Διαφημιστική δαπάνη

Αύξησαν τα έσοδα οι εφημερίδες

Συνεχίστηκε και τον Σεπτέμβριο η πτώση των διαφημιστικών εσόδων των μέσων ενημέρωσης που ξεκίνησε πριν από έναν χρόνο εξαιτίας της οικονομικής κρίσης και ως σήμερα δημιουργήσει μεγάλα προβλήματα στη λειτουργία τους. Πιο αναλυτικά, τον φετινό Σεπτέμβριο η συνολική διαφημιστική δαπάνη κατέγραψε μείωση της τάξεως του 12,71%, ενώ τη μεγαλύτερη πτώση κατέγραψαν οι ραδιοφωνικοί σταθμοί που είδαν τα διαφημιστικά τους έσοδα να μειώνονται κατά 30,54% σε σύγκριση με τον Σεπτέμβριο του 2008.

Αύξησαν τα έσοδα οι εφημερίδες | tovima.gr

Συνεχίστηκε και τον Σεπτέμβριο η πτώση των διαφημιστικών εσόδων των μέσων ενημέρωσης που ξεκίνησε πριν από έναν χρόνο εξαιτίας της οικονομικής κρίσης και ως σήμερα δημιουργήσει μεγάλα προβλήματα στη λειτουργία τους. Πιο αναλυτικά, τον φετινό Σεπτέμβριο η συνολική διαφημιστική δαπάνη κατέγραψε μείωση της τάξεως του 12,71%, ενώ τη μεγαλύτερη πτώση κατέγραψαν οι ραδιοφωνικοί σταθμοί που είδαν τα διαφημιστικά τους έσοδα να μειώνονται κατά 30,54% σε σύγκριση με τον Σεπτέμβριο του 2008. Το μόνο μέσο που παρουσίασε αύξηση των διαφημιστικών του εσόδων είναι οι εφημερίδες τα διαφημιστικά έσοδα των οποίων αυξήθηκαν κατά 4,36% σε σύγκριση με τον Σεπτέμβριο του 2008, γεγονός που αποδίδεται στην προεκλογική περίοδο. Αντίθετα, οι τηλεοπτικοί σταθμοί κατέγραψαν μείωση της τάξεως του 12,29%, ενώ τα περιοδικά είδαν τα διαφημιστικά τους έσοδα να μειώνονται κατά 19,61%.

Οπως προκύπτει από τα στοιχεία της Μedia Services το 2009 σε διάστημα εννέα μηνών η συνολική διαφημιστική δαπάνη μειώθηκε κατά 18,30% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2008. Τη μεγαλύτερη μείωση καταγράφουν οι τηλεοπτικοί σταθμοί (23,17%) και ακολουθούν οι ραδιοφωνικοί σταθμοί (-19,84%), τα περιοδικά (-19,19%) και οι εφημερίδες οι οποίες καταγράφουν τη μικρότερη πτώση (-6,67%).

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Πολιτισμός
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk