Ταλαιπωρία για τους επιβάτες

Καθυστερεί η κατασκευή των τριών νέων σταθμών του Μετρό στα Μεσόγεια

Καθυστερήσεις παρατηρούνται στις εργασίες κατασκευής των σταθμών του μετρό σε Νομισματοκοπείο, Χολαργό και Αγία Παρασκευή, με αποτέλεσμα η ταλαιπωρία των επιβατών της Γραμμής 3 να παρατείνεται ώς τον Σεπτέμβριο. Μετ’ εμποδίων και οι μετακινήσεις με τον ΗΣΑΠ.

Καθυστερήσεις παρατηρούνται στις εργασίες κατασκευής των σταθμών του μετρό σε Νομισματοκοπείο, Χολαργό και Αγία Παρασκευή, και η επαναλειτουργία του δικτύου από Εθνική Αμυνα ώς Δουκ.Πλακεντίας και Αεροδρόμιο μετατίθεται για τον Σεπτέμβριο.

Σύμφωνα με δημοσίευμα των Νέων, εξαιτίας της διακοπής των δρομολογίων του μετρό, περίπου 60.000 πολίτες έχουν πλέον στραφεί στα ΙΧ αυτοκίνητα, τα λεωφορεία και τον Προαστιακό.

Την ίδια ώρα, στον ΗΣΑΠ τα έργα για την ανακαίνιση της γραμμής Πειραιάς-Κηφισιά θα συνεχιστούν έως το τέλος του χρόνου. Η μεγάλη ταλαιπωρία για το επιβατικό κοινό είναι τα Σαββατοκύριακα, οπότε και κλείνει κάθε φορά και ένα διαφορετικό τμήμα της γραμμής. Εξαιτίας των έργων, τις καθημερινές ο Ηλεκτρικός δεν κάνει στάση στον σταθμό του Θησείου.

Σύμφωνα με στελέχη της Αττικό Μετρό, το ταυτόχρονο κλείσιμο των σταθμών Χαλανδρίου, Δουκίσσης Πλακεντίας και Αεροδρομίου γίνεται επειδή 600 μέτρα πριν από τον σταθμό του Χαλανδρίου πρέπει να γκρεμιστεί η σήραγγα μήκους 120 μέτρων για τις ανάγκες τού σταθμού της Αγίας Παρασκευής. Επίσης, είναι υπό κατασκευή και οι σταθμοί του Χολαργού και του Νομισματοκοπείου.

Καθυστερήσεις σε όλες τις επεκτάσεις

Ο σταθμός του Νομισματοκοπείου, που έπρεπε να λειτουργεί από το τέλος του 2006, αναμένεται να έχει κατασκευαστεί έως τον Σεπτέμβριο του 2009.

Ο σταθμός της Αγίας Παρασκευής, που έπρεπε να λειτουργεί από το 2008, θα λειτουργήσει το καλοκαίρι του 2010. Ο σταθμός του Χολαργού, αντί του 2006, θα παραδοθεί στο τέλος του 2009.

Η επέκταση προς το Χαϊδάρι από το 2008 πάει στο τέλος του 2009 και, προς το Ελληνικό, από τον Δεκέμβριο του 2009 στην άνοιξη του 2010. Η γραμμή Περιστέρι-Ανθούπολη από τα μέσα του 2008 που επρόκειτο να κατασκευαστεί μεταφέρεται για το τέλος τού 2009, ενώ η γραμμή Χαϊδάρι-Πειραιάς που έπρεπε να είναι έτοιμη το 2013, προβλέπεται να καθυστερήσει τουλάχιστον για άλλα δύο χρόνια.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Κοινωνία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk