Εθελουσία έξοδος εξετάζεται στον ΟΣΕ

Σε αναθεώρηση του σχεδίου για την εξυγίανση του ΟΣΕ υπό το βάρος των ελλειμμάτων που φθάνουν τα 9 δισ. ευρώ θα προχωρήσει η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων ενώ ξεκαθάρισε ότι δεν θα ισχύσει το καθεστώς της μισθωτής εφεδρείας, αλλά δεν αποκλείστηκε το μέτρο της εθελουσίας εξόδου. Χθες ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Δημήτρης Ρέππας και ο υφυπουργός κ. Νίκος Σηφουνάκης συναντήθηκαν με τους επικεφαλής των εταιρειών του σιδηροδρόμου, ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ, ΕΔΙΣΥ και ΓΑΙΑΟΣΕ, προκειμένου να ενημερωθούν και να παρουσιάσουν μια νέα πρόταση για το μέλλον του σιδηροδρόμου.

Εθελουσία έξοδος εξετάζεται στον ΟΣΕ | tovima.gr

Σε αναθεώρηση του σχεδίου για την εξυγίανση του ΟΣΕ υπό το βάρος των ελλειμμάτων που φθάνουν τα 9 δισ. ευρώ θα προχωρήσει η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων ενώ ξεκαθάρισε ότι δεν θα ισχύσει το καθεστώς της μισθωτής εφεδρείας, αλλά δεν αποκλείστηκε το μέτρο της εθελουσίας εξόδου.

Χθες ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Δημήτρης Ρέππας και ο υφυπουργός κ. Νίκος Σηφουνάκης συναντήθηκαν με τους επικεφαλής των εταιρειών του σιδηροδρόμου, ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ, ΕΔΙΣΥ και ΓΑΙΑΟΣΕ, προκειμένου να ενημερωθούν και να παρουσιάσουν μια νέα πρόταση για το μέλλον του σιδηροδρόμου.

Σύμφωνα με πληροφορίες παγώνουν για το 2009 οι τιμές των εισιτηρίων του ΟΣΕ και το ζήτημα των αυξήσεων θα επανεξεταστεί από το 2010.

Η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών έχει ενημερώσει την Κομισιόν για την αναθεώρηση του σχεδίου εξυγίανσης του ΟΣΕ και πιθανότατα να γίνει νέα αναδιάρθρωση αλλά θα μείνει ως ξεχωριστή εταιρεία η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Ειδικότερα για το μέλλον των εργαζομένων η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών έχει ζητήσει από το υπουργείο Εργασίας συνδρομή για τους τρόπους που μπορεί να χειριστεί το πλεονάζον προσωπικό.

Να σημειωθεί ότι το 60% των εργαζομένων είναι στα πρόθυρα της συνταξιοδότησης, ενώ τονίστηκε ότι σε ό,τι αφορά τις δαπάνες για τη μισθοδοσία, αυτές παρουσίασαν σαφή έκρηξη τα τελευταία χρόνια, καθώς κύκλοι του υπουργείου αναφέρουν χαρακτηριστικά ότι από 240 εκατ. ευρώ το 2004 με 9.200 εργαζομένους εκτινάχθηκε σε 460 εκατ. ευρώ σήμερα με 7.000 εργαζομένους.

Οι διοικήσεις των εταιρειών του ΟΣΕ έλαβαν εντολή να παρουσιάσουν αναλυτικά στοιχεία και προτάσεις για τη μείωση του ελλείμματος και τον εξορθολογισμό των δαπανών και καταγραφή του προσωπικού.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk