Η κρίση θέλει πιτζάμες και εσώρουχα

ΛΟΝΔΙΝΟ. «Περισσότερο σεξ, παρακαλώ. Μένουμε μέσα, λόγω κρίσης, και φοράμε τις πιτζάμες μας…». Η οικονομική δυσπραγία κάνει ανάρπαστες πιτζάμες και εσώρουχα, διαπιστώνει πρόσφατη έρευνα της βρετανικής εταιρείας ΤΝS. Ιδίως τα νεαρά ζευγάρια έχουν περιορίσει δραστικά τις νυχτερινές εξόδους και επιστρέφουν στα «πιτζάμα πάρτι», όχι από νοσταλγία για τις περασμένες δεκαετίες αλλά λόγω έλλειψης χρημάτων. Οι πωλήσεις στις ανδρικές πιτζάμες αυξήθηκαν κατά 30% ενώ και οι πωλήσεις γυναικείων εσωρούχων σημείωσαν άνοδο 21% στη Βρετανία.

Η κρίση θέλει  πιτζάμες και  εσώρουχα | tovima.gr

ΛΟΝΔΙΝΟ. «Περισσότερο σεξ, παρακαλώ. Μένουμε μέσα, λόγω κρίσης, και φοράμε τις πιτζάμες μας…». Η οικονομική δυσπραγία κάνει ανάρπαστες πιτζάμες και εσώρουχα, διαπιστώνει πρόσφατη έρευνα της βρετανικής εταιρείας ΤΝS. Ιδίως τα νεαρά ζευγάρια έχουν περιορίσει δραστικά τις νυχτερινές εξόδους και επιστρέφουν στα «πιτζάμα πάρτι», όχι από νοσταλγία για τις περασμένες δεκαετίες αλλά λόγω έλλειψης χρημάτων. Οι πωλήσεις στις ανδρικές πιτζάμες αυξήθηκαν κατά 30% ενώ και οι πωλήσεις γυναικείων εσωρούχων σημείωσαν άνοδο 21% στη Βρετανία. «Με παρέα, ή χωρίς, τα ζευγάρια περνούν περισσότερο χρόνο μαζί, ανακαλύπτοντας τα καλά της επιστροφής στο σπίτι» τονίζουν με ικανοποίηση έμποροι εσωρούχων. Οι Βρετανίδες προτιμούν τα πιο τολμηρά σύνολα σε αντίθεση με τους άνδρες που παραμένουν συντηρητικοί.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Κόσμος
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk