Ασφάλεια και προβολή ζητούν οι ξενοδόχοι της Αθήνας

Το πρόβλημα της ασφάλειας που αντιμετωπίζουν ορισμένες περιοχές γύρω από το κέντρο της Αθήνας καθώς και την ανάγκη εντονότερης και πιο στοχευμένης τουριστικής προβολής της περιοχής έθεσαν ξενοδοχειακοί επιχειρηματίες των Αθηνών και της ευρύτερης περιοχής της πρωτεύουσας με αφορμή την ημερίδα για το Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ στη σύγχρονη τουριστική αγορά που διοργάνωσε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων (ΠΟΞ) σε συνεργασία με την Ενωση Ξενοδόχων Αθηνών- Αττικής (ΕΞΑΑ) την Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου.

Ασφάλεια και προβολή ζητούν οι ξενοδόχοι της Αθήνας | tovima.gr

Το πρόβλημα της ασφάλειας που αντιμετωπίζουν ορισμένες περιοχές γύρω από το κέντρο της Αθήνας καθώς και την ανάγκη εντονότερης και πιο στοχευμένης τουριστικής προβολής της περιοχής έθεσαν ξενοδοχειακοί επιχειρηματίες των Αθηνών και της ευρύτερης περιοχής της πρωτεύουσας με αφορμή την ημερίδα για το Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ στη σύγχρονη τουριστική αγορά που διοργάνωσε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων (ΠΟΞ) σε συνεργασία με την Ενωση Ξενοδόχων Αθηνών- Αττικής (ΕΞΑΑ) την Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου. Εκφράστηκε ακόμη η έντονη δυσαρέσκεια για το ότι δεν προχωρεί η υλοποίηση της επέκτασης του μέτρου της επιδότησης της απασχόλησης των εργαζομένων τόσο στις εποχικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις όσο και στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις της Αθήνας τον μήνα Σεπτέμβριο, λόγω της παραίτησης του διοικητή του ΟΑΕΔ κ. Γ. Βερναδάκη λίγο πριν από την πραγματοποίηση του ΔΣ του οργανισμού, παρά τη δέσμευση του Πρωθυπουργού κατά την πρόσφατη συνάντηση με τους προέδρους του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου (ΞΕΕ) και της ΠΟΞ, αλλά και την εξαγγελία της ηγεσίας του υπουργείου Απασχόλησης. Από τα βασικά μηνύματα που αναδείχθηκαν επίσης ήταν η σημασία της ορθής τιμολογιακής πολιτικής για μια ξενοδοχειακή επιχείρηση, αφού, σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες αγοράς και καταναλωτικής συμπεριφοράς των ταξιδιωτών, ενδεχόμενες διαφορές τιμών για το ίδιο ξενοδοχειακό προϊόν είναι σήμερα πολύ πιο εύκολο να εντοπιστούν από τον πελάτη και οδηγούν σταδιακά σε απώλεια πελατών και διαμόρφωση αρνητικών εντυπώσεων.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk