Απολογισμός κοινωνικής ευθύνης από Ιnteramerican

Στη βελτίωση της εμπιστοσύνης των ασφαλισμένων της αποβλέπει το πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, τον απολογισμό του οποίου παρουσίασε πρόσφατα η Ιnteramerican. Και τούτο, παρά το γεγονός ότι σύμφωνα με σχετική έρευνα ο γενικός δείκτης ικανοποίησης πελατών ανέρχεται στο 80%. Ο απολογισμός αφορά λειτουργίες, πρωτοβουλίες και δεσμεύσεις της εταιρείας στους τομείς της εταιρικής διακυβέρνησης, της αγοράς και της σχέσης με τους πελάτες, της πράσινης επιχειρηματικότητας και του περιβάλλοντος, της πολιτικής για την εργασία και τους εργαζομένους, και της συνεισφοράς στην κοινωνία.

Απολογισμός κοινωνικής  ευθύνης από Ιnteramerican | tovima.gr

Στη βελτίωση της εμπιστοσύνης των ασφαλισμένων της αποβλέπει το πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, τον απολογισμό του οποίου παρουσίασε πρόσφατα η Ιnteramerican. Και τούτο, παρά το γεγονός ότι σύμφωνα με σχετική έρευνα ο γενικός δείκτης ικανοποίησης πελατών ανέρχεται στο 80%. Ο απολογισμός αφορά λειτουργίες, πρωτοβουλίες και δεσμεύσεις της εταιρείας στους τομείς της εταιρικής διακυβέρνησης, της αγοράς και της σχέσης με τους πελάτες, της πράσινης επιχειρηματικότητας και του περιβάλλοντος, της πολιτικής για την εργασία και τους εργαζομένους, και της συνεισφοράς στην κοινωνία.

Σημειώνεται ότι πρόκειται για τον πρώτο απολογισμό εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που εκδίδεται στο σύνολο του ασφαλιστικού κλάδου, σε μια περίοδο κρίσης της αξιοπιστίας της αγοράς. Επισημαίνεται ότι από το 2008 η Ιnteramerican δραστηριοποιείται στην ασφάλιση περιβάλλοντος, με την αστική ευθύνη περιβαλλοντικής ζημιάς και για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Επίσης κατά την τελευταία τριετία η εταιρεία διέθεσε σε χορηγίες περίπου 700.000 ευρώ.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk