Ανοίγει τα φτερά της η Οlympic Αir

Στις 29 Σεπτεμβρίου 2009, στις 00.01, θα αρχίσει την εκτέλεση των πτήσεων της παλαιάς Ολυμπιακής η Οlympic Αir του ομίλου της ΜΙG καθώς όπως όλα δείχνουν η νέα εταιρεία προετοιμάζεται πυρετωδώς ενώ ανέλαβε πλέον και τη θυγατρική της παλαιάς, αυτήν της Τεχνικής Βάσης. Η Οlympic Αir θα διατηρήσει αρχικά το 65% του πτητικού έργου της παλαιάς ΟΑ ενώ θα διακοπούν οι πτήσεις προς Νέα Υόρκη, Τορόντο, Μόντρεαλ και Γιοχάνεσμπουργκ. Οι επιβάτες θα ταξιδεύουν με συνεργαζόμενες αεροπορικές εταιρείες.

Στις 29 Σεπτεμβρίου 2009, στις 00.01, θα αρχίσει την εκτέλεση των πτήσεων της παλαιάς Ολυμπιακής η Οlympic Αir του ομίλου της ΜΙG καθώς όπως όλα δείχνουν η νέα εταιρεία προετοιμάζεται πυρετωδώς ενώ ανέλαβε πλέον και τη θυγατρική της παλαιάς, αυτήν της Τεχνικής Βάσης. Η Οlympic Αir θα διατηρήσει αρχικά το 65% του πτητικού έργου της παλαιάς ΟΑ ενώ θα διακοπούν οι πτήσεις προς Νέα Υόρκη, Τορόντο, Μόντρεαλ και Γιοχάνεσμπουργκ. Οι επιβάτες θα ταξιδεύουν με συνεργαζόμενες αεροπορικές εταιρείες.

Οσον αφορά το εσωτερικό δίκτυο η Οlympic Αir θα επιχειρεί σε όλα τα ελληνικά αεροδρόμια εκτός Καστοριάς και Κοζάνης, ενώ στο εξωτερικό δίκτυο θα πραγματοποιεί πτήσεις προς Αλεξάνδρεια, Αμστερνταμ, Βιέννη, Βηρυτό, Βελιγράδι, Βουκουρέστι, Βρυξέλλες, Κάιρο, Κωνσταντινούπολη, Λάρνακα, Λονδίνο, Μιλάνο, Παρίσι, Ρώμη, Σόφια, Τελ Αβίβ και Τίρανα.

Ωστόσο προκαλεί εντύπωση το γεγονός ότι η εταιρεία στο νέο πρόγραμμά της περιλαμβάνει και τις άγονες γραμμές, ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη σχετικός διαγωνισμός καθώς και ορισμένες γραμμές εξωτερικού οι οποίες έχουν εκ νέου υπαχθεί σε καθεστώς διαγωνισμού από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας. Οι πτήσεις θα πραγματοποιούνται με καινούργια αεροσκάφη Αirbus 319 και 320 καθώς και με Βombardier Q400, Dash 100 και ΑΤR 42.

Κατά τις επόμενες ημέρες αναμένεται να προωθηθεί και η πράξη νομοθετικού περιεχομένου που ρυθμίζει τις μετατάξεις και το μισθολόγιο των εργαζομένων της παλαιάς ΟΑ οι οποίοι δεν θα απασχοληθούν στη νέα εταιρεία. Στη συνέχεια από τις 25 Σεπτεμβρίου αναμένεται να αρχίσει η διαδικασία εκκαθάρισης του ομίλου της παλαιάς ΟΑ.

Ωστόσο η πιθανότητα να υπάρξει καθυστέρηση στην εκκαθάριση των Ολυμπιακών Αερογραμμών είναι μεγάλη καθώς ο διαγωνισμός για τις άγονες γραμμές φαίνεται να «παγώνει» λόγω της εκλογικής διαδικασίας, με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν ανάδοχοι των γραμμών αυτών έως την 1η Οκτωβρίου.

Σε αυτήν την περίπτωση όπως φαίνεται οι Ολυμπιακές Αερογραμμές θα συνεχίσουν να εκτελούν τα δρομολόγια αυτά έως την ολοκλήρωση του διαγωνισμού ο οποίος μπορεί να διενεργηθεί ως και τον Φεβρουάριο, με αποτέλεσμα να πραγματοποιείται για ένα δίμηνο ταυτόχρονη λειτουργία τόσο των Ολυμπιακών Αερογραμμών όσο και της νέας αεροπορικής εταιρείας Οlympic Αir.

Ηδη στον διαγωνισμό για τις άγονες γραμμές και οι επτά διεκδικητές έχουν υποβάλει ενστάσεις κατά των ανταγωνιστών τους σχετικά με την πληρότητα των φακέλων που έχουν κατατεθεί, αναγκάζοντας τα στελέχη του υπουργείου Μεταφορών να μιλούν για καθυστέρηση στην ολοκλήρωση της διαδικασίας.

Παράλληλα η ΥΠΑ προχώρησε σε διαγωνισμό προκειμένου να αναδειχθούν οι ανάδοχοι 11 πτήσεων εκτός Ευρωπαϊκής Ενωσης όπως έχουν προκύψει από διμερείς αεροπορικές συμφωνίες και οι οποίες έως τις 31 Σεπτεμβρίου θα εκτελούνται από τις Ολυμπιακές Αερογραμμές. Οι 11 αυτές γραμμές αφορούν τους προορισμούς Αλβανία, Καναδά, Αίγυπτο, Ισραήλ, Κουβέιτ, Λίβανο, Ρωσία, Σερβία, Νότιο Αφρική, Τουρκία και Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk