Τελεσίγραφο Βγενόπουλου για ΟΑ

Εν μέσω αναταράξεων που προκαλούν οι υποψήφιοι μνηστήρες για την Ολυμπιακή η κυβέρνηση θα πρέπει να αποφασίσει σήμερα αν θα κλείσει το «προικοσύμφωνο» με τον όμιλο της ΜΙG ή θα προχωρήσει σε συζητήσεις με την Αegean Αirlines, οπότε και όπως όλα δείχνουν, αυτό θα σημάνει την αποχώρηση του κ. Α.Βγενόπουλου από την όλη διαδικασία. Η σημερινή ημέρα είναι ιδιαίτερα κρίσιμη και δεν αποκλείεται η κυβέρνηση να ζητήσει μικρή παράταση από τους εμπλεκομένους προκειμένου να κερδίσει …

Εν μέσω αναταράξεων που προκαλούν οι υποψήφιοι μνηστήρες για την Ολυμπιακή η κυβέρνηση θα πρέπει να αποφασίσει σήμερα αν θα κλείσει το «προικοσύμφωνο» με τον όμιλο της ΜΙG ή θα προχωρήσει σε συζητήσεις με την Αegean Αirlines, οπότε και όπως όλα δείχνουν, αυτό θα σημάνει την αποχώρηση του κ. Α.Βγενόπουλου από την όλη διαδικασία. Η σημερινή ημέρα είναι ιδιαίτερα κρίσιμη και δεν αποκλείεται η κυβέρνηση να ζητήσει μικρή παράταση από τους εμπλεκομένους προκειμένου να κερδίσει χρόνο και να αξιολογήσει καλύτερα τις νέες εξελίξεις, αλλά και να διερευνήσει τις προθέσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σχετικά με τα ενδεχόμενα ζητήματα μονοπωλίου που προκύπτουν από την πρόσφορα της Αegean Αirlines.

«Μπήκαμε σε αυτή τη διαδικασία υπογράφοντας με την κυβέρνηση μια σύμβαση αποκλειστικότητας η οποία λήγει την Παρασκευή, όπου το τίμημα έχει συμφωνηθεί και είναι θέμα καθαρά των νομικών όρων και συμφωνιών για να ολοκληρωθεί αυτή η συμφωνία.Προφανώς,εφόσον η κυβέρνηση έχει την πολιτική βούληση να προχωρήσει μαζί μας και να μη δημιουργηθεί ένα ιδιωτικό μονοπώλιο στον τομέα των αερομεταφορών, η συμφωνία αυτή θα υπογραφεί » δήλωσε χθες ο κ. Βγενόπουλος μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό realfm και άφησε να εννοηθεί ότι σε διαφορετική περίπτωση θα αποχωρήσει.

«Αν η κυβέρνηση δεν θέλει να προχωρήσει μαζί μας διότι έχει μια άλλη αξιόπιστη εναλλακτική λύση, τότε προφανώς θα προχωρήσει με την Αegean. Εμείς θεωρούμε ότι, σε κάθε περίπτωση,έχουμε εκπληρώσει τον αρχικό μας στόχο που είναι ο διαγωνισμός να μην καταλήξει άγονος».

Σε ό,τι αφορά το ύφος του τιμήματος ο κ. Βγενόπουλος τόνισε πως δεν θα μπει σε διαδικασία νέας διαπραγμάτευσης.

Την ίδια ώρα αποκαλύπτεται ότι η Chrysler Αviaton που κατέθεσε τη δεύτερη και υψηλότερη οικονομικά προσφορά 210 εκατ. ευρώ για την εξαγορά του συνόλου της Ολυμπιακής, διευκρινίζει σε επιστολή της ότι «αυτή η προσφορά υπόκειται σε χρηματοδότηση στην περίπτωση που η Chrysler Αviation επιλεχθεί ως αποκλειστικός υποψήφιος αγοραστής για τις Ολυμπιακές Αερογραμμές» . Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι θα αναζητήσει τα χρήματα για την εξαγορά της Ολυμπιακής αφού πρώτα επιλεγεί ως αποκλειστικός υποψήφιος αγοραστής.

Παράλληλα μία ακόμη εμπλοκή παρουσιάστηκε και με την προσφορά της εταιρείας Swissport για την επίγεια εξυπηρέτηση της ΟΑ, καθώς η εταιρεία διεμήνυσε στους σύμβουλους της κυβέρνησης ότι θα αποχωρήσει στην περίπτωση που δεν υπάρξει συμφωνία για το πτητικό έργο με τον όμιλο της ΜΙG.

Στο μεταξύ οι πιλότοι των Ολυμπιακών Αερογραμμών εξαπέλυσαν επίθεση κατά της Αegean Αirlines και του αντιπροέδρου κ. Ευτ.Βασιλάκη, υποστηρίζοντας ότι η εταιρεία «μη αρκούμενη στην έμμεση στήριξη που της παρείχετο επί πολλά έτη μέσω της μεθοδευμένης απαξίωσης της Ολυμπιακής και αγωνιώντας για το μέλλον των παραγγελιών της,εκτελεί την ύστατη κίνηση στην προσπάθεια υφαρπαγής και κάρπωσης ολόκληρου πλέον του επιχειρησιακού της έργου». Οι πιλότοι της ΟΑ κατηγορούν την Αegean Αirlines ότι προσέρχεται ως ο δήθεν «σωτήρας» της εταιρείας την οποία είχε πολεμήσει και υπονομεύσει με κάθε μέσο και της οποίας υπήρξε ο κύριος και κατ΄ εξακολούθησιν καταγγέλλων φορέας στα αρμόδια όργανα της Ευρωπαϊκής Ενωσης, καταγγελίες που συνετέλεσαν καθοριστικά στη σημερινή δυσμενή κατάσταση απαξίωσης και κατέστησαν επιτακτική τη λύση της αποκρατικοποίησής της. Τέλος, απειλούν με δυναμικές αντιδράσεις στο ενδεχόμενο που η κυβέρνηση αποδεχθεί συνομιλίες διαπραγμάτευσης της εν λόγω προσφοράς.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk