Στη μπούκα

Κάποιοι ηθοποιοί έχουν το χάρισμα να παραμένουν αλώβητοι. Είτε άκουγε στο όνομα «Βίρνα Δράκου» είτε τώρα στο «Κάτια Καλλιφατίδη», η Κάτια Δανδουλάκη (στη φωτογραφία) παραμένει ο εαυτός της. Και αν τους περισσοτέρους η «Λάμψη» τούς κατάπιε, εκείνη συνεχίζει με τη «Ζωή της άλλης» και κυρίως με τη δική της καλλιτεχνική ζωή στη μικρή οθόνη και στο θέατρο. Ανήκει στις λίγες εκείνες εξαιρέσεις που μπορούν να μπαίνουν και να βγαίνουν στους χώρους και στα είδη, ενώ την ίδια στιγμή υπηρετούν με πίστη ό,τι αναλάβουν, υπερασπίζονται ρόλους και τηλεοπτικές σειρές με θάρρος και στο τέλος οι προσωπικοί απολογισμοί είναι μόνο θετικοί.

Κάποιοι ηθοποιοί έχουν το χάρισμα να παραμένουν αλώβητοι.

* * *

Είτε άκουγε στο όνομα «Βίρνα Δράκου» είτε τώρα στο «Κάτια Καλλιφατίδη», η Κάτια Δανδουλάκη (στη φωτογραφία) παραμένει ο εαυτός της. Και αν τους περισσοτέρους η «Λάμψη» τούς κατάπιε, εκείνη συνεχίζει με τη «Ζωή της άλλης» και κυρίως με τη δική της καλλιτεχνική ζωή στη μικρή οθόνη και στο θέατρο.

* * *
Ανήκει στις λίγες εκείνες εξαιρέσεις που μπορούν να μπαίνουν και να βγαίνουν στους χώρους και στα είδη, ενώ την ίδια στιγμή υπηρετούν με πίστη ό,τι αναλάβουν, υπερασπίζονται ρόλους και τηλεοπτικές σειρές με θάρρος και στο τέλος οι προσωπικοί απολογισμοί είναι μόνο θετικοί.

* * *
Πέρα από το ταλέντο και την πολλή δουλειά που τη χαρακτηρίζει, είναι και θέμα αισθητικής-και η Κάτια Δανδουλάκη διαθέτει μπόλικη…

* * *
Στο θέατρο που φέρει το όνομά της ετοιμάζει για την τρέχουσα σεζόν τους «Επισκέπτες».

* * *
Δεν είναι συνηθισμένο αλλά έχει ενδιαφέρον: μια παράσταση, με τους ίδιους συντελεστές, να επανέρχεται στο σανίδι δέκα χρόνια μετά: αυτό κάνει ο Δημήτρης Τάρλοου, μαζί με τον Στάθη Λιβαθινό και την Ταμίλα Κουλίεβα. * * *
Τότε «Το κτήνος στο φεγγάρι» είχε ανεβεί στο Από Μηχανής Θέατρο και είχε σκίσει- κυριολεκτικά. Την προσεχή Παρασκευή ανεβαίνει στο Πορεία του Δημήτρη Τάρλοου γιορτάζοντας έτσι τα δεκάχρονα της θεατρικής του εταιρείας «Δόλιχος»- θα ακολουθήσει ένα άλλο αγαπημένο έργο του ηθοποιού, «Η υπόθεση της οδού Λουρσίν» του Λαμπίς, όπου έπαιζε στην παράσταση του 1996 στο Εμπρός, σε σκηνοθεσία Τάσου Μπαντή.

* * *
Για άλλη μία φορά αποδεικνύεται ότι «το μήλο κάτω από τη μηλιά» έπεσε… Οχι μόνο γιατί έγινε ηθοποιός αλλά γιατί διαλέγει κείμενα με ιδιαιτερότητες, όπως η μάνα της.

* * *
Η Γιασεμή Κηλαηδόνη, λοιπόν, η κόρη της Αννας Βαγενά (και του Λουκιανού Κηλαηδόνη), επέλεξε να ερμηνεύσει τον μονόλογο «Μαράν Αθά» του Λαρισινού Θωμά Ψύρρα, με την ιδιότυπη γλώσσα που συνδυάζει την ντοπιολαλιά με τον λόγο του Παπαδιαμάντη και του Βιζυηνού.

* * *
Υποδύεται έναν ενενηντάχρονο μοναχό που εξομολογείται λίγες ημέρες προτού ξεψυχήσει- και είναι νέο κορίτσι! Οι παραστάσεις άρχισαν στο «Μεταξουργείο».

* * *
Η Τζένη Μπότση αντικατέστησε την Νταίζη Σεμπεκοπούλου στο «Κλουβί με τις τρελές», όπως προ διετίας είχε κάνει στην επιθεώρηση «Οταν το τρέντι θα σφυρίξει τρεις φορές» παίρνοντας τη θέση της Μαριάννας Τουμασάτου- και τα δύο διά χειρός Σταμάτη Φασουλή.

* * *
Στις 6 Νοεμβρίου θα ανεβεί τελικά το «Τρίτο στεφάνι» στο Κοτοπούλη-Ρεξ.

* * *
Ο Ανδρέας Μανωλικάκης ξανάρχεται για εντατικό σεμινάριο θεάτρου με θέμα την «Ανάλυση κειμένου» και την εφαρμογή της στη θεατρική εκπαίδευση.

* * *
Ισόβιο μέλος του ΔΣ του Αctors Studio και πρόεδρος του μεταπτυχιακού προγράμματος της Αctors Studio Drama School, θα παραδώσει masterclass στις αρχές Ιανουαρίου 2010. Οι ενδιαφερόμενοι ας σπεύσουν.

* * *
Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων λήγει στις 13 Νοεμβρίου (πληροφορίες στην Ελληνοαμερικανική Ενωση).

myrto@dolnet.gr

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Πολιτισμός
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk