Α. ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΣ «Κάναμε το καθήκον μας»

Μεγαλεπήβολα σχέδια έχει για την Ολυμπιακή Αεροπορία η Μarfin Ιnvestment Group, αν σκεφθεί κανείς ότι το προσωπικό της «νέας» εταιρείας θα προσεγγίζει τις 5.000 άτομα. Σήμερα η Ολυμπιακή Αεροπορία μαζί με τους εποχικούς αριθμεί 7.500 εργαζομένους. Την επόμενη εβδομάδα η εταιρεία θα δημοσιεύσει τις πρώτες αγγελίες για αναζήτηση προσωπικού με τους δικούς της όρους και, όπως επισημαίνουν τα στελέχη της, η πρόσκληση έχει αποδέκτες και τους νυν εργαζομένους στην Ολυμπιακή αλλά και υπαλλήλους από την αεροπορική αγορά γενικότερα.

Μεγαλεπήβολα σχέδια έχει για την Ολυμπιακή Αεροπορία η Μarfin Ιnvestment Group, αν σκεφθεί κανείς ότι το προσωπικό της «νέας» εταιρείας θα προσεγγίζει τις 5.000

άτομα. Σήμερα η Ολυμπιακή Αεροπορία μαζί με τους εποχικούς αριθμεί 7.500 εργαζομένους. Την επόμενη εβδομάδα η εταιρεία θα δημοσιεύσει τις πρώτες αγγελίες για αναζήτηση προσωπικού με τους δικούς της όρους και, όπως επισημαίνουν τα στελέχη της, η πρόσκληση έχει αποδέκτες και τους νυν εργαζομένους στην Ολυμπιακή αλλά και υπαλλήλους από την αεροπορική αγορά γενικότερα. Ηδη η ΜΙG κινήθηκε αστραπιαία και απέκτησε δύο στελέχη με εμπειρία στις αερομεταφορές από την Αegean! Τον κ. Αντ. Σιμιγδαλά, εκ των ιδρυτών της Αegean, και τον κ. Στ.Δαλιάκα , εμπορικό διευθυντή της εταιρείας από την έναρξη της λειτουργίας της. Οπως μάλιστα ακούγεται αλλά ακόμη δεν έχει ανακοινωθεί επισήμως, θα ακολουθήσει και τρίτη μεταγραφή, του κ. Θ.Πασχάλη, τεχνικού διευθυντή της Αegean. Αυτοί θα αποτελέσουν και τον βασικό κορμό της διοικητικής ομάδας της Ολυμπιακής.

Από την ΜΙG υποστηρίζουν ότι εκτός από τα περίπου 175 εκατ. ευρώ που προσέφερε μαζί με τη Swissport (45,7 εκατ. ευρώ για το πτητικό έργο της Ολυμπιακής, 16,7 εκατ. ευρώ για την τεχνική βάση, 60 εκατ. ευρώ για συμ μετοχή στο μετοχικό κεφάλαιο της Πάνθεον, 5 εκατ. ευρώ για συμμετοχή στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας τεχνικής βάσης και 45 εκατ. ευρώ για το handling) θα διατεθούν- ανάλογα με το πτητικό έργο της νέας εταιρείας – ως και 100 εκατ. ευρώ για την εξαγορά νέου στόλου αεροπλάνων. Επισημαίνουν μάλιστα ότι δεν θα προχωρήσουν σε εξαγορά αεροσκαφών από τον υφιστάμενο στόλο της Ολυμπιακής.

Διευκρινίζουν επίσης ότι η ανάπτυξη της Ολυμπιακής θα είναι αυτόνομη και δεν θα αναζητήσουν στρατηγικές συμμαχίες.

Σχετικά με την τιμολογιακή πολιτική που θα ακολουθήσουν αναφέρουν ότι θα είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική. Επισημαίνουν μάλιστα ότι σήμερα η μέση τιμή των εισιτηρίων εσωτερικού της Αegean είναι 75 ευρώ και της Ολυμπιακής 51 ευρώ. Για την Ιστορία να αναφέρουμε ότι η ΜΙG ελέγχει ήδη τη Flight Αmbulance Ιnternational, αεροπορική εταιρεία με έδρα τη Νυρεμβέργη η οποία ειδικεύεται στη μεταφορά ασθενών και διαθέτει στόλο από 19 jets.

Ο κ. Α. Βγενόπουλος με αφορμή την ευνοϊκή κατάληξη της υπόθεσης για την εταιρεία του δήλωσε στο «Βήμα»: «Είναι μια σημαντική ημέρα για την ΜΙG.Νιώθουμε ικανοποιημένοι γιατί κάναμε το καθήκον μας και για τη χώρα αλλά και για μια ιστορική εταιρεία. Θα δουλέψουμε σκληρά για την αναβίωση της Ολυμπιακής Αεροπορίας».

Ο κ. Ανδρέας Βγενόπουλος είναι αντιπρόεδρος της ΜΙG.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk