Αυτοκίνητα και σκουπίδια «πονάνε» τη Θεσσαλονίκη

Το κυκλοφοριακό και η έλλειψη καθαριότητας αποτελούν τα σημαντικότερα προβλήματα της Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με έρευνα του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου. Οι επαγγελματίες χαρακτηρίζουν σοβαρές την ελλιπή ακτοπλοϊκή σύνδεση με το Αιγαίο, τις λιγοστές πτήσεις προς προορισμούς του εξωτερικού, την απουσία προαστιακού σιδηροδρόμου και τις ελλείψεις στο λιμάνι. Ακόμη, ζητούν βελτίωση των συγκοινωνιών, ανάπλαση τουριστικών περιοχών και την τουριστική προβολή της πόλης.

Αυτοκίνητα και σκουπίδια «πονάνε» τη Θεσσαλονίκη | tovima.gr

Το κυκλοφοριακό και η έλλειψη καθαριότητας αποτελούν τα σημαντικότερα προβλήματα της Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με έρευνα του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου. Οι επαγγελματίες χαρακτηρίζουν σοβαρές την ελλιπή ακτοπλοϊκή σύνδεση με το Αιγαίο, τις λιγοστές πτήσεις προς προορισμούς του εξωτερικού, την απουσία προαστιακού σιδηροδρόμου και τις ελλείψεις στο λιμάνι. Ακόμη, ζητούν βελτίωση των συγκοινωνιών, ανάπλαση τουριστικών περιοχών και την τουριστική προβολή της πόλης.

Σύμφωνα με την έρευνα, ένας στους δύο επαγγελματίες τοποθετούν τα σκουπίδια και το μποτιλιάρισμα στην κορυφή της «μαύρης λίστας» της Θεσσαλονίκης, ενώ με ελαφρώς μικρότερα ποσοστά ακολουθεί η ευταξία (44%) και το παρεμπόριο (43%).

Επίσης, έξι στους δέκα χαρακτηρίζουν την ελλιπή ακτοπλοϊκή σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τα νησιά το σοβαρότερο πρόβλημα του λιμανιού, ενώ το 37% θεωρεί προβληματική τη λειτουργία της έκτης προβλήτας. Επίσης, το 90% των επαγγελματιών κρίνει ανεπαρκή τα αεροπορικά δρομολόγια προς το εξωτερικό και το 84% προς το εσωτερικό, ενώ οκτώ στους δέκα ζητούν τη δημιουργία προαστιακού σιδηροδρόμου.

Επίσης, στον τομέα του Τουρισμού, οι επαγγελματίες ζητούν καλύτερη τουριστική προβολή της πόλης, βελτίωση της συγκοινωνίας και ανάπλαση τουριστικών περιοχών.

Η παρουσίαση της έρευνας έγινε στο πλαίσιο του συνεδρίου με τίτλο «Οι επαγγελματίες επιχειρούν και επιχειρηματολογούν για την ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης» που ξεκίνησε χθες και έχει ως στόχο να καταγράψει και να υποδείξει τα αναπτυξιακά προβλήματα της συμπρωτεύουσας. Μάλιστα, ο πρόεδρος του ΕΕΘ κ. Μ. Ζορπίδης παρουσίασε πρόταση για την ανάπτυξη του Νομού Θεσσαλονίκης που περιλαμβάνει την αναβάθμιση του λιμανιού και του διαμετακομιστικού εμπορίου, τη δημιουργία εκθεσιακού και συνεδριακού κέντρου με παγκόσμια ακτινοβολία, τον τουρισμό, την παραγωγή γνώσης και την εναλλακτική βιολογική γεωργία.

Το συνέδριο είχε και «αέρα» από τη χώρα των Βάσκων, καθώς ο αναπληρωτής δήμαρχος του Μπιλμπάο Ιμπόν Αρέσο Μεντιγκουρέν και ο γενικός διευθυντής της αναπτυξιακής εταιρείας της πόλης Μάρκος Μούρο παρουσίασαν το μοντέλο που εφαρμόστηκε εκεί και έβαλε την πόλη στον παγκόσμιο χάρτη. «Το μοντέλο του Μπιλμπάο μπορεί να είναι χρήσιμο για πολλές πόλεις ανά τον κόσμο, που πρέπει να συντονίσουν δράσεις και έργα μεταξύ διάφορων δήμωνπου συναποτελούν μια μητροπολιτική περιοχή» σημείωσαν οι βάσκοι ομιλητές.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Κοινωνία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk