»smartbusiness»

ΚΕΪΤ ΜΟΣ Πουλάει το στυλ της και θησαυρίζει

Μα καλά, μπορεί ένα μοντέλο να σχεδιάζει (καλά) ρούχα; Για να πούμε την πικρή αλήθεια, αυτό είναι μάλλον δύσκολο. Δεν χρειάζεται ωστόσο να διαθέτει κανείς τόσο σχεδιαστικό ταλέντο όσο επιχειρηματικό μυαλό για να κάνει επιτυχία στην προώθηση προϊόντων ένδυσης. Και ηΚέιτ Μος μπορεί να μην έχει το πρώτο, είναι απολύτως σίγουρο όμως ότι διαθέτει το δεύτερο. Η συνεργασία της 35χρονης Μος με την αλυσίδα καταστημάτων Τopshop το 2007, δύο χρόνια μετά το σκάνδαλο που ξέσπασε επειδή έκανε χρήση κοκαΐνης, γεγονός το οποίο παρ΄ ολίγον να τη σβήσει από τον χάρτη της μόδας, αποδείχθηκε ίσως η καλύτερη κίνηση στην καριέρα της.

Μα καλά, μπορεί ένα μοντέλο να σχεδιάζει (καλά) ρούχα; Για να πούμε την πικρή αλήθεια, αυτό είναι μάλλον δύσκολο. Δεν χρειάζεται ωστόσο να διαθέτει κανείς τόσο σχεδιαστικό ταλέντο όσο επιχειρηματικό μυαλό για να κάνει επιτυχία στην προώθηση προϊόντων ένδυσης. Και ηΚέιτ Μος μπορεί να μην έχει το πρώτο, είναι απολύτως σίγουρο όμως ότι διαθέτει το

Ρούχα με την υπογραφή τής Κέιτ Μος τα οποία διατίθενται διαδικτυακώς σε πολλές χώρες της Ευρώπης, όπου υπήρχε μεγάλη ζήτηση,εσχάτως και στην Ελλάδα

δεύτερο. Η συνεργασία της 35χρονης Μος με την αλυσίδα καταστημάτων Τopshop το 2007, δύο χρόνια μετά το σκάνδαλο που ξέσπασε επειδή έκανε χρήση κοκαΐνης, γεγονός το οποίο παρ΄ ολίγον να τη σβήσει από τον χάρτη της μόδας, αποδείχθηκε ίσως η καλύτερη κίνηση στην καριέρα της. Εν έτει 2009, η ένατη συλλογή της για την εταιρεία ακούστηκε ότι της προσέφερε κέρδη άνω του 1 εκατ. στερλινών ετησίως και έκανε την Τopshop πλουσιότερη κατά 40 εκατ. στερλίνες.

«Εχω τόσο μεγάλη αγωνία να δω τον κόσμο να φοράει ρούχα μου!» δήλωνε με ενθουσιασμό παιδίσκης λίγο προτού τα απλά, προσαρμοσμένα στο δικό της ροκεν-ρολ ύφος, ρούχα λανσαριστούν στα 225 καταστήματα της αλυσίδας απ΄ άκρου εις άκρον της Βρετανίας τον Μάιο του 2007. Και το θαύμα έγινε. Πηγαίνοντας αντίθετα στις κριτικές που ανέφεραν ότι μόνο γυναίκες των δικών της ισχνών διαστάσεων μπορούν να τα φορέσουν, τα ρούχα που έφεραν την υπογραφή της έγιναν ανάρπαστα. Το μοντέλο που έκανε στυλ με κάθε εμφάνισή του έδωσε οδηγίες πώς να… αντιγραφεί ακριβώς, και αυτές ακολουθήθηκαν κατά γράμμα. Σήμερα η Τopshop είναι στη Βρετανία ένα brand name που πουλάει όσο η Ζara σε Ελλάδα και Ιταλία μαζί.

Οχι ότι στο γραφείο της, στο στρατηγείο του Τopshop στο Λονδίνο, η Κέιτ Μος δουλεύει με το μολύβι στο χέρι. Στην πραγματικότητα η φιλόδοξη Βρετανίδα έχει την υψηλή εποπτεία μιας στρατιάς σχεδιαστών και την ευθύνη της επιλογής της δουλειάς τους με την ιδιότητα της creative director των συλλογών που φέρουν το όνομά της. Συλλογές σε σχετικά προσιτές τιμές, που ανανεώνονται διαρκώς τόσο στα καταστήματα όσο και στον διαδικτυακό τόπο όπου διατίθενται. Η επιτυχία ήταν φυσικό να οδηγήσει σε ανοίγματα. Τον περασμένο Απρίλιο εγκαινιάστηκε η ναυαρχίδα της αλυσίδας στο Σόχο της Νέας Υόρκης, ενώ ύστερα από μεγάλη επισκεψιμότητα στo σχετικό site και ανάλογα αιτήματα στο facebook αποφασίστηκε να προσφέρεται η δυνατότητα αποστολής των προϊόντων και σε άλλους προορισμούς, εκτός Βρετανίας. Πελάτες από Αυστρία, Νορβηγία, Βέλγιο, Φινλανδία, Νέα Ζηλανδία και Ελβετία έχουν τη δυνατότητα να παραγγέλνουν τα αγαπημένα τους προϊόντα ηλεκτρονικώς μέσω της ιστοσελίδας www.topshop.com. Εδώ και μερικές ημέρες γίνεται αποστολή και στην Ελλάδα. Οι άνθρωποι του Τopshop, τέλος, βρίσκονται σε συζητήσεις με αντιπροσώπους μεγάλων οίκων στη χώρα μας για τη διάθεση των προϊόντων τους και μέσω καταστημάτων, κάτι που υπάρχει πιθανότητα να πραγματοποιηθεί του χρόνου.

Υπάρχει λοιπόν η πιθανότητα να δούμε live το έξυπνο μοντέλο στην Ελλάδα (μετά την εμφάνισή της στην αυγή της καριέρας της, περίπου στα μέσα της δεκαετίας του 1990, ως guest star σε επίδειξη μόδας τουΒασίλειου Κωστέτσου); Δυστυχώς, ουδείς μπορεί να μας βεβαιώσει γι΄ αυτό όσο οι συζητήσεις για το άνοιγμα του πρώτου καταστήματος Τopshop στην Ελλάδα καλά κρατούν. Ο ελεύθερος χρόνος του μοντέλου εξάλλου, από τότε που σταμάτησε τα πολλά ταξίδια για επιδείξεις μόδας και διαφημιστικές εκστρατείες με σκοπό να επενδύσει στις επιχειρήσεις, ολοένα λιγοστεύει. Τώρα πια δεν ταξιδεύει για δουλειά αλλά για διασκέδαση. Οπως για να συνοδεύσει το αφεντικό της, ιδιοκτήτη του Τopshop- και εμπνευστή της «χρυσής» ιδέας να συνεργαστούν- σερΦίλιπ Γκρινσε ξέφρενες διακοπές στην Ιμπιζα ή σε ολιγοήμερα πάρτι γενεθλίων, επετείων και τα τοιαύτα. Οι σχέσεις πρέπει να συσφίγγονται γιατί οι δουλειές ανοίγουν…

Σύμφωνα με δημοσίευμα της βρετανικής εφημερίδας «Daily Τelegraph», το σούπερ μόντελ σκοπεύει να επενδύσει συμμετέχοντας σε μια επιχείρηση από κοινού με τον σερ Γκριν και τονΣάιμον Κάουελ, διάσημη τηλεοπτική φιγούρα ως κριτή στα σόου «Τhe Χ-Factor», «Βρετανία έχεις ταλέντο» κ.ά., με σκοπό να δημιουργήσουν μια ατιτλοφόρητη ακόμη επιχείρηση η οποία θα βασίζεται στην εμπειρία και των τριών όσον αφορά τη μόδα, το εμπόριο και την ψυχαγωγία. Πληροφορίες κάνουν λόγο για μια αυτοκρατορία δισεκατομμυρίων δολαρίων, από τη συμμετοχή της στην οποία η Κέιτ Μος θα διπλασιάσει μέσα σε έναν χρόνο την ήδη διόλου ευκαταφρόνητη περιουσία της. Και θα τη φθάσει στο ιλιγγιώδες ποσό των 100 εκατ. στερλινών. Στις μέρες μας η επιτυχία μετρείται με το χρήμα. Και η Κέιτ Μος μπορεί να μην ξέρει να σχεδιάζει, μπορεί να καυχιέται όμως ότι είναι μια από τις πιο πλούσιες γυναίκες του πλανήτη.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Πολιτισμός
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk