Λίγο πριν την απογείωση

Συνέντευξη Βγενόπουλου για την Olympic Air με αιχμές για τον βασικό ανταγωνιστή

Συνέντευξη Τύπου εν όψει λειτουργίας της Olympic Air έδωσε ο Ανδ.Βγενόπουλος, δίνοντας δέσμευση ότι η νέα εταιρεία θα προσφέρει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες. Απέκλεισε το ενδεχόμενο συνδιοίκησης με το Δημόσιο, άφησε σαφείς αιχμές για την πρακτική της Aegean, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Το πάρτι τελείωσε».

Συνέντευξη Τύπου εν όψει της λειτουργίας της Olympic Air έδωσε ο κ. Ανδρέας Βγενόπουλος, δίνοντας δέσμευση ότι η νέα εταιρεία θα προσφέρει εξαιρετικές υπηρεσίες σε συνεργασία και με ξένες αεροπορικές εταιρείες.

Παρουσιάζοντας τα επιχειρηματικά σχέδια, ο κ. Βγενόπουλος, αφού ευχαρίστησε την ομάδα που ανέλαβε το «στήσιμο» της νέας εταιρείας, άφησε σαφείς αιχμές κατά της Aegean Airlines για ζητήματα ανταγωνισμού.

Συγκεκριμένα, αναφέρθηκε στο πώς χειρίστηκε το θέμα της προσφοράς για ιδιωτικοποίηση της Ολυμπιακής, όσο και για το ενδιαφέρον της για τις άγονες γραμμές και τα δρομολόγια προς Κωνσταντινούπολη.

«Αυτοί που ήθελαν να κλείσει η Ολυμπιακή, έδειξαν όψιμο ενδιαφέρον στο παρά πέντε και ενώ η MIG είχε ήδη καταθέσει προσφορά» τόνισε χαρακτηριστικά.

Ο ίδιος ήταν ιδιαίτερα αιχμηρός σχετικά με την άδεια που δόθηκε στην Aegean για τη γραμμή της Κωνσταντινούπολης με σαφείς αιχμές κατά της ΥΠΑ και του Υπουργείο Εξωτερικών.

Σύμφωνα με τον κ. Βγενόπουλο, κατά την επίσκεψη ελληνικής αντιπροσωπείας στην Τουρκία, υπεγράφη μνημόνιο εν αγνοία του υπουργείου Μεταφορών, με τους αντίστοιχους φορείς της Τουρκίας από εκπρόσωπους του υπουργείου Εξωτερικών και στελέχη της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και το οποίο αξιοποίησε η Aegean Airline δίχως να υπογραφεί επίσημα σχετική συμφωνία ή να κυρωθεί από τη Βουλή.

Αλλά και για το θέμα των άγονων γραμμών επιτέθηκε στην Aegean: «Μέχρι τώρα πέρασε καλά γιατί είχε απέναντί της μια Ολυμπιακή στην κατάσταση που ήταν. Το πάρτι τελείωσε.»

Για τον αριθμό των εργαζομένων, ο κ. Βγενόπουλος είπε ότι η νέα εταιρεία θα απασχολεί 5.000 άτομα, ενώ ανακοίνωσε ότι οι εργαζόμενοι θα έχουν τα προνόμια που είχαν και στην παλιά εταιρεία.

Η Olympic Air θα έχει στη διάθεσή της στην παρούσα φάση 16 Airbus 319 και 320, δέκα Bombardier Q400, πέντε Bombardier Dash 100 και ένα ATR-42.

Ο κ. Βγενόπουλος δεσμεύτηκε ότι η νέα εταιρεία θα προσφέρει εξαιρετικές υπηρεσίες, θα είναι άκρως ανταγωνιστική, θα εκτελεί το 65% του προγράμματος των πτήσεων που είχε η παλιά Ολυμπιακή, σύμφωνα με τις επιταγές της ΕΕ, θα διεκδικήσει τις άγονες γραμμές, θα συνεργαστεί με τη Delta Ailines, την Air France, την KLM, την Etiad και τη Cyprus.

Επίσης απέκλεισε το ενδεχόμενο συνδιοίκησης της Ολυμπιακής, με το ελληνικό δημόσιο, επανέλαβε την πρότασή του για εκ νέου κρατικοποίηση της εταιρείας, αν το θελήσει η νέα κυβέρνηση που θα προκύψει.

Παράλληλα, δήλωσε κατηγορηματικά ότι δεν θα συνεργαστεί με τα κόμματα για την μεταφορά ετεροδημοτών την προεκλογική περίοδο και επισήμανε με έμφαση ότι στόχος της νέας εταιρείας είναι να καταστεί ο αδιαφιλονίκητος ηγέτης στην εσωτερική αγορά, να έχει ηγετική θέση στις Ευρωπαϊκές Αερομεταφορές και γιατί όχι, να καταστεί μια από τις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρίες στο κόσμο.

Ο πολιτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ για θέματα Μεταφορών και Επικοινωνιών, κ. Νίκος Σηφουνάκης, αμέσως μετά τη συνέντευξη του κ. Βγενόπουλου προέβη σε δηλώσεις στις οποίες μεταξύ άλλων ανέφερε ότι «η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας έκανε τα αδύνατα δυνατά για να απαξιώσει τον εθνικό αερομεταφορέα…» και ότι «….Σήμερα αποκαλύφθηκε άλλη μία κραυγαλέα απάτη της επικεφαλής του Υπουργείου Εξωτερικών, που καταρρακώνει θεσμούς και νόμους και ευτελίζει τον υγιή ανταγωνισμό».

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk