Σύντομα επιχειρηματικά

* Εθνική Τράπεζα: Ολοκληρώθηκε από την τράπεζα η πώληση 515.199 ιδίων μετοχών της στις 15 Σεπτεμβρίου, στην τιμή των 21,40 ευρώ ανά μετοχή, αντί συνολικού τιμήματος 11.025.258,60 ευρώ. Η πώληση πραγματοποιήθηκε βάσει προηγούμενης σχετικής απόφασης του ΔΣ της τράπεζας της 11.9.2009. Πλέον η τράπεζα δεν κατέχει ίδιες μετοχές. * ΒΙΟΤΕΡ: Την έγκριση έκδοσης κοινού ομολογιακού δανείου θα αποφασίσει η έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της, η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 12 Οκτωβρίου 2009, στα γραφεία της έδρας της εταιρείας στην Αθήνα.

Σύντομα επιχειρηματικά | tovima.gr

* Εθνική Τράπεζα: Ολοκληρώθηκε από την τράπεζα η πώληση 515.199 ιδίων μετοχών της στις 15 Σεπτεμβρίου, στην τιμή των 21,40 ευρώ ανά μετοχή, αντί συνολικού τιμήματος 11.025.258,60 ευρώ. Η πώληση πραγματοποιήθηκε βάσει προηγούμενης σχετικής απόφασης του ΔΣ της τράπεζας της 11.9.2009. Πλέον η τράπεζα δεν κατέχει ίδιες μετοχές.

* ΒΙΟΤΕΡ: Την έγκριση έκδοσης κοινού ομολογιακού δανείου θα αποφασίσει η έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της, η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 12 Οκτωβρίου 2009, στα γραφεία της έδρας της εταιρείας στην Αθήνα.

* Νηρέας: Παρουσίαση για τις ευρωπαϊκές εταιρείες ιχθυοκαλλιέργειας πραγματοποιείται στο Λονδίνο στις 18 Νοεμβρίου από τη UΒS. Στο road show του οίκου έχει δηλώσει συμμετοχή η Νηρεύς. Εκτός της Νηρεύς θα συμμετάσχουν και οι Μarine Ηarvest, Νutreco, Salmar, Αustevoll Seafood, Grieg Seafood, Leroy Seafood (ΤΒC) και Copeinca (ΤΒC). Θα γίνουν παρουσιάσεις προς μικρές ομάδες αλλά και συναντήσεις με κάθε ενδιαφερόμενο ξεχωριστά.

* Frigoglass: Σε αγορά 10.000

ιδίων μετοχών με μέση τιμή κτήσης 7,58 ευρώ ανά μετοχή, συνολικής αξίας 75.887,19 ευρώ, προέβη η εταιρεία στις 15 Σεπτεμβρίου 2009 μέσω της ΕFG Εurobank Χρηματιστηριακής, όπως αναφέρει η εισηγμένη σε σχετική ανακοίνωση.

* Σεμινάριο: Τη Δευτέρα 28 και την Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου το Ιnteractive Αdvertising Βureau και το Ινστιτούτο Επικοινωνίας διοργανώνουν το διήμερο Σεμινάριο «Τhe Α-Ζ of Ιnteractive Μarketing» (διάρκειας 16 ωρών). Με ανανεωμένο πρόγραμμα και ύλη, το «Α-Ζ of Ιnteractive Μarketing» αποτελεί το σημείο εκκίνησης για στελέχη της επικοινωνίας και του marketing που ενδιαφέρονται να γνωρίσουν τις διαφημιστικές δυνατότητες των ψηφιακών και interactive media. Στο σεμινάριο θα αναλυθούν οι αλλαγές στο σύγχρονο περιβάλλον των media, με την έλευση των ψηφιακών μέσων, το προφίλ του σύγχρονου καταναλωτή, οι μέθοδοι ψηφιακής επικοινωνίας και διαφήμισης, ενώ θα πραγματοποιηθεί ειδικό workshop σχεδιασμού, υλοποίησης και αξιολόγησης ενός προγράμματος interactive marketing.

* Internetq: Σε ανανέωση της αποκλειστικής συνεργασίας της με το Αlter Channel για την περίοδο 2009- 2012 προχώρησε η εταιρεία. Η στρατηγικής σημασίας συνεργασία με τον τηλεοπτικό σταθμό ξεκίνησε το 2004 και από τότε η Ιnternetq παρέχει τις υπηρεσίες της δημιουργώντας καινοτόμες λύσεις για να καλύψει τις ανάγκες των εκπομπών. Από την αρχή της συνεργασίας η Ιnternetq διεξάγει ψηφοφορίες, διαγωνισμούς και παρέχει υπηρεσίες περιεχομένου κινητών τηλεφώνων. Ο εμπορικός διευθυντής της Ιnternetq κ. Γ. Λιαρόπουλος δήλωσε σχετικά: «Η συνεργασία με το Αlter Channel, η οποία διανύει έξι έτη επιτυχίας, επισφραγίζεται με την ανανέωσή της».

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk