Διάσημα καφενεία χωρίς… ταυτότητα

«Στο παρελθόν έγιναν λάθη στα Starbucks που πρέπει να διορθώσουμε» δήλωσε χθες στον «Ιndependent» ο εκτελεστικός διευθυντής της αλυσίδας καφενείων στη Βρετανία και προανήγγειλε μεγάλες αλλαγές στη μορφή των καταστημάτων. Οι δηλώσεις του συνδέονται με τις αποφάσεις της αμερικανικής πολυεθνικής εταιρείας για δραστική αλλαγή της εικόνας της στα 16.120 καφενεία που λειτουργεί σε 49 χώρες του κόσμου. Με βάση τη νέα στρατηγική, το κάθε καφενείο θα αποκτήσει τη δική του «φυσιογνωμία» και δεν θα προβάλλεται τόσο πολύ ο εταιρικός του χαρακτήρας.

«Στο παρελθόν έγιναν λάθη στα Starbucks που πρέπει να διορθώσουμε» δήλωσε χθες στον «Ιndependent» ο εκτελεστικός διευθυντής της αλυσίδας καφενείων στη Βρετανία και προανήγγειλε μεγάλες αλλαγές στη μορφή των καταστημάτων. Οι δηλώσεις του συνδέονται με τις αποφάσεις της αμερικανικής πολυεθνικής εταιρείας για δραστική αλλαγή της εικόνας της στα 16.120 καφενεία που λειτουργεί σε 49 χώρες του κόσμου. Με βάση τη νέα στρατηγική, το κάθε καφενείο θα αποκτήσει τη δική του «φυσιογνωμία» και δεν θα προβάλλεται τόσο πολύ ο εταιρικός του χαρακτήρας. Στο Σιάτλ, την πόλη όπου διατηρεί την έδρα της, η αλυσίδα άνοιξε το πρώτο της κατάστημα χωρίς τον παραδοσιακό της λογότυπο. Στη φωτογραφία εικονίζεται το εσωτερικό καταστήματος Starbucks στο Πα ρίσι. (ΑΡ ΡΗΟΤΟ/ FRΑΝCΟΙS ΜΟRΙ)

Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk