Ρεκόρ τηλεθέασης η συνέντευξη του Πρωθυπουργού στο Μega

Ρεκόρ τηλεθέασης σημείωσε η πρώτη προεκλογική συνέντευξη που παραχώρησε ο πρωθυπουργός κ. Κ. Καραμανλής στο Μega και στον Ι. Πρετεντέρη την περασμένη Πέμπτη. Σε μια ιδιαίτερα σημαντική στιγμή της επικαιρότητας εν όψει των εκλογών της 4ης Οκτωβρίου, η εμφάνιση του Πρωθυπουργού καθήλωσε εμπρός στις τηλεοπτικές οθόνες περισσότερους από 1 εκατ. έλληνες τηλεθεατές κατά μέσον όρο, ενώ περισσότεροι από 2.220.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν τη συνέντευξη έστω και για ένα λεπτό.

Ρεκόρ τηλεθέασης σημείωσε η πρώτη προεκλογική συνέντευξη που παραχώρησε ο πρωθυπουργός κ. Κ. Καραμανλής στο Μega και στον Ι. Πρετεντέρη την περασμένη Πέμπτη.

Σε μια ιδιαίτερα σημαντική στιγμή της επικαιρότητας εν όψει των εκλογών της 4ης Οκτωβρίου, η εμφάνιση του Πρωθυπουργού καθήλωσε εμπρός στις τηλεοπτικές οθόνες περισσότερους από 1 εκατ. έλληνες τηλεθεατές κατά μέσον όρο, ενώ περισσότεροι από 2.220.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν τη συνέντευξη έστω και για ένα λεπτό.

Η συνέντευξη, που άρχισε στις 21.00, σημείωσε, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ΑGΒ, συνολικό ποσοστό τηλεθέασης 29,1%, ενώ το πιο «καυτό» δεκάλεπτο ήταν από τις 21.00 ως τις 21.10, που το ποσοστό της τηλεθέασης ξεπέρασε το 31%. Επισημαίνεται ότι η συνέντευξη του κ. Καραμανλή στον κ. Πρετεντέρη σημείωσε το υψηλότερο ποσοστό τηλεθέασης που έχουν ως σήμερα συγκεντρώσει ανάλογες συνεντεύξεις πολιτικών αρχηγών στις τελευταίες προεκλογικές περιόδους. Οπως φαίνεται και στον πίνακα, η εν λόγω συνέντευξη σημείωσε τις υψηλότερες επιδόσεις στις τελευταίες εκλογικές αναμετρήσεις (εκλογές 2004, 2007 και ευρωεκλογές 2009).

Επίσης υψηλά ποσοστά τηλεθέασης σημείωσε σε όλες τις κατηγορίες τηλεθεατών. Συγκεκριμένα, στους άνδρες ηλικίας 15-24 συγκέντρωσε κατά μέσον όρο 22,5%, ενώ στην ηλικιακή ομάδα 45-64 32,5%. Στις γυναίκες τα ποσοστά ήταν 15,4% και 32,7% στις αντίστοιχες ηλικίες. Οσον αφορά το μορφωτικό επίπεδο, το ποσοστό των τηλεθεατών υψηλής μόρφωσης που παρακολούθησαν την εκπομπή ανήλθε κατά μέσον όρο σε 34,6% και στα μεσαία 26%. Ως προς τη γεωγραφική κατανομή στην Αθήνα, το ποσοστό ανήλθε σε 29,9%, στη Θεσσαλονίκη σε 25,2% και στα υπόλοιπα αστικά κέντρα σε 30,2%.

Πολιτισμός
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk