώ μέσα στον τρέχοντα μήνα θα υπάρχει διαθέσιμη και για άλλους τύπους «έξυπνων κινητών», όπως το Βlackberry, αλλά και για συσκευές που λειτουργούν με Windows Μobile.

– Τι σας ώθησε να ξεκινήσετε την εφαρμογή i-bank;

«Με δεδομένη την επιτυχία της συσκευής i-Ρhone αλλά και τη συνεχώς αυξανόμενη χρήση του Ιnternet και της χρήσης τραπεζικών υπηρεσιών μέσω Ιnternet, αποφασίσαμε να αλλάξουμε το τοπίο στο mobile banking στην Ελλάδα και να αναβαθμίσουμε πλήρως την εμπειρία εξυπηρέτησης των πελατών μας μέσα από το κανάλι της κινητής τηλεφωνίας που ήδη αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Το σημαντικότερο στοιχείο δεν είναι η χρήση της προηγμένης τεχνολογίας και των δυνατοτήτων της, αλλά η φιλικότητα με την οποία όλα αυτά γίνονται διαθέσιμα στον πελάτη μας. Η λύση μας απευθύνεται και στον νέο που είναι πλήρως εξοικειωμένος με τις σύγχρονες τεχνολογίες και σε πελάτες μεγαλύτερης ηλικίας που επιθυμούν γρήγορα, απλά και με ασφάλεια να διεκπεραιώσουν μια συναλλαγή τους. Οι εποχές αλλάζουν και εξελίξεις που κάποτε ακούγονταν υπερβολικά καινοτόμες, σήμερα είναι τρόπος ζωής και ειδικά οι νεότερες γενιές δεν θα φαντάζονταν μια καθημερινότητα χωρίς αυτές».

– Υπάρχει ανταπόκριση από τους πελάτες; «Από τον πρώτο κιόλας μήνα διάθεσης της λύσης, 5.000 χρήστες κατέβασαν την εφαρμογή στο κινητό τους. Περισσότεροι από 2.500 χρήστες μόνο για την Ελλάδα έχουν διενεργήσει συναλλαγές μεταφορών σε λογαριασμούς εντός Εθνικής, πληρωμές, ερώτηση υπολοίπου και ανασκόπηση κινήσεων μέσα από την i-Ρhone συσκευή τους. Αλλωστε ο κάθε πελάτης μπορεί να στείλει άμεσα και εύκολα χρήματα στους πάνω από 9 εκατ. λογαριασμούς της Εθνικής διεκπεραιώνοντας έτσι δωρεάν τις καθημερινές του συναλλαγές, όπως την πληρωμή του ενοικίου».

– Τι άλλες δυνατότητες παρέχει το i-bank;

«Μέσα από την εφαρμογή, ακόμη κι αν ο πελάτης μας δεν συνδεθεί στον τραπεζικό του λογαριασμό, μπορεί να πληροφορηθεί, για παράδειγμα, πού είναι το πλησιέστερο ΑΤΜ. Είναι η πρώτη φορά που έχει μαζί του τον χάρτη όλων των υποκαταστημάτων της Εθνικής σε εθνικό και διεθνές δίκτυο, αλλά και οδικό χάρτη που τον καθοδηγεί από το σημείο όπου βρίσκεται κυριολεκτικά στην πόρτα του πλησιέστερου καταστήματος. Ο χρήστης της εφαρμογής μπορεί να βρει άμεσα στοιχεία επικοινωνίας με το πλησιέστερο κατάστημα, είτε βρίσκεται σε αστικό κέντρο είτε ταξιδεύει και ξέμεινε από μετρητά ή θέλει να διεκπεραιώσει κάποια επείγουσα συναλλαγή».

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk