Στον αέρα οι εργαζόμενοι της ΟΑ

Αναταραχή επικρατεί στους εργαζομένους της Ολυμπιακής καθώς λόγω της διάλυσης της Βουλής παραμένει σε εκκρεμότητα τροπολογία που ρυθμίζει τις αμοιβές τους στους Οργανισμούς στους οποίους θα μεταταχθούν μετά την εκκαθάριση των παλαιών εταιρειών της ΟΑ. Στην τροπολογία που είχε ετοιμαστεί θα δινόταν λύση και για τους εργαζομένους της Οlympic Catering και του Γαλιλαίου, ενώ υπήρχε και πρόβλεψη για τους εποχικούς της ΟΑ ώστε να πριμοδοτούνται σε διαγωνισμούς του Δημοσίου. Αντίθετα …

Στον αέρα οι εργαζόμενοι της ΟΑ | tovima.gr

Αναταραχή επικρατεί στους εργαζομένους της Ολυμπιακής καθώς λόγω της διάλυσης της Βουλής παραμένει σε εκκρεμότητα τροπολογία που ρυθμίζει τις αμοιβές τους στους Οργανισμούς στους οποίους θα μεταταχθούν μετά την εκκαθάριση των παλαιών εταιρειών της ΟΑ. Στην τροπολογία που είχε ετοιμαστεί θα δινόταν λύση και για τους εργαζομένους της Οlympic Catering και του Γαλιλαίου, ενώ υπήρχε και πρόβλεψη για τους εποχικούς της ΟΑ ώστε να πριμοδοτούνται σε διαγωνισμούς του Δημοσίου.

Αντίθετα οι πιλότοι πρόλαβαν και ψηφίστηκε τροπολογία για τη μετάταξη όσων το επιθυμούν σε προσωποπαγείς θέσεις στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας με το 75% των μέχρι πρότινος καθαρών αποδοχών τους, γεγονός που, σύμφωνα με έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, κάνει την ετήσια δαπάνη του προγράμματος να ανέρχεται σε 14,2 εκατ. ευρώ. Επίσης, εγείρονται ερωτηματικά για το πότε θα αναλάβει η ΜΙG το πτητικό έργο της Ολυμπιακής καθώς το χρονοδιάγραμμα ορίζει ότι αυτό θα γίνει την 1η Οκτωβρίου, δηλαδή τρεις ημέρες πριν από τις εκλογές.

Ωστόσο, σύμφωνα με τους ειδικούς, λόγω της σοβαρότητας του εγχειρήματος δεν αποκλείεται να προχωρήσουν οι διαδικασίες μετά την εκλογική διαδικασία.

Αντίθετα ανακούφιση επικρατεί στους εργαζομένους του ΟΣΕ καθώς παγώνει λόγω των εκλογών το σχέδιο της «μισθωτής εφεδρείας» εργαζομένων με συνδυασμό εθελοντικής και υποχρεωτικής παραμονής στο σπίτι τους. Το πρόγραμμα θα ξεκινούσε να εφαρμόζεται μέσα στο 2009 με ορίζοντα πενταετίας.

Υποχρεωτικά στο πρόγραμμα θα συμμετείχαν περίπου 1.000 άτομα, εργαζόμενοι με προϋπηρεσία 35 ετών και άνω ανεξαρτήτως ορίου ηλικίας, καθώς και εργαζόμενοι ηλικίας 55 ετών και άνω ανεξαρτήτως ετών προϋπηρεσίας.

Επίσης παγώνει το σχέδιο νόμου το οποίο αφορά τη σύνδεση 52 ελληνικών πόλεων από το σύνολο της ελληνικής περιφέρειας με οπτικές ίνες και θα εξυπηρετήσει 2 εκατομμύρια νοικοκυριά.

Η δημόσια διαβούλευση με τους ενδιαφερομένους θα ολοκληρωνόταν τις επόμενες ημέρες, αλλά πλέον το όλο θέμα θα κληθεί να το προχωρήσει η επόμενη κυβέρνηση.

Να σημειωθεί ότι αντιδράσεις υπάρχουν και από τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) για τη διατήρηση μονοπωλιακών καταστάσεων στον ευαίσθητο χώρο της επίγειας εξυπηρέτησης (ground handling) των αεροδρομίων.

Ο ΣΕΤΕ καταγγέλλει ότι η πρόσφατη προκήρυξη διαγωνισμού για την επίγεια εξυπηρέτηση προβλέπει δύο εταιρείες στα αεροδρόμια Χανίων, Κω και Ζακύνθου, ενώ στα υπόλοιπα 31 αεροδρόμια προβλέπεται μόνο μία εταιρεία.

«Αυτό θα οδηγήσει πάλι σε μονοπωλιακές καταστάσεις και σε αθέμιτο ανταγωνισμό, αφού κανένας δεν θα εμποδίζει την εταιρεία που τελικά θα επικρατήσει να διαμορφώνει τις τιμές σε όποιο επίπεδο επιθυμεί, αλλά και να μπορεί να προσφέρει στις αεροπορικές εταιρείες πακέτο υπηρεσιών για όλα τα αεροδρόμια» καταγγέλλει ο Σύνδεσμος.

Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk