Ο «Τιτανικός» σαλπάρει για την οδό Πειραιώς

Eναν χρόνο μετά την «Βossa Νova» και ο Κωνσταντίνος Ρήγος επιστρέφει στο Εθνικό με τον «Τιτανικό», τη νέα του παραγωγή, στην οποία συνυπάρχουν τραγούδι, χορός και λόγος. Στη σκηνή της Πειραιώς 260, με 32 καλλιτέχνες μαζί του, περνάει από το φως της περυσινής του παράστασης στο σκοτάδι του βυθού και του ναυαγίου. «Περισσότερο βασισμένος στο κείμενο και στην κίνηση, διαφορετικά μοιρασμένος από την “Βossa Νova”, ο “Τιτανικός” ήταν μια επιλογή για να στηθεί μια παράσταση στη φόρμα της τραγωδίας» λέει ο ίδιος.

Eναν χρόνο μετά την «Βossa Νova» και ο Κωνσταντίνος Ρήγος επιστρέφει στο Εθνικό με τον «Τιτανικό», τη νέα του παραγωγή, στην οποία συνυπάρχουν τραγούδι, χορός και λόγος. Στη σκηνή της Πειραιώς 260, με 32 καλλιτέχνες μαζί του, περνάει από το φως της περυσινής του παράστασης στο σκοτάδι του βυθού και του ναυαγίου. «Περισσότερο βασισμένος στο κείμενο και στην κίνηση, διαφορετικά μοιρασμένος από την “Βossa Νova”, ο “Τιτανικός” ήταν μια επιλογή για να στηθεί μια παράσταση στη φόρμα της τραγωδίας» λέει ο ίδιος. «Ο χορός σχολιάζει και αναφέρεται σε όσα συμβαίνουν. Το θέμα είναι εμπνευσμένο από το ναυάγιο και όχι από την ταινία» βιάζεται να εξηγήσει, ενώ προσθέτει ότι ο υπότιτλος («Εlectrodance tragedy») είναι εξαιρετικά επεξηγηματικός του θεάματος. Με έναν έντονο ηλεκτρικό ήχο, που μεταφέρει το σκηνικό στο εσωτερικό ενός κλαμπ με αντίστοιχη ατμόσφαιρα, ο «Τιτανικός» κινείται ανάμεσα στο αργό και στο γρήγορο. «Σε κάποιες στιγμές ο χρόνος παγώνει, αλλού γίνεται πολύ γρήγορος και ύστερα πάλι αργός. Είναι ένα παιχνίδι ανάμεσα στο πολύ δυνατό και στο υπόκωφο, σ τη βουή του βυθού από την καταστροφή που έρχεται. Ο “Τιτανικός” είναι η άβυσσος,ο φόβος,ο κίνδυνος.Είναι η απώλεια του ελέγχου, οι φαντασιώσεις και οι ψευδαισθήσεις. Οσο για τους ήρωες,εκτός ελέγχου,τους συναντούμε όταν έχουν ήδη συγκρουσθεί με το παγόβουνο και γυρνούν πίσω μέσα από φλασμπάκ» λέει, σημειώνοντας ότι και η «Βossa Νova» διέθετε τη σκοτεινή πλευρά της, με τον χωρισμό.

«Πιστεύω ότι είναι ένα δύσκολο θέμα,μια διαφορετικού είδους παράσταση,γοητευτική,εντυπωσιακή,ενδιαφέρουσα.Θα ήθελα να είναι κάθε βράδυ γεμάτο το θέατρο.Οχι επειδή πρέπει να κάνω επιτυχία,αλλά γιατί μου αρέσει πολύ» τονίζει ο Κωνσταντίνος Ρήγος, παραδεχόμενος ότι μετά την περυσινή επιτυχία της «Βossa Νova» υπάρχει μια διάχυτη αναμονή- η οποία ωστόσο δεν φαίνεται να τον αγχώνει.

Ανάμεσα σε δύο αισθητικές, τη γεωμετρία και τον μινιμαλισμό από τη μία, το απόλυτο ξεφάντωμα από την άλλη, ο δημιουργός θέλει να παρουσιάσει μια τοπογραφία, ενώ ταυτόχρονα συνειδητοποίησε ότι το ενδιαφέρον του εστιάζεται στα θεάματα με μεγάλο θίασο, μεγάλο σύνολο. Ο ίδιος δεν νιώθει την ανάγκη να ανεβεί στη σκηνή. Αντιθέτως, συνεχίζει να υπογράφει και τη σκηνογραφία της παράστασης. «Κάθε φορά νιώθω ότι κρίνεται η δουλειά μου.Και αυτό είναι που με ενδιαφέρει , διότι έτσι επιβεβαιώνει τη ζωντάνια της», καταλήγει.

Στον «Τιτανικό» του Κωνσταντίνου Ρήγου παίζουν οι Αντώνης Αντωνίου, Κωνσταντίνος Ασπιώτης, Εμιλυ Κολιανδρή, Παναγιώτης Κοντονής, Γιώργος Κοτσιφάκης, Αρης Λεμπεσόπουλος, Μαρκέλλα Μανωλιάδου, Δήμητρα Ματσούκα, Σάββας Μπαλτζής, Αμάλια Μπένετ, Μαρία Ναυπλιώτου, Ιωάννα Παππά, Ελενα Τοπαλίδου, Ιωάννα Τουμπακάρη, Γιάννης Τσεμπερλίδης, Αιμίλιος Χειλάκης και οι μαθητές της Δραματικής Σχολής του Εθνικού Θεάτρου. Πρεμιέρα την Παρασκευή 20 Μαρτίου στις 21.30, Πειραιώς 260- Χώρος Δ, από το Εθνικό Θέατρο.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Πολιτισμός
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk