Η προεκλογική καμπάνια του ΠαΣοΚ περνά από το Διαδίκτυο

Στην παρουσίαση των θέσεων του ΠαΣοΚ θα είναι επικεντρωμένη η καμπάνια του κόμματος, τουλάχιστον στην πρώτη φάση της, ενώ αρνητική διαφήμιση δεν θα υπάρχει, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα αποκλειστεί η κριτική στην κυβέρνηση. Ηδη έχουν παίξει τα πρώτα ραδιοφωνικά και τηλεοπτικά σποτ, ενώ έχει ετοιμαστεί και ένα βίντεο για τα «35 χρόνια ΠαΣοΚ», το οποίο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην εκδήλωση στο Θησείο και θα εμφανίζεται στις οθόνες πριν και μετά τις ομιλίες του κ. Γ. Παπανδρέου .

Η προεκλογική καμπάνια του ΠαΣοΚ περνά από το Διαδίκτυο | tovima.gr

Στην παρουσίαση των θέσεων του ΠαΣοΚ θα είναι επικεντρωμένη η καμπάνια του κόμματος, τουλάχιστον στην πρώτη φάση της, ενώ αρνητική διαφήμιση δεν θα υπάρχει, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα αποκλειστεί η κριτική στην κυβέρνηση. Ηδη έχουν παίξει τα πρώτα ραδιοφωνικά και τηλεοπτικά σποτ, ενώ έχει ετοιμαστεί και ένα βίντεο για τα «35 χρόνια ΠαΣοΚ», το οποίο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην εκδήλωση στο Θησείο και θα εμφανίζεται στις οθόνες πριν και μετά τις ομιλίες του κ. Γ. Παπανδρέου .

Μεγάλο ρόλο στην καμπάνια θα παίξει το Ιnternet, το youtube, to twitter και τα εναλλακτικά μέσα ενημέρωσης, όπως έγινε και στις ευρωεκλογές. Ο τομέας Επικοινωνίας του κόμματος είχε χρησιμοποιήσει όλα αυτά τα μέσα στην αναμέτρηση για το ευρωκοινοβούλιο και είδε ότι μπόρεσε να περάσει τα μηνύματά του σε ένα, νεανικό κυρίως, κοινό, το οποίο δεν παρακολουθεί πολλή τηλεόραση και προτιμά να ενημερώνεται μέσα από το Ιnternet. Από εκεί παρακολούθησαν τις ομιλίες του κ. Παπανδρέου και την τηλεμαχία. Παρ΄ όλα αυτά, όπως λέει ο υπεύθυνος του τομέα κ. Π. Γερουλάνος, δεν είναι δυνατόν να μετρήσουν τι αντίκρισμα είχε όλη αυτή η δραστηριότητα σε ψήφους. Στο youtube πάντως, όπου ανεβάζει ο καθένας ελεύθερα ό,τι θέλει, έχουν ξεκινήσει οι «εχθροπραξίες»: ένα βίντεο με τίτλο «100% συγκάλυψη» και την επεξήγηση ότι…. διέρρευσε το πρώτο βίντεο της ΝΔ. Το βιντεάκι αυτό, εμφανώς χιουμοριστικό, προέρχεται από ιδιώτη χρήστη και είναι βέβαιο ότι θα προκαλέσει την απάντηση από άλλους «γαλάζιους» χρήστες. Ομως και το ΠαΣοΚ επισήμως ετοιμάζεται να χρησιμοποιήσει σύντομα τον χώρο του Διαδικτύου για να ανεβάσει τρία σποτ. Π αρά τη φημολογία ότι το ΠαΣοΚ άλλαξε εταιρεία, τα στελέχη του τομέα Επικοινωνίας το διαψεύδουν. Εξηγούν ότι το κόμμα εξακολουθεί να χρησιμοποιεί την Geo, η οποία είχε ασχοληθεί περισσότερο με τις ευρωεκλογές, αλλά ότι η Leo Βurnett είχε προχωρήσει περισσότερο τη δουλειά των εθνικών εκλογών. Κατά τα άλλα, τα σημαιάκια που θα κρατούν οι οπαδοί στις ομιλίες του κ. Παπανδρέου θα είναι από ανακυκλώσιμο υλικό, αφισοκόλληση δεν θα γίνει σε καμία προεκλογική δραστηριότητα, ενώ το κόμμα δεσμεύεται ότι θα αναλάβει τη δαπάνη καθαρισμού στους χώρους όπου θα γίνονται οι προεκλογικές συγκεντρώσεις.

Και σε αυτές τις εκλογές θα εφαρμοστεί η καινοτομία με την κυκλική «σκηνή», όπου ανεβαίνει για να μιλήσει ο πρόεδρος του ΠαΣοΚ περιστοιχισμένος από τον κόσμο. Στο επιτελείο του θεωρούν ότι η εικόνα αυτή είναι πολύ δυνατή, αλλά επειδή έχει αρχίσει να την αντιγράφει, όπως λένε, η ΝΔ δοκιμάζουν τώρα και νέα στοιχεία στη σκηνοθεσία των ομιλιών του κ. Παπανδρέου.

Πολιτική
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk