on air

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ορισμένοι άνθρωποι οι οποίοι αν για κάποιον λόγο (που παραπέμπει σε σενάριο επιστημονικής φαντασίας) απαγορευτούν οι κάμερες σε γάμους, βαφτίσεις, κηδείες, πάρτι γενεθλίων και δεξιώσεις, δεν θα θέλουν τη ζωή τους. Επειδή η ζωή που έχουν επιλέξει περνάει αποκλειστικά από τα μηχανάκια της ΑGΒ. Υποστηρίζεται, δηλαδή, μηχανικά. Αυτοί οι άνθρωποι δεν παρουσιάζουν υψηλή χοληστερίνη, ζάχαρο, ουρικό οξύ ή ουρία, όπως οι κοινοί θνητοί, η ισορροπία του οργανισμού τους εξαρτάται …

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ορισμένοι άνθρωποι οι οποίοι αν για κάποιον λόγο (που παραπέμπει σε σενάριο επιστημονικής φαντασίας) απαγορευτούν οι κάμερες σε γάμους, βαφτίσεις, κηδείες, πάρτι γενεθλίων και δεξιώσεις, δεν θα θέλουν τη ζωή τους. Επειδή η ζωή που έχουν επιλέξει περνάει αποκλειστικά από τα μηχανάκια της ΑGΒ. Υποστηρίζεται, δηλαδή, μηχανικά. Αυτοί οι άνθρωποι δεν παρουσιάζουν υψηλή χοληστερίνη, ζάχαρο, ουρικό οξύ ή ουρία, όπως οι κοινοί θνητοί, η ισορροπία του οργανισμού τους εξαρτάται από άλλους παράγοντες: από τις μετρήσεις της θεαματικότητας κάθε φορά που εμφανίζονται στο γυαλί (αν είναι υψηλές θεωρούνται τέρατα υγείας, αν χαμηλές απλώς τέρατα), από τα σχόλια της δημοσιογραφικής ομάδας του Σταμάτη Μαλέλη (όσο περισσότερο ασχολούνται μαζί τους τόσο αυξάνει το προσδόκιμο ζωής τους), από το πόσο δημοφιλείς είναι στις εκπομπές καλόπιστης (για την αφεντιά τους) και κακόπιστης (για τους οχτρούς τους) κοινωνικής κριτικής. Τη γνωρίζετε αυτή τη φυλή όσοι παρακολουθείτε τη μεσημεριανή- απογευματινή ζώνη και τις ειδήσεις του Star.

ΟΠΩΣ, σίγουρα γνωρίζετε και τη βασίλισσά της τα τελευταία χρόνια: τη Μαριλένα Παναγιωτοπούλου, η οποία από θεατρολόγος – μεταφράστρια- διασκευάστρια θεατρικών έργων βαριάς και ασήκωτης κουλτούρας μεταλλάχθηκε σε γραφική τηλεοπτική παρουσία, σε κοσμική κυρία από εκείνες που αν δεν έχουν κληθεί οι κάμερες σε ένα event (έτσι το λένε στον κύκλο της) δεν παρίσταται. Το θέμα μας όμως δεν είναι τόσο πώς διαχειρίζεται η Μαριλένα τη ζωή της, αλλά πώς χρησιμοποιεί η τηλεόραση τη Μαριλένα. Γιατί στον κόσμο της τηλεθέασης δεν υπάρχουν ανιδιοτελή αισθήματα, εδώ γίνεται σκληρό εμπόριο: δίνεις (τροφή για σχόλια) για να πάρεις (μερικά λεπτά τηλεοπτικού χρόνου). Ενίοτε ανέχεσαι ακόμη και τον εξευτελισμό σου για να σου δώσουν σημασία. ΄Η τους συγχωρείς που σε γελοιοποιούν, μόνο και μόνο για να συνεχίσουν να σε παίζουν. Οπως έκανε η Μαριλένα;

ΔΥΟ περίπου χρόνια πριν, ο γάμος της στη Μύκονο- με τη νύφη να φτάνει στην εκκλησία με ελικόπτερο- είχε προκαλέσει δεκάδες ειρωνικά σχόλια στις κουτσομπολίστικες εκπομπές. Η άρνησή της να μιλήσει στους δημοσιογράφους τη μετέτρεψε σε κόκκινο πανί για την ομάδα του Μαλέλη, η οποία άρχισε να τη χτυπάει αλύπητα. Προβάλλοντας ξανά και ξανά ειρωνικά ρεπορτάζ. Η τιμωρία τής κάποτε (όταν τους έκανε τα χατίρια) πολυαγαπημένης τους ήταν τόσο σκληρή που δεν μπορούσες να μη τη λυπηθείς.

ΩΣΠΟΥ ξαφνικά πιστέψαμε ότι έγινε ανακωχή. Το δελτίο ειδήσεων του Star, εκείνο που την εξευτέλιζε ακόμη και τη στιγμή που έφερνε στον κόσμο το παιδί της, πρόβαλε σε ζωντανή μετάδοση τη βάφτισή του. Οχι για να κοροϊδέψει εκ νέου τις απίστευτες ακρότητες του… event, αλλά για να αποθεώσει τη Μαριλένα ως μανούλα και για να καμαρώσει τον κανακάρη της. Τα καλά λόγια των ρεπόρτερ περίσσευαν. Ενθουσιασμένη έμοιαζε και η ίδια. Με το Μυστήριο ή με την επιστροφή της στον κόσμο των… τηλεστάρ; Ηταν πάντως η πρώτη φορά έπειτα από πολλούς μήνες που ξαναβρήκε το χαμόγελό της μπροστά στις κάμερες, σίγουρη (έτσι έμοιαζε) ότι δεν θα τη μεταχειρίζονταν (επιτέλους) σαν τον κλόουν την παρέας. Αυτό τη στιγμή που ακόμη και η χρυσή (!) πιπίλα του παιδιού της σε προκαλούσε να την προγκίξεις. Ο Μαλέλης όμως είχε αποφασίσει να είναι κύριος απέναντί της. Γιατί άραγε;

ΟΠΟΙΟΣ κι αν ήταν ο λόγος για τον οποίο η βάφτιση του… Μαριλένου τζούνιορ προβλήθηκε με τόση φροντίδα και αγάπη από το Star, η ασυλία της Μαριλένας κράτησε ελάχιστα. Την επόμενη κιόλας ημέρα το κανάλι ξανάρχισε το δούλεμα. Μετάνιωσε άραγε η Παναγιωτοπούλου που άνοιξε εκ νέου την πόρτα της ζωής της στις κάμερες ή πέτυχε εκείνο ακριβώς που ήθελε; Να ασχολούνται μαζί της ακόμη και εξευτελίζοντάς την; Δικό της θέμα. Το τι μας σερβίρει όμως (και πώς μας το σερβίρει) η μικρή οθόνη με την τεράστια δύναμη είναι (και) δικό μας θέμα. Ανατριχιάζουμε και τρομάζουμε για άλλη μία φορά μπροστά σε αυτού του είδους τις τακτικές. Στη στοχοποίηση ορισμένων ανθρώπων και στην απόλυτη γελοιοποίησή τους. Στην κατάχρηση της τηλεοπτικής ισχύος από εκείνους που την υπηρετούν. Στην άνεση με την οποία κάθε τσουτσέκι που βαστάει ένα μικρόφωνο μπορεί να σε κάνει ρόμπα. Στην ατιμωρησία όλων αυτών…

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Πολιτισμός
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk