»highsociety»

Αν υπήρχαν κάποιοι που είχαν κλειστούς τους τηλεοπτικούς δέκτες τους την ώρα του πολυσυζητημένου ντιμπέιτ μεταξύ των πολιτικών αρχηγών των δύο μεγάλων κομμάτων αυτοί ήταν σίγουρα μερικοί από τους σημαντικότερους ανθρώπους του χώρου της τέχνης στην Ελλάδα. Ωρα 8μ.μ. της περασμένης Τρίτης που ξεκινούσε η περίφημη τηλεμαχία και οι χώροι του κτιρίου της οδού Πειραιώς του Μουσείου Μπενάκη άρχισαν να γεμίζουν από ένα κοινό χαμηλών τόνων και (στην πλειονότητά του) με εικαστικές ευαισθησίες.

Εν τω μεταξύ,την ώρα του ντιμπέιτ…
Αν υπήρχαν κάποιοι που είχαν κλειστούς τους τηλεοπτικούς δέκτες τους την ώρα του πολυσυζητημένου ντιμπέιτ μεταξύ των πολιτικών αρχηγών των δύο μεγάλων κομμάτων αυτοί ήταν σίγουρα μερικοί από τους σημαντικότερους ανθρώπους του χώρου της τέχνης στην Ελλάδα. Ωρα 8μ.μ. της περασμένης Τρίτης που ξεκινούσε η περίφημη τηλεμαχία και οι χώροι του κτιρίου της οδού Πειραιώς του Μουσείου Μπενάκη άρχισαν να γεμίζουν από ένα κοινό χαμηλών τόνων και (στην πλειονότητά του) με εικαστικές ευαισθησίες. Ενα κοινό που αντιλαμβανόταν πλήρως την παρακαταθήκη της ιστορικής γκαλερί «Νέες Μορφές», η οποία έπειτα από 50 χρόνια λειτουργίας μετατρέπεται σε ινστιτούτο για τη μελέτη της νεοελληνικής τέχνης, και δίνει την αφορμή για την έκθεση «Νέες Μορφές, 50 χρόνια μετά» στους χώρους του Μουσείου. Ολοι ήθελαν να μιλήσουν στην Τζούλια Δημακοπούλου, ψυχή των «Νέων Μορφών», που έστησε με τους συνεργάτες της μια- αντιπροσωπευτική των χαρακτηριστικών στιγμών της γκαλερί- έκθεση. Εμείς θα τη χαρακτηρίζαμε, το λιγότερο, γοητευτική. Γιατί πώς αλλιώς να δικαιολογήσει κανείς το ότι μετά τις ομιλίες της προρρηθείσης και του διευθυντή του Μουσείου κ. Αγγελου Δεληβορριά στους εξωτερικούς χώρους του Μουσείου το κοινό περιηγήθηκε με κουβεντούλα, κρασάκι και χωρίς την παραμικρή βιασύνη στα εκθέματα του κλειστού χώρου ως τις 11 το βράδυ; Οταν το ντιμπέιτ, δηλαδή, είχε προ πολλού τελειώσει…

Χορεύοντας με τον κ.πρεσβευτή

«Μα καλά, τι δουλειά έχουν ένα τσούρμο “έγχρωμοι” Αμερικανοί κάτω από τις ευγενικές ταπισερί και τους κρυστάλλινους πολυελαίους του αμερικανού πρέσβη;» αναρωτήθηκε κοσμική κυρία του άστεως που πέρασε με χαρά τον εξονυχιστικό έλεγχο της εισόδου της αμερικανικής πρεσβευτικής κατοικίας προ ημερών για να σφίξει με συγκίνηση το χέρι του οικοδεσπότη, κ. Ντάνιελ Σπέκχαρντ. Η πραγματικότητα ήταν ότι επρόκειτο για άτομα που βρίσκονταν στο φυσικό τους περιβάλλον. Τα μέλη του Αlvin Αiley Αmerican Dance Τheater- προς τιμήν των οποίων άνοιξαν τις αυστηρές πύλες τους ο κύριος και η κυρία Σπέκχαρντ- ήταν οι μοναδικοί προσκεκλημένοι της βραδιάς που μπήκαν άνευ ερωτήσεως στο σαλόνι του κ. πρεσβευτή και απήλαυσαν ένα υψηλής αισθητικής περιβάλλον, χωρίς να τολμήσει να τους ενοχλήσει ουδείς γαντοφορεμένος σερβιτόρος. Οι υπόλοιποι περιορίστηκαν στους στεγασμένους εξωτερικούς χώρους όπου, εν όψει των εμφανίσεων του συγκροτήματος στο Μέγαρο Μουσικής, μίλησαν ο οικοδεσπότης και η Γιάννα Δεσποτοπούλου, πρόεδρος των Special Οlympics Ηellas (για τους σκοπούς των οποίων δίνονται οι παραστάσεις). Και έκανε και λίγη ψύχρα…

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Πολιτισμός
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk