Με 65% του πτητικού έργου της παλαιάς ΟΑ η Οlympic Αir ξεκινά από σήμερα πτήσεις

Τις τελευταίες πτήσεις πραγματοποίησαν χθες οι Ολυμπιακές Αερογραμμές και από σήμερα αναλαμβάνει άτυπα για δύο ημέρες το πτητικό έργο η Οlympic Αir, η οποία εγκαινιάζει επισήμως τη λειτουργία της από την Πέμπτη 1η Οκτωβρίου. Οι τελευταίες αναχωρήσεις των Ολυμπιακών Αερογραμμών πραγματοποιήθηκαν ως τα μεσάνυχτα και σήμερα το πρωί αναμενόταν η τελευταία άφιξη από Νέα Υόρκη. Με τους τίτλους τέλους των ΟΑ αλλάζουν και τα τηλεφωνικά κέντρα κρατήσεων και οι ιστοσελίδες και έτσι από σήμερα το επιβατικό κοινό θα πρέπει να επικοινωνεί με το τηλεφωνικό κέντρο της Οlympic Αir από τις 7 το πρωί ως τις 11 το βράδυ, από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο στο 210 3550.

Τις τελευταίες πτήσεις πραγματοποίησαν χθες οι Ολυμπιακές Αερογραμμές και από σήμερα αναλαμβάνει άτυπα για δύο ημέρες το πτητικό έργο η Οlympic Αir, η οποία εγκαινιάζει επισήμως τη λειτουργία της από την Πέμπτη 1η Οκτωβρίου.

Οι τελευταίες αναχωρήσεις των Ολυμπιακών Αερογραμμών πραγματοποιήθηκαν ως τα μεσάνυχτα και σήμερα το πρωί αναμενόταν η τελευταία άφιξη από Νέα Υόρκη. Με τους τίτλους τέλους των ΟΑ αλλάζουν και τα τηλεφωνικά κέντρα κρατήσεων και οι ιστοσελίδες και έτσι από σήμερα το επιβατικό κοινό θα πρέπει να επικοινωνεί με το τηλεφωνικό κέντρο της Οlympic Αir από τις 7 το πρωί ως τις 11 το βράδυ, από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο στο 210 3550.500 και στο 801 8010.101 με αστική χρέωση από όλη την Ελλάδα.

Η Οlympic Αir θα κρατήσει αρχικά το 65% του πτητικού έργου της παλαιάς ΟΑ και θα διακοπούν οι πτήσεις προς Νέα Υόρκη, Τορόντο, Μόντρεαλ και Γιοχάνεσμπουργκ, ενώ οι επιβάτες θα ταξιδεύουν με συνεργαζόμενες αεροπορικές εταιρείες. Οσον αφορά το εσωτερικό δίκτυο, η Οlympic Αir θα επιχειρεί σε όλα τα ελληνικά αεροδρόμια εκτός Καστοριάς και Κοζάνης, ενώ στο εξωτερικό δίκτυο θα πετάει προς Αλεξάνδρεια, Αμστερνταμ, Βιέννη, Βηρυτό, Βελιγράδι, Βουκουρέστι, Βρυξέλλες, Κάιρο, Κωνσταντινούπολη, Λάρνακα, Λονδίνο, Μιλάνο, Παρίσι, Ρώμη, Σόφια, Τελ Αβίβ και Τίρανα.

Οπως ανακοίνωσαν οι Ολυμπιακές Αερογραμμές, όσοιεπιβάτεςδιαθέτουν εισιτήριο για πτήσεις μετά την 29η Σεπτεμβρίου 2009 έχουν τη δυνατότητα εξυπηρέτησης από άλλες αεροπορικές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης και της νέας εταιρείας Οlympic Αir. Οσοι επιβάτες δεν επιθυμούν να πετάξουν με άλλη αεροπορική εταιρεία, δικαιούνται πλήρη επιστροφή του εισιτηρίου τους.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τόσο οι άγονες γραμμές όσο και οι αερογραμμές που λειτουργούν βάσει διμερών συμβάσεων θα εξυπηρετηθούν από την Οlympic Αir ως την ανάδειξη των τελικών αναδόχων τους.

Επίσης η επίγεια εξυπηρέτηση στα 34 αεροδρόμια, για τα οποία η κρατική Ολυμπιακή είχε το μονοπώλιο ως τις 6 Οκτωβρίου, θα παραμείνει στην Οlympic Ηandling ώσπου να διενεργηθεί ο σχετικός διαγωνισμός. Στο μεταξύ χθες ο πρώην διοικητής της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) κ. Κ. Κωνσταντινίδης παρενέβη στην υπόθεση για τους χειρισμούς της υπηρεσίας- όταν ήταν επικεφαλής- στο θέμα των πτήσεων της Αegean Αirlines προς Κωνσταντινούπολη και υπεραμύνθηκε των ενεργειών του.

Μεταξύ άλλων ο κ. Κωνσταντινίδης σημειώνει:

* Με απόφαση ΥΜΕ του 2004 διορίστηκε η εταιρεία Αegean ως ο δεύτερος ελληνικός αερομεταφορέας που εδικαιούτο να πετά στην Κωνσταντινούπολη.

* Στις 12.6.09 σε στενή συνεργασία με το ΥΠΕΞ υπογράφηκε με την τουρκική πλευρά μνημόνιο κατανόησης (ΜΟU), με το οποίο οι συχνότητες προς Κωνσταντινούπολη αυξήθηκαν σε 31.

* Το ΥΜΕ (και ο γενικός γραμματέας αυτού) εκρατείτο συνεχώς ενήμερος και επτά ημέρες πριν από την υπογραφή του μνημονίου ενημερώθηκε με εξαιρετικώς επείγον εμπιστευτικό έγγραφο του ΥΠΕΞ για την επικείμενη τότε συνάντηση υπογραφής για να εκφράσει τυχόν παρατηρήσεις ή σχόλια, κάτι που δεν έκανε. * Υποστηρίζει ότι βάσει της πολυετούς πρακτικής της ΥΠΑ, που έχει ακολουθηθεί για πολλά διακρατικά μνημόνια με τρίτες χώρες χωρίς να έχει ποτέ τεθεί θέμα (π.χ. Ρωσία, Σιγκαπούρη, Καναδάς κτλ.), τα τελευταία τίθενται σε ισχύ από την υπογραφή τους και εν συνεχεία μπορεί να ακολουθείται η χρονοβόρος διαδικασία κύρωσής τους από τη Βουλή, όπως έγινε και τώρα.

Αφήνει αιχμές, τέλος, λέγοντας ότι οι καταγγελίες για τη γραμμή της Κωνσταντινούπολης αποπροσανατολίζουν την κοινή γνώμη από το μείζον θέμα της ακύρωσης των διαγωνισμών για τις άγονες γραμμές και την επίγεια εξυπηρέτηση, λέγοντας χαρακτηριστικά: «… Για το οποίο θα είχε κανείς, πράγματι, πολλά να πει. Ηδη αναμένεται επανάληψη των διαγωνισμών και θα έχουν ασφαλώς ενδιαφέρον οι όποιες τυχόν τροποποιήσεις των μέχρι τώρα όρων».

Παράλληλα, σύμφωνα με πληροφορίες, συνεστήθη υπηρεσιακή επιτροπή στο υπουργείο Μεταφορών που διερευνά το θέμα της άρσης του μονοπωλίου της Ολυμπιακής στην αερογραμμή Αθήνα- Κωνσταντινούπολη.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk