Δεμένα στον Πειραιά οκτώ πλοία του Αγούδημου

Την παρέμβαση του εισαγγελέα Πρωτοδικών προκάλεσε η υπόθεση της κατάσχεσης των πλοίων της GΑ Ferries του κ. Γερ. Αγούδημου, ενώ την ίδια ώρα τα ναυτεργατικά σωματεία βρίσκονται σε εγρήγορση, καθώς το δέσιμο των πλοίων της εταιρείας οδηγεί στην ανεργία τουλάχιστον 600 ναυτικούς που απασχολούνται σε αυτά. Οκτώ πλοία της GΑ Ferries πάντως βρίσκονται δεμένα στο λιμάνι του Πειραιά, αφού οι προμηθευτές της, οι οποίοι έχουν κινήσει τη διαδικασία της κατάσχεσης, φέρονται να διεκδικούν ποσά από τον κ.

Δεμένα στον Πειραιά οκτώ πλοία του Αγούδημου | tovima.gr

Την παρέμβαση του εισαγγελέα Πρωτοδικών προκάλεσε η υπόθεση της κατάσχεσης των πλοίων της GΑ Ferries του κ. Γερ. Αγούδημου, ενώ την ίδια ώρα τα ναυτεργατικά σωματεία βρίσκονται σε εγρήγορση, καθώς το δέσιμο των πλοίων της εταιρείας οδηγεί στην ανεργία τουλάχιστον 600 ναυτικούς που απασχολούνται σε αυτά.

Οκτώ πλοία της GΑ Ferries πάντως βρίσκονται δεμένα στο λιμάνι του Πειραιά, αφού οι προμηθευτές της, οι οποίοι έχουν κινήσει τη διαδικασία της κατάσχεσης, φέρονται να διεκδικούν ποσά από τον κ. Αγούδημο, ο οποίος δεν αποκλείεται να κινήσει τη διαδικασία της ένταξης της εταιρείας του στο άρθρο 99 περί προστασίας του από τους προμηθευτές του.

Ειδικότερα, τα πλοία που κατασχέθηκαν είναι αναλυτικά τα εξής: * «Μαρίνα»: Κατάσχεση από τη ΣΑΝΚΟ για 85.000 ευρώ. Από τον ΟΛΠ για 115.177 ευρώ. Από τη Μamidoil- Jet Οil για 46.538 ευρώ. * «Ανθή- Μαρίνα». Κατάσχεση από τη ΣΑΝΚΟ. Η γαλλική τράπεζα Νatixis κατέσχεσε για 15.150.554 ευρώ. Ο ΟΛΠ για 285.957 ευρώ.

* «Μιλένα»: Κατάσχεση από τη ΣΑΝΚΟ για 60.000 ευρώ. Από τον ΟΛΠ για 78.200 ευρώ.

* «Jet Ferry»: Ο ΟΛΠ κατέσχεσε για 98.240 ευρώ. Η Νatixis για ποσό 1.481.153 ευρώ.

* «Ροδάνθη»: Κατασχέθηκε από τον ΟΛΠ για 65.094 ευρώ. Η ΜamidoilJetoil για 59.191 ευρώ. Από την ΕΚΟ 626.492 ευρώ.

* «Δημητρούλα». Κατασχέθηκε από τον ΟΛΠ για 112.510 ευρώ.

* «Ρομίλντα». Κατασχέθηκε από τον ΟΛΠ για 78.464 ευρώ.

* «Νταλιάνα»: Κατασχέθηκε από την ΕΚΟ στις 19 Σεπτεμβρίου 2009.

Κανείς προς το παρόν δεν γνωρίζει ποιες θα είναι οι επόμενες κινήσεις του κ. Αγούδημου, ενώ ανοικτό παραμένει το ενδεχόμενο να υπάρξουν επισχέσεις έργου και από εργαζομένους, καθώς επίσης να υπάρξουν και διεκδικήσεις για εισφορές και από το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο.

Πέραν όμως των προβλημάτων αυτών, ένα ακόμη σοβαρό πρόβλημα που καλείται να αντιμετωπίσει πλέον το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, και μάλιστα εν μέσω προεκλογικής περιόδου, είναι η διακοπή των δρομολογίων των πλοίων της GΑ Ferries. Συγκεκριμένα, χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση βρίσκονται σήμερα οι Φούρνοι Ικαρίας, αφού το «Νήσος Μύκονος» της Ηellenic Seaways που αντικατέστησε το πλοίο «Νταλιάνα» της GΑ Ferries που υπέστη βλάβη στις 15 Σεπτεμβρίου, δεν προσεγγίζει στους Φούρνους, παρά μόνο στη Σάμο.

Το «Νταλιάνα» είχε αντικαταστήσει το πλοίο «Μαρίνα», το οποίο εκτελούσε το δρομολόγιο Πειραιάς – Σάμος- Φούρνοι Ικαρίας, το οποίο διέκοψε τα δρομολόγιά του λόγω δίμηνης ακινησίας.

Εξάλλου, και το πλοίο «Ροδάνθη» που εκτελούσε δρομολόγια στις Κυκλάδες και στα Δωδεκάνησα διέκοψε τα δρομολόγιά του λόγω κατάσχεσης.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk