ΚΥΚΛΑΔΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ

Εμείς κι εμείς

«ΜΑ ΚΑΛΑ, τόση πέραση έχει το ντιμπέιτ;» αναρωτήθηκε φωναχτά ο πρεσβευτής της Δανίας στην Ελλάδα Τομ Χέλγκε Νόρινγκ το βράδυ της περασμένης Τρίτης σε μια μισοάδεια αίθουσα του Μεγάρου Σταθάτου του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης όπου έγιναν τα εγκαίνια της έκθεσης έργων του δανού καλλιτέχνη των γραφικών τεχνών Πάλε Νίλσεν (1920-2000). Δεν είχε άδικο να απορεί. Ελάχιστοι έλληνες επισκέπτες τίμησαν την πρώτη ημέρα μιας έκθεσης μάλλον ασυνήθιστης για τα δεδομένα ενός- ελληνικούμουσείου.

«ΜΑ ΚΑΛΑ, τόση πέραση έχει το ντιμπέιτ;» αναρωτήθηκε φωναχτά ο πρεσβευτής της Δανίας στην Ελλάδα Τομ Χέλγκε Νόρινγκ το βράδυ της περασμένης Τρίτης σε μια μισοάδεια αίθουσα του Μεγάρου Σταθάτου του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης όπου έγιναν τα εγκαίνια της έκθεσης έργων του δανού καλλιτέχνη των γραφικών τεχνών Πάλε Νίλσεν (1920-2000). Δεν είχε άδικο να απορεί. Ελάχιστοι έλληνες επισκέπτες τίμησαν την πρώτη ημέρα μιας έκθεσης μάλλον ασυνήθιστης για τα δεδομένα ενός- ελληνικούμουσείου. Οχι τόσο αναφορικά με τα χαρακτικά του Νίλσεν όσο με τα έργα του 25χρονου δανού καλλιτέχνη της street art με το ψευδώνυμο Αρμσροκ, ο οποίος έκανε μια πρωτότυπη σχεδιαστική δουλειά επάνω στους τοίχους και στους διαδρόμους του μουσείου, συνομιλώντας δημιουργικά με τα έργα του «γκουρού» Νίλσεν. Το τηλεοπτικό ντιμπέιτ των δύο πολιτικών αρχηγών, πάντως, το οποίο διεξαγόταν ταυτόχρονα με τα εγκαίνια της έκθεσης, δεν ήταν η αιτία της φανταχτερής απουσίας του ελληνικού κοινού από το Κυκλαδικό. Αν λάβει κανείς υπ΄ όψιν του ότι την ίδια ώρα στα εγκαίνια της έκθεσης των Νέων Μορφών το Μουσείο Μπενάκη έσφυζε από κόσμο, αλλού πρέπει να αναζητηθούν τα αίτια. Μήπως δεν είμαστε ακόμη έτοιμοι να δεχθούμε τον διάλογο του παλαιού με το καινούργιο;

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Πολιτισμός
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk