Σαν σήμερα (2000)Βγήκε στα καταστήματα το παιχνίδι Sims

Πρόκειται για ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι στρατηγικής-προσομοίωσης ζωής. Στην ιδέα του Γουίλ Ράιτ, πίστεψε η εταιρία Maxis και το «έριξε» στην αγορά, στις 4 Φεβρουαρίου του 2000.

Πρόκειται για ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι στρατηγικής-προσομοίωσης ζωής. Στην ιδέα του Γουίλ Ράιτ, πίστεψε η εταιρία Maxis και το «έριξε» στην αγορά, στις 4 Φεβρουαρίου του 2000.

To παιχνίδι είναι προσομοίωση των καθημερινών δραστηριοτήτων ενός ή περισσοτέρων εικονικών ανθρώπων (που ονομάζονται Sims) και ζουν σε κανονικά ή πιο εξελιγμένα σπίτια.

Εχει πουλήσει πάνω από 6,3 εκατομμύρια αντίτυπα στις Η.Π.Α. και 58 εκατομμύρια στον υπόλοιπο κόσμο, με αποτέλεσμα να γίνει το παιχνίδι με τις μεγαλύτερες πωλήσεις παγκοσμίως. Έχουν επίσης δημιουργηθεί 7 πακέτα επέκτασης του παιχνιδιού (με επιπλέον λειτουργίες, αντικείμενα, ανθρώπους και βελτιώσεις) καθώς επίσης και δύο επιπλέον βασικές συνέχειες, το The Sims 2 και The Sims 3, τα οποία διαθέτουν πολύ περισσότερες δυνατότητες από την αρχική έκδοση. Τον Απρίλιο του 2008 η ιστοσελίδα του The Sims 2 γιόρτασε την πώληση των 100 εκατομμυρίων κομματιών της σειράς The Sims.

Όπως σε πολλά παιχνίδια της Maxis, το The Sims ξεφεύγει πλήρως από τα περισσότερα ηλεκτρονικά παιχνίδια που δίνουν στον παίκτη έναν σκοπό ή μια διεργασία να ολοκληρώσει. Αντίθετα, το παιχνίδι εστιάζει στις «ζωές» εικονικών ανθρώπων, των αποκαλούμενων Sims, δίνοντας στον παίκτη τον έλεγχο του κόσμου τους. Το παιχνίδι θεωρητικά δεν τελειώνει ποτέ, αφού οι Sims κάνουν παιδιά, μεγαλώνουν και οι χαρακτήρες που ελέγχονται, ανανεώνονται (κάτι που υφίσταται από το The Sims 2 και μετά), και έτσι ένα παιχνίδι διαρκεί, θεωρητικά, για πάντα.

Ο δημιουργός του παιχνιδιού, ο 60χρονος σήμερα Γουίλ Ράιτ, δημιούργησε το πρώτο του «παιδί» το 1984. Ηταν το παιχνίδι «Raid on Bungeling Bay» το οποίο δεν έκανε ιδιαίτερη αίσθηση. Μετά το Sims, ήταν που το όνομά του γράφτηκε με χρυσά γράμματα στην παγκόσμια παιχνιδοϊστορία. Το 2005 δημιούργησε το παιχνίδι Spore (με παρόμοια αισθητική και σκεπτικό με το Sims) ενώ πλέον δηλώνει ότι σκοπός της ζωής του είναι να εμπνεύσει κόσμο να ρισκάρει στη δημιουργία παιχνιδιών. Από τον Απρίλιο του 2009 ηγείται του «Stupid Fun Club», ένα ψυχαγωγικό think tank με… άγνωστες συνέπειες στην ψυχαγωγία μας!

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Πολιτισμός
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk