Στήριξη σε σχολεία για ίσες ευκαιρίες

Με αυξημένα κονδύλια, υποδομές και ειδικά επιμορφωμένους εκπαιδευτικούς θα ενισχυθούν από το υπουργείο Παιδείας οι υποβαθμισμένες περιοχές της χώρας που εμφανίζουν μεγάλα ποσοστά σχολικής αποτυχίας. Οπως προέκυψε χθες μετά τη συνάντηση της υπουργού Παιδείας κυρίας Αννας Διαμαντοπούλου με το προεδρείο της ΓΣΕΕ, θα συγκροτηθούν Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας, με στόχο την αντιμετώπιση της σχολικής αποτυχίας ανά γεωγραφική περιοχή της χώρας. Η ηγεσία της ΓΣΕΕ παρέδωσε στην …

Στήριξη  σε σχολεία  για ίσες  ευκαιρίες | tovima.gr

Με αυξημένα κονδύλια, υποδομές και ειδικά επιμορφωμένους εκπαιδευτικούς θα ενισχυθούν από το υπουργείο Παιδείας οι υποβαθμισμένες περιοχές της χώρας που εμφανίζουν μεγάλα ποσοστά σχολικής αποτυχίας. Οπως προέκυψε χθες μετά τη συνάντηση της υπουργού Παιδείας κυρίας Αννας Διαμαντοπούλου με το προεδρείο της ΓΣΕΕ, θα συγκροτηθούν Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας, με στόχο την αντιμετώπιση της σχολικής αποτυχίας ανά γεωγραφική περιοχή της χώρας. Η ηγεσία της ΓΣΕΕ παρέδωσε στην υπουργό τις έρευνες που έχει ολοκληρώσει το Εκπαιδευτικό Ινστιτούτο της, στις οποίες καταγράφονται οι περιοχές της χώρας με τους υψηλότερους δείκτες σχολικής αποτυχίας και τους χαμηλότερους δείκτες πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση (π.χ., Θράκη, Πέλλα, Β΄ Πειραιώς, Ηλεία, υποβαθμισμένες περιοχές των αστικών κέντρων). Ο πρόεδρος της ΓΣΕΕ κ. Γ. Παναγόπουλος ρωτήθηκε χθες και για το θέμα των σταζ και απάντησε ότι βρίσκεται στο πλευρό και των εργαζομένων και των ανέργων. « Οι απόψεις μας δεν είναι λάστιχο » πρόσθεσε με νόημα.

Οπως προέκυψε από τη χθεσινή συνάντηση, το υπουργείο επεξεργάζεται σχέδιο ενίσχυσης των Ζωνών Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας με εκπαιδευτικά κριτήρια που θα είναι σύμφωνα και με την εμπειρία άλλων χωρών της Ευρωπαϊκής Ενωσης, στις οποίες παρουσιάζονται οι λεγόμενες «δύσκολες» περιοχές (που κατοικούνται από λαϊκά στρώματα, έχουν υψηλά ποσοστά μεταναστών ή απλώς αποτελούν απομονωμένες περιοχές με μειωμένο μαθητικό πληθυσμό).

Η στήριξη των περιοχών αυτών δεν θα περιοριστεί μόνο στα σχολεία αλλά θα γίνουν αντισταθμιστικές ενέργειες και υποδομές για την άνοδο του γενικότερου πολιτιστικού επιπέδου των υποβαθμισμένων περιοχών. «Στόχος μας είναι να σταματήσουν τα σχολεία πολλών ταχυτήτων στη χώρα και να έχουν όλα τα παιδιά ίσες ευκαιρίες και ίσες δυνατότητες» τόνισε χαρακτηριστικά χθες η κυρία Διαμαντοπούλου.

Η υπουργός Παιδείας υποσχέθηκε ακόμη στην ηγεσία της ΓΣΕΕ τη δημιουργία ενιαίου συστήματος πιστοποίησης των επαγγελματικών δικαιωμάτων στη χώρα μας και προώθησης των συστημάτων Διά Βίου Μάθησης και Επαγγελματικής Κατάρτισης. Η κυρία Διαμαντοπούλου μίλησε μάλιστα για ένα «θεσμικό πλαίσιο και σε συγχώνευση φορέων αλλά και στη λειτουργία ενός επιτελικού οργάνου, όπου η ΓΣΕΕ πρέπει και θα παίζει έναν σημαντικό ρόλο».

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Κοινωνία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk