Καλλιστεία… για τη στολή της ΟΑ

«Πρώτη πτήση της ημέρας, χαράματα, χειμώνας, και προτού μπούμε στο αεροπλάνο η προϊσταμένη έβλεπε τα νύχια μας.Ολα έπρεπε να είναι άψογα. Ολο το παρουσιαστικό έπρεπε να είναι άψογο και η συμπεριφορά μας πειθαρχημένη. Ημαστε σχεδόν στρατός ». Οι αναμνήσεις όπως μας της διηγείται μια από τις πρώτες αεροσυνοδούς της Ολυμπιακής, η κυρία Βίκυ Σμυρλή, καθρεφτίζουν την εποχή όπου η εταιρεία έγινε σύμβολο της πολυτέλειας και του στυλ δίνοντας εξαιρετική σημασία στην έξωθεν καλή μαρτυρία των υπαλλήλων της.

«Πρώτη πτήση της ημέρας, χαράματα, χειμώνας, και προτού μπούμε στο αεροπλάνο η προϊσταμένη έβλεπε τα νύχια μας.Ολα έπρεπε να είναι άψογα. Ολο το παρουσιαστικό έπρεπε να είναι άψογο και η συμπεριφορά μας πειθαρχημένη. Ημαστε σχεδόν στρατός ».

Οι αναμνήσεις όπως μας της διηγείται μια από τις πρώτες αεροσυνοδούς της Ολυμπιακής, η κυρία Βίκυ Σμυρλή, καθρεφτίζουν την εποχή όπου η εταιρεία έγινε σύμβολο της πολυτέλειας και του στυλ δίνοντας εξαιρετική σημασία στην έξωθεν καλή μαρτυρία των υπαλλήλων της. Ηταν η δεκαετία του ΄60 όταν ο Αριστοτέλης Ωνάσης βρισκόταν στην πορεία της μεταμόρφωσης της νεκρής ΤΑΕ (Τεχνικές Αεροπορικές Εκμεταλλεύσεις) σε μια δυναμική εταιρεία. Η παρουσία του προσωπικού ήταν η χαρακτηριστικότερη ίσως απόδειξη της αναβάθμισης της Ολυμπιακής. Οι διεθνώς διασημότεροι οίκοι της εποχής επιστρατεύτηκαν να υπογράψουν τις στολές της. Από τον Jean Desses και τον Ρierre Carden ως την Coco Chanel, τα μεγαλύτερα ονόματα της μόδας έντυσαν τις αεροσυνοδούς της χρυσής δεκαετίας της Ολυμπιακής.

Αυτή την εποχή προσπαθεί να ζωντανέψει με μια δεύτερη ανάσταση του εθνικού αερομεταφορέα ο νέος ιδιοκτήτης της Ολυμπιακής, ο επιχειρηματίας κ. Α. Βγενόπουλος, δίνοντας δημοσιότητα τύπου καλλιστείων στον διαγωνισμό για την επιλογή στολής του προσωπικού της Ολυμπιακής. Η διοίκηση της Μarfin Ιnvestment Group (ΜΙG) αποφάσισε τη διεξαγωγή ανοιχτού διαγωνισμού για την επιλογή στολών του ιπτάμενου προσωπικού της θυγατρικής της αεροπορικής εταιρείας στην τελική επιλογή των οποίων θα συμμετέχει και το κοινό ψηφίζοντας τη στολή που θα επιλέγει μέσα από το Διαδίκτυο. Οι υποψήφιοι κριτές των στολών δελεάζονται να συμμετάσχουν για να κερδίσουν δύο από τα 200 εισιτήρια για δρομολόγια στην Ελλάδα ή το εξωτερικό που θα διατεθούν παίρνοντας μέρος σε σχετικό διαγωνισμό.

Μόνο σχεδιαστές ρούχων ελληνικής ιθαγένειας που έχουν άδεια άσκησης επαγγέλματος στην Ελλάδα ή σε άλλη χώρα-μέλος της Ευρωπαϊκής Ενωσης μπορούν να υποβάλουν τις προτάσεις τους που θα αφορούν στολές για κυβερνήτες και συγκυβερνήτες αεροσκαφών, άνδρες και γυναίκες συνοδούς. Οι στολές πρέπει να σταλούν στην Επιτροπή του Διαγωνισμού ως την Πέμπτη 30 Απριλίου σε χαρτί και σε ψηφιακή μορφή (οι προτάσεις θεωρούνται εμπιστευτικές καθώς και τα ονόματα των εμπνευστών τα οποία δεν θα δοθούν στη δημοσιότητα).

Η Επιτροπή θα επιλέξει τρεις προτάσεις που θα δώσει στη δημοσιότητα, ενώ τα σχέδια που προτείνονται θα αναρτηθούν σε ειδικό site στο Διαδίκτυο. Και οι τρεις που θα προκριθούν στον τελικό θα αποζημιωθούν με το ποσό των 3.000 ευρώ και θα αποκτήσουν σημαντική προβολή ώστε το κοινό να κάνει την τελική επιλογή του. Μέσα από την ψηφοφορία του κοινού θα επιλεγεί η στολή της νέας αεροπορικής εταιρείας και το βραβείο για τον νικητή θα είναι 30.000

ευρώ. Η νέα στολή θα είναι σε μπλε ή σε μπλε και πράσινο χρώμα, ενώ επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν ως διακοσμητικά στοιχεία τα χρώματα από το σήμα με τους ολυμπιακούς κύκλους της Ολυμπιακής, δηλαδή κίτρινο, κόκκινο, γαλάζιο και μαύρο.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
  • Courchevel – Παρίσι – Ντουμπάι Παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Γαλλία με περισσότερα από 300.000 κρούσματα ημερησίως, σκέφτεται να «κατηφορίσει» από την Courchevel... ΣΙΒΥΛΛΑ |
Helios Kiosk