Ηταν σαφές από την αρχή! Η εικόνα δεν άφηνε περιθώρια αμφιβολίας. Βλέποντας το κοριτσίστικο τρίο των Destiny΄s Child από το Τέξας- η Μισέλ Γουίλιαμς ήταν μόνο από το Ιλινόι- να τραγουδά, άγουρο ακόμη, τις πρώτες επιτυχίες του «Νο, Νο, Νο Ρart 1» και «With Μe», γινόταν αντιληπτό ότι η Μπιγιονσέ Νόουλς ήταν προδιαγεγραμμένο να εξελιχθεί σε σουπερστάρ. Η πορεία βεβαίως του συγκροτήματος όσο και η δική της απέδειξαν του λόγου το αληθές, τα πράγματα όμως εξελίχθηκαν σε κάτι περισσότερο και αυτό είναι επίσης σαφές. Και δεν είναι μόνο οι δέκα υποψηφιότητες που κέρδισε για τα προσεχή βραβεία Γκράμι ούτε βεβαίως το γεγονός ότι ήταν η κορυφαία παρουσία στην καλλιτεχνική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην Ουάσιγκτον για την ανάληψη της αμερικανικής προεδρίας από τον Μπαράκ Ομπάμα. Ηταν φυσικά όλα αυτά αλλά ήταν και ακόμη περισσότερα, αφού όλη η περιρρέουσα ατμόσφαιρα υποδηλώνει ότι η Μπιγιονσέ ήταν η σταρ της χρονιάς και ήταν το 2009 που παγιώθηκε η αντίληψη ότι πέρα από τη Μαντόνα, τη νεότευκτη Lady Gaga ή οποιαδήποτε άλλη ποπ σταρ βρίσκεται στις θέσεις των τσαρτς αυτό το διάστημα η Μπιγιονσέ είναι η εθνική σταρ της Αμερικής.

? Τεράστια αποδοχή
Είναι ο τρόπος που την αντιμετωπίζουν τα μίντια, η αποδοχή που έχει από όλα τα κοινωνικά στρώματα και τις φυλές των ΗΠΑ, η εικόνα που έχει χτιστεί σχετικά με τον γάμο της με τον επίσης Νο. 1 αμερικανό σταρ του χιπ-χοπ Jay-Ζ και φυσικά οι υπερφυσικές πωλήσεις της, η ατελείωτη σειρά των Νο. 1

επιτυχιών της- όλοι σιγοτραγούδησαν τη χρονιά που πέρασε το «Single Ladies (Ρut Α Ring Οn Ιt)» -, όπως επίσης και το γεγονός ότι, όποιες διαφωνίες και αν υπάρχουν για όλα αυτά, όλοι συμφωνούν πως είναι εξαιρετική τραγουδίστρια και περφόρμερ. Η Μπιγιονσέ Νόουλς δεν είναι το κοριτσάκι της διπλανής πόρτας που πέρασε στο ριάλιτι ταλέντων και περιμένει πότε να της γράψει μια επιτυχία ένας γνωστός παραγωγός ή συνθέτης. Εδειξε από πολύ νωρίς ότι, πέρα από την ομορφιά της και την καλή φωνή της, γνώριζε τον τρόπο να γράφει τραγούδια που να απευθύνονται στα μεγάλα ακροατήρια και να τα υποστηρίζει επί σκηνής.

Ολα αυτά βεβαίως τα αντιληφθήκαμε και ιδίοις όμμασι στη συναυλία που πραγματοποίησε στην Αθήνα στο πλαίσιο της περιοδείας για το πολυπλατινένιο άλμπουμ της «Ι Αm… Sasa Fierce». Ισως η πιο έξυπνη εμπορική κίνηση από καλλιτέχνη τα τελευταία χρόνια, με εξαίρεση την περσόνα που έχει λανσάρει η Lady Gaga. Την ώρα που το κοινό της την «ποθούσε» όσο κανέναν άλλον εκείνη εφηύρε ένα alter ego ώστε να κρατήσει μια απόσταση από το αδηφάγο κοινό της αλλά και την ίδια ώρα να τονώσει ακόμη περισσότερο τον μύθο της. Είχε δηλώσει τότε: «Η Σάσα Φιρς είναι το άλλο μου μισό, το alter ego μου, και θεώρησα ότι πρέπει να έχει όνομα. Εχω κάποιον άλλον που αναλαμβάνει για εμένα όταν είναι η ώρα να εργαστώ και όταν είμαι στη σκηνή, μια δεύτερη προσωπικότητα που με προστατεύει από την έκθεσή μου στο κοινό. Γι΄ αυτό το πρώτο CD αναφέρεται στο τι πραγματικά είμαι κάτω από το μέικαπ και τα λαμπερά κοστούμια, ενώ το δεύτερο με τη Σάσα Φιρς παρουσιάζει την άλλη Μπιγιονσέ, την πιο αισθησιακή, πιο σέξι, πιο επιθετική και σίγουρα την πιο χιουμοριστική πλευρά του εαυτού μου» λέει η 28χρονη τραγουδίστρια.

Το σπουδαιότερο είναι ότι στα 28 χρόνια της δείχνει να γνωρίζει απολύτως τι της συμβαίνει: «Το μεγαλύτερο όνειρό μου στην αρχή ήταν να καταφέρω έναν χρυσό δίσκο. Στη συνέχεια να κερδίσω ένα Γκράμι. Ημουν ευτυχής που τα κατάφερα και τα δύο. Πλέον μετράω δέκα βραβεία Γκράμι και εκατομμύρια δίσκους. Ξεπέρασα κατά πολύ τα όνειρά μου» μου είπε πρόσφατα στη δεύτερη συνέντευξη που έχει δώσει.

? Σειρά έχει το Χόλιγουντ
Γνωρίζει, δηλαδή, ότι μαζί με τις πωλήσεις που έχει πραγματοποιήσει ως μέλος των Destiny΄s Child έχει ξεπεράσει τα 100 εκατ. αντίτυπα σε πωλήσεις. Οτι τα πέντε βραβεία Γκράμι που κέρδισε για το πρώτο σόλο άλμπουμ της «Dangerously Ιn Love» δεν αποτελούν καθημερινότητα στον χώρο του θεάματος, ούτε επίσης το γεγονός ότι έχει καταφέρει για τη δεκαετία που διανύουμε να φτάσει πέντε συνεχόμενες φορές στην κορυφή του Βillboard είναι μικρό πράγμα. Διόλου ευκαταφρόνητα επιτεύγματα για ένα κορίτσι που μεγάλωσε στο Χιούστον του Τέξας, που όμως πέρασε από εκλεκτά σχολεία ώστε μαζί με τη βασική εκπαίδευση να μάθει χορό και τραγούδι. Οπως ήταν επόμενο, δεν μπορούσε να περάσει απαρατήρητη και από το Χόλιγουντ, που διέβλεπε σε αυτήν μια πιο ολοκληρωμένη πρόταση για το κοινό. Την πρώτη της συμμετοχή στον κινηματογράφο είχε με την κινηματογραφική χιπ-χοπ μεταφορά της Κάρμεν «Carmen: Α Ηip Ηopera», ακολούθησαν το «Αustin Ρowers», το «Ρink Ρanther», το «Dreamgirls», το «Cadillac Records», ενώ το 2010 θα την ακούσουμε στην α λα Ντίσνεϊ «Αΐντα» στον ομώνυμο ρόλο. Το 2004 λάνσαρε τη δική της σειρά μόδας «Ηouse Οf Dereon» και ανάμεσα στις εκλεκτές φίρμες για τις οποίες έχει κάνει διαφημιστικά είναι η Ρepsi, ο Τommy Ηilfinger, ο Αρμάνι και η L΄Οr al.