«Βούλιαξε» στα χρέη η GΑ Ferries

«Βούλιαξε» στα χρέη η GΑ Ferries του κ. Γερ. Αγούδημου. Χθες ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς και οι προμηθεύτριες εταιρείες κίνησαν τις διαδικασίες κατάσχεσης των πέντε πλοίων προκειμένου να διασφαλίσουν την είσπραξη των οφειλών του προς αυτές, καθώς ο κ. Αγούδημος χρωστά ακόμη ασφαλιστικές εισφορές στο ΝΑΤ και δεδουλευμένα στους εργαζομένους στην εταιρεία του. Η εταιρεία είναι θύμα των χειρισμών που έγιναν ως τώρα με τις άγονες γραμμές, της οικονομικής κρίσης που πολλαπλασίασε …

«Βούλιαξε» στα χρέη η GΑ Ferries του κ. Γερ. Αγούδημου. Χθες ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς και οι προμηθεύτριες εταιρείες κίνησαν τις διαδικασίες κατάσχεσης των πέντε πλοίων προκειμένου να διασφαλίσουν την είσπραξη των οφειλών του προς αυτές, καθώς ο κ. Αγούδημος χρωστά ακόμη ασφαλιστικές εισφορές στο ΝΑΤ και δεδουλευμένα στους εργαζομένους στην εταιρεία του.

Η εταιρεία είναι θύμα των χειρισμών που έγιναν ως τώρα με τις άγονες γραμμές, της οικονομικής κρίσης που πολλαπλασίασε τα οικονομικά προβλήματα και στον χώρο της ναυτιλίας, αλλά και της αβεβαιότητας που γεννούν οι πολιτικές εξελίξεις και δεν επέτρεψαν να δοθεί έστω και την τελευταία στιγμή κάποια λύση στο πρόβλημα της GΑ Ferries και του κ. Γερ. Αγούδημου που χρονίζει.

Αποτέλεσμα ήταν προμηθεύτριες εταιρείες να ξεκινήσουν, σύμφωνα με πληροφορίες, τη διαδικασία της κατάσχεσης των πλοίων της. Συγκεκριμένα, οι εταιρείες ΕΚΟ, Μamidoil, Sanco, αλλά και ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς φέρονται να έχουν προχωρήσει από χθες τη διαδικασία της κατάσχεσης των επιβατηγών-οχηματαγωγών πλοίων «Ροδάνθη», «Μαρίνα», «Ανθή- Μαρίνα», «Ρομίλντα» και «Δημητρούλα».

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι οι παραπάνω εταιρείες ήδη από τις αρχές Ιουλίου ήταν έτοιμες να προχωρήσουν στην κατάσχεση, αλλά επήλθε συμφωνία με τη διαχειρίστρια εταιρεία GΑ Ferries για τη ρύθμιση των χρεών της, μια ρύθμιση που, ως φαίνεται, η εταιρεία του κ. Αγούδημου δεν κατάφερε να παρακολουθήσει.

Τα προβλήματα για την GΑ Ferries είχαν ξεκινήσει πολύ νωρίτερα, όταν η γαλλική τράπεζα Νatixis είχε ξεκινήσει στις αρχές Ιουλίου τη διαδικασία της κατάσχεσης του καταμαράν «Jet Ferry» με τιμή εκκίνησης στα 6 εκατ. δολάρια, όπως είχε ορίσει τότε το Πρωτοδικείο Πειραιά. Παράλληλη διαδικασία κατάσχεσης είχε ξεκινήσει την ίδια περίοδο από άλλη ναυπηγική εταιρεία κατά του πλοίου «Ανθή- Μαρίνα».

Οι παραπάνω εταιρείες εξαιτίας της αβεβαιότητας των πολιτικών εξελίξεων και προκειμένου να διασφαλίσουν τα συμφέροντά τους προχώρησαν στη διαδικασία της κατάσχεσης, ενώ αυτό που θα πρέπει να σημειωθεί είναι η έντονη αντιδικία του κ. Αγούδημου με το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας για τις επιδοτήσεις της άγονης γραμμής που είτε δόθηκαν αποσπασματικά είτε καθυστέρησαν να δοθούν τόσο πολύ ώστε τίναξαν στον αέρα κάθε προσπάθεια της GΑ Ferries να εξυγιάνει τα οικονομικά της.

Εν ολίγοις, η GΑ Ferries, η οποία επί σειρά ετών ήταν ταυτισμένη με την άγονη γραμμή, «ναυάγησε», αφού ποτέ δεν πήρε εγκαίρως τα χρήματα που της χρωστούσε το ελληνικό Δημόσιο προκειμένου να διαχειριστεί τη δική της οικονομική κρίση.

Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk