Ηellas Jet, ο νέος ισχυρός παίκτης στην ελληνική αεροπορική αγορά

Η Ηellas Jet, η αεροπορική εταιρεία που ως σήμερα εκτελούσε ναυλωμένες πτήσεις, διεκδικεί πλέον δυναμικά κομμάτι της πίτας της ελληνικής αγοράς μετά την επιχειρηματική συνεργασία που επετεύχθη με τον όμιλο Βίκτωρα Ρέστη και διεκδικεί επί ίσοις όροις με την Οlympic Αir και την Αegean Αirlines τις άγονες αεροπορικές γραμμές της χώρας. Οπως επισημαίνει στο «Βήμα» ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ.Π. Στάθης, η Ηellas Jet έχει καταθέσει πλήρη και άρτιο φάκελο στον διαγωνισμό για τις άγονες γραμμές και θεωρεί σημαντικό το να προσφέρει ασφάλεια και ποιότητα πτήσεων σε συνδυασμό με πολύ ανταγωνιστική τιμή, κάτι που εξυπηρετεί το επιβατικό κοινό και το δημόσιο συμφέρον. Ο κ. Στάθης τονίζει πως έχει εμπιστοσύνη στην πολιτεία ότι θα ολοκληρώσει με διαφανείς διαδικασίες τον διαγωνισμό και θα κρίνει τους υποψηφίους επί ίσοις όροις, χωρίς κινήσεις που να ευνοούν κάποιους περισσότερο από τους άλλους. Ο διευθύνων σύμβουλος της Ηellas Jet αποκαλύπτει τα επενδυτικά σχέδια της εταιρείας για την κάλυψη ακόμη και υπερατλαντικών προορισμών, ενώ η επένδυση του ομίλου Βίκτωρα Ρέστη στην Ηellas Jet μόνο για την κάλυψη των άγονων γραμμών φθάνει τα 30 εκατομμύρια ευρώ. Την επιχειρηματική στρατηγική και τους στόχους της εταιρείας εξηγεί στη συνέντευξη που ακολουθεί ο κ. Στάθης.

Η Ηellas Jet, η αεροπορική εταιρεία που ως σήμερα εκτελούσε ναυλωμένες πτήσεις, διεκδικεί πλέον δυναμικά κομμάτι της πίτας της ελληνικής αγοράς μετά την επιχειρηματική συνεργασία που επετεύχθη με τον όμιλο Βίκτωρα Ρέστη και διεκδικεί επί ίσοις όροις με την Οlympic Αir και την Αegean Αirlines τις άγονες αεροπορικές γραμμές της χώρας. Οπως επισημαίνει στο «Βήμα» ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ.Π. Στάθης, η Ηellas Jet έχει καταθέσει πλήρη και άρτιο
φάκελο στον διαγωνισμό για τις άγονες γραμμές και θεωρεί σημαντικό το να προσφέρει ασφάλεια και ποιότητα πτήσεων σε συνδυασμό με πολύ ανταγωνιστική τιμή, κάτι που εξυπηρετεί το επιβατικό κοινό και το δημόσιο συμφέρον. Ο κ. Στάθης τονίζει πως έχει εμπιστοσύνη στην πολιτεία ότι θα ολοκληρώσει με διαφανείς διαδικασίες τον διαγωνισμό και θα κρίνει τους υποψηφίους επί
ίσοις όροις, χωρίς κινήσεις που να ευνοούν κάποιους περισσότερο από τους άλλους. Ο διευθύνων σύμβουλος της Ηellas Jet αποκαλύπτει τα επενδυτικά σχέδια της εταιρείας για την κάλυψη ακόμη και υπερατλαντικών προορισμών, ενώ η επένδυση του ομίλου Βίκτωρα Ρέστη στην Ηellas Jet μόνο για την κάλυψη των άγονων γραμμών φθάνει τα 30 εκατομμύρια ευρώ. Την επιχειρηματική στρατηγική και τους στόχους της εταιρείας εξηγεί στη συνέντευξη που ακολουθεί ο κ. Στάθης.

– Η Ηellas Jet μπήκε υπό νέα ιδιοκτησία δυναμικά στον διαγωνισμό για τις άγονες γραμμές. Ποιες είναι οι προσδοκίες σας και πόσο προετοιμασμένοι είστε για να καλύψετε τις γραμμές αυτές;

«Κατ΄ αρχάς να ξεκαθαρίσουμε κάτι προς αποφυγήν παρεξηγήσεων. Το ιδιοκτησιακό καθεστώς της Ηellas Jet παραμένει το ίδιο. Αυτό που έχει συμβεί είναι μια επιχειρηματική συμφωνία μεταξύ του κ. Βίκτωρα Ρέστη και του κ. Δ.Μάραντου. Από τη μεριά του ομίλου Ρέστη πραγματοποιούνται επενδύσεις σε αγορά αεροσκαφών και η Ηellas Jet ενοικιάζει τα αεροσκάφη. Η αλλαγή που έχει να κάνει με τη θέση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου έγινε κοινή συναινέσει. Λόγω της επένδυσης του κ. Ρέστη μού ζητήθηκε να αναλάβω τη θέση, κάτι το οποίο αποδέχθηκε ο πρόεδρος κ. Μάραντος».

– Ο διαγωνισμός είναι σε εξέλιξη. Ποια θεωρείτε ότι είναι τα δυνατά σας σημεία για να τον κερδίσετε;

«Εχουμε καταθέσει πλήρη και άρτιο φάκελο. Οπως είπαμε και νωρίτερα, η ασφάλεια και η ποιότητα πτήσεων, σε συνδυασμό με την πολύ ανταγωνιστική τιμή, είναι τα δυνατά μας σημεία.

Οσον αφορά τις άγονες γραμμές, αυτό είναι το πρώτο βήμα της επιχειρηματικής μας κίνησης. Η εταιρεία μας θεωρεί σημαντικό να προσφέρει ασφάλεια και ποιότητα πτήσεων σε συνδυασμό με πολύ ανταγωνιστική τιμή, κάτι που εξυπηρετεί τον πελάτη (επιβατικό κοινό) και το δημόσιο συμφέρον.

Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι διαθέτουμε τον νεότερο στόλο αεροσκαφών σε σχέση με τους βασικούς ανταγωνιστές μας. Επίσης εμπιστευόμαστε την πολιτεία, ότι θα ολοκληρώσει με διαφανείς διαδικασίες τον διαγωνισμό και θα κρίνει τους υποψηφίους επί ίσοις όροις, χωρίς κινήσεις που ευνοούν κάποιους περισσότερο από τους άλλους».

– Εχει γίνει λόγος για μεγάλη επένδυση, ύψους 30 εκατ. ευρώ, από τον όμιλο Ρέστη μόνο για τις άγονες γραμμές.Πότε προσδοκάτε να αποσβέσετε αυτή την επένδυση; «Αυτή η επένδυση αποτελεί την πρώτη του ομίλου στον κλάδο της αεροπορίας και προσδοκούμε να αποσβεστεί μέσα σε μία εξαετία. Η Ηellas Jet επιχειρεί σήμερα με δύο Αirbus Α320 και για τις άγονες γραμμές θα χρησιμοποιήσει τέσσερα Fokker 50 και ένα Dash 8-100. Ο όμιλος Ρέστη έχει ήδη ετοιμάσει διοικητική ανακατάταξη χρησιμοποιώντας έμπειρα στελέχη της “παλιάς” Ολυμπιακής».

– Ποια είναι τα γενικότερα αναπτυξιακά σχέδια της εταιρείας;

«Αυτή τη στιγμή εκπονείται business plan από μεγάλη εταιρεία του εξωτερικού, σε συνεργασία με πεπειραμένους έλληνες εμπειρογνώμονες στον τομέα αυτόν.

Από τα πρώτα συμπεράσματα προκύπτει ότι υπάρχει ανάγκη για την κάλυψη κάποιων προορισμών του εξωτερικού και ειδικότερα διηπειρωτικών προορισμών, καθώς και άλλων που θα αποτελέσουν έκπληξη.

Εχουμε βάλει στόχο να καλύψουμε τις γραμμές για τις οποίες δεν ενδιαφέρονται άλλες αεροπορικές εταιρείες».

– Θα συνεχίσετε τις ναυλωμένες πτήσεις;

«Ναι, στα άμεσα πλάνα μας είναι και οι ναυλωμένες πτήσεις, μια και η τουριστική βιομηχανία αποτελεί το σημαντικότερο παραγωγικό κομμάτι της χώρας μας. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των ξένων τουριστών έρχεται αεροπορικώς στη χώρα μας και η εταιρεία επιθυμεί να συμβάλει σημαντικά στην προώθηση του ελληνικού τουρισμού».

– Πολλές φορές οι επιβάτες είναι επιφυλακτικοί να πετάξουν με μια εταιρεία μεσαίου μεγέθους ή μικρότερη καθώς φοβούνται ότι δεν θα είναι το ίδιο ασφαλής με μια μεγαλύτερη. Τι έχετε να πείτε πάνω σε αυτό;

«Οταν μια εταιρεία στηρίζεται από έναν ισχυρό όμιλο, υπάρχει οικονομική δύναμη για να εγγυηθεί την ασφάλεια του επιβατικού κοινού. Η Ηellas Jet μπορεί να είναι σήμερα μικρή, ωστόσο η συνεργασία του κ. Βίκτωρα Ρέστη, το μέγεθος του ομίλου του και η εμπειρία του στις μεταφορές, που έχει βραβευθεί πολλάκις από διεθνείς οργανισμούς, αποτελούν εγγύηση για την ασφάλεια των επιβατών».

– Πού θα γίνεται η συντήρηση των αεροσκαφών σας;

«Η συντήρηση θα γίνεται από έλληνες και σουηδούς τεχνικούς καθώς και από ολλανδούς μηχανικούς της ΚLΜ. Ως σήμερα η εταιρεία μας έχει συμβόλαιο με την εταιρεία Lufthansa. Οσο μεγαλώνει ο στόλος προγραμματίζεται να δημιουργηθούν ιδιόκτητες εγκαταστάσεις με υπόστεγα».

– Από πού προέρχονται τα πληρώματα των αεροσκαφών;

«Το προσωπικό και τα πληρώματά μας είναι έλληνες και ελληνίδες υπήκοοι και φυσικά οι πιλότοι μας προέρχονται στην πλειοψηφία τους από την ΟΑ».

– Ποια θεωρείτε ότι είναι τα συγκριτικά σας πλεονεκτήματα;

«Οταν ο ανταγωνισμός είναι ευγενής, ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο. Αυτός θα είναι και ο στόχος μας. Να είμαστε πάντα οι καλύτεροι. Επίσης παρακολουθούμε χρόνια την αεροπορική αγορά, έχουμε διδαχθεί από τα λάθη άλλων αεροπορικών εταιρειών και θα προσφέρουμε υπηρεσίες υψηλού επιπέδου και ευέλικτα προγράμματα τιμολογιακής πολιτικής».

Η ταυτότητα της εταιρείας
Η Ηellas Jet ιδρύθηκε το 2002. Αρχικά το 75% των μετοχών της ήταν υπό την κατοχή της Cyprus Αirways, το 26% υπό την κατοχή της Οmega Βank και το 24% υπό την κατοχή της Αlpha Βank. Η πρώτη πτήση της πραγματοποιήθηκε στις 24 Ιουνίου 2003. Στα μέσα του 2004 το 100% της εταιρείας ανήκε στην Cyprus Αirways. Επειδή η συνέχιση της λειτουργίας της αποδείχθηκε ασύμφορη, η εταιρεία προχώρησε το 2005 σε αναστολή των δραστηριοτήτων της στις προγραμματισμένες πτήσεις και επικεντρώθηκε στην υπενοικίαση αεροσκαφών σε τρίτους και σε εκτέλεση ναυλωμένων πτήσεων. Ως την τελευταία της πτήση η Ηellas Jet πραγματοποίησε 3.855 πτήσεις και μετέφερε περίπου 250.000 επιβάτες με υπευθυνότητα και ασφάλεια.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk