Ο εκσυγχρονισμός απέδωσε στους ξενοδόχους της Μαγνησίας

Ενισχυμένα σε μεγέθη αλλά και πιο αποδοτικά σε λειτουργία παρά τη δυσμενή συγκυρία ήταν τα ξενοδοχεία που προχώρησαν σε παρεμβάσεις εκσυγχρονισμού στην περιοχή, όπως επισήμανε η Ενωση Ξενοδόχων Μαγνησίας. Σύμφωνα με έρευνα που διενήργησε σε ένα δείγμα 81 ξενοδοχείων από τα περίπου 270 της χερσαίας Μαγνησίας (30% του συνόλου), τα 30 τα οποία τα τελευταία δύο- τρία χρόνια αναβάθμισαν ή διαφοροποίησαν το προϊόν τους καταγράφουν εφέτος κατά μέσον όρο αύξηση του αριθμού των …

Ο εκσυγχρονισμός  απέδωσε  στους ξενοδόχους  της Μαγνησίας | tovima.gr

Ενισχυμένα σε μεγέθη αλλά και πιο αποδοτικά σε λειτουργία παρά τη δυσμενή συγκυρία ήταν τα ξενοδοχεία που προχώρησαν σε παρεμβάσεις εκσυγχρονισμού στην περιοχή, όπως επισήμανε η Ενωση Ξενοδόχων Μαγνησίας. Σύμφωνα με έρευνα που διενήργησε σε ένα δείγμα 81 ξενοδοχείων από τα περίπου 270 της χερσαίας Μαγνησίας (30% του συνόλου), τα 30 τα οποία τα τελευταία δύο- τρία χρόνια αναβάθμισαν ή διαφοροποίησαν το προϊόν τους καταγράφουν εφέτος κατά μέσον όρο αύξηση του αριθμού των διανυκτερεύσεων κατά 12% και αύξηση του τζίρου κατά 23% σε σύγκριση με το 2008, μεγέθη που κινούνται σε πλήρη αντίθεση με τα αντίστοιχα των υπόλοιπων ξενοδοχείων, όπου καταγράφεται μείωσης της τάξης του 30% σε διανυκτερεύσεις και δραματική υποχώρηση του τζίρου. Το συμπέρασμα αυτό που, πέρα από τον εκσυγχρονισμό των υλικοτεχνικών υποδομών, αφορά και τη γενικότερη αναβάθμιση της παρουσίας των ξενοδοχείων στη διεθνή και στην εσωτερική αγορά (υιοθέτηση νέων τεχνολογιών και συστημάτων διαχείρισης, Διαδίκτυo, online κρατήσεις, στοχευμένη προβολή κτλ.) επιβεβαιώθηκε από πολλούς ξενοδόχους οι οποίοι συμμετείχαν στην ημερίδα για το Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ στη σύγχρονη αγορά, την οποία διοργάνωσε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων (ΠΟΞ) σε συνεργασία με την Ενωση Ξενοδόχων Μαγνησίας στον Βόλο την Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου (Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού). Η ημερίδα αποτελεί μέρος του κύκλου ενημερωτικών διοργανώσεων της ΠΟΞ που πραγματοποιούνται με την υποστήριξη του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) και του υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης. Ως σήμερα έχουν λάβει χώρα στη Σαντορίνη (17/9), στη Μύκονο (18/9), στην Καβάλα (28/9), στη Θεσσαλονίκη (29/9) και στην Κατερίνη (30/9), ενώ κατά τη διάρκειά τους εξετάστηκαν επίσης θέματα όπως το προφίλ και οι τρόποι προσέγγισης του έλληνα τουρίστα, η τιμολογιακή πολιτική και τα δίκτυα διανομής, η σημασία του Ιnternet, e-tourism & social media, οι μακροπρόθεσμες τάσεις της αγοράς και ο σχεδιασμός ανταγωνιστικού προϊόντος.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk